Ohja, sake-setjes en servies en eetstokjes enzo. Hebben we ook hier.
Een greep uit de foto's van hier
Het heeft natuurlijk geen hol te maken met een (stereo-)typisch Japanse inrichting allemaal, het zijn details. Maar och. Als mijn lief en ik ons droomhuis mochten ontwerpen dan zouden we allebei wel een houten vloer willen met tatami gedeelten erin enzo

Maar goed, iets met geld en mogelijkheden en zulks.
![]()

hier hebben we er 2 (verschillende) van staan, de ander staat beneden in de vensterbank.
![]()
deel van de linker boekenkast. De drie planken eronder staan vol met studieboeken, al dan niet Japans-talig en de Kenkyusha.
de rechter boekenkast is van mij en staat dan weer vol met Chinese zooi, ons huis is een ware clash of civilizations
![]()
close-up van t fotolijstje <3 voor de totoro-liefhebbers

![]()
stukje van de voorraad. Er staat meer zut in een plank lager maar das niet boeiend, het wordt immers gewoon in de toko hier gekocht

![]()
een greep uit de collectie spuugdoekjes en handdoekjes van mijn dochter. Ze heeft er een stuk of 40 in totaal.
En verder hebben we hier nog een zwik speelgoed staan/liggen van voornamelijk Totoro.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat een futon-bed in onze slaapkamer, lekker laag, en daar houdt het verder wel mee op met de Japse invloeden in ons huis. Het enige wat ik op termijn nog echt heel graag wil laten invliegen is zo'n hysterische supersonische rijstkoker
We hebben er wel een nu uiteraard maar ik wil er een met truukjes en knopjes en lampjes enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回