Beetje offtopic maar zeker een tof ding.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef dandybleu het volgende:
dit apparaat is dus ook uit japan en die ga ik binnenkort ook kopen.... als mn geld binnen is.....
http://www.youtube.com/user/KORGINC#p/u/24/Zv0uDhzddeA
Komop zeg, pak die fotocamera eensquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
OMG TS is wat je in je OP vermeld echt van jouw!? Zo ja dan ben je super stoer en woon je waarschijnlijk in Japan...
Ik heb:
....
Geen zin in a.t.m., misschien morgen als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Komop zeg, pak die fotocamera eens
picsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:18 schreef WRH het volgende:
oh MI-tje, die pics van je, prachtig!
Ben gek op Japans, maar heb in ons huis eigenlijk alleen maar ervaring met Chinees; alles is behoorlijk feng shui ingericht, telt dat ook?
dat is wel mooi! zijn dat gewoon raamstickers? net als die anti doorkijkfolie?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef steelo_dunman het volgende:
Japanse raamdecoratie,
Washi
[ afbeelding ]
Indonesisch..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
In de koelkast
Mooi !!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Adolecens het volgende:
Niet IN huis, wel bij het huis, Koikarpers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat een futon-bed in onze slaapkamer, lekker laag, en daar houdt het verder wel mee op met de Japse invloeden in ons huis. Het enige wat ik op termijn nog echt heel graag wil laten invliegen is zo'n hysterische supersonische rijstkoker![]()
We hebben er wel een nu uiteraard maar ik wil er een met truukjes en knopjes en lampjes enzo![]()
Oh dat is echt het schattigste dat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 19 september 2010 01:18 schreef huuphuup het volgende:
Euh best veel eigenlijk![]()
Ik maak morgen wel foto's, we hebben in elk geval 2 solar-poppetjes staan, wat daruma zoals die hierboven (helaas ook nog steeds met maar 1 ingekleurd oog) een hele rits manga, veel anime, zo'n grote vaandel-achtig iets. Eh... veel boeken. Veel kleding voor onze dochter en vooral heel veel troep
![]()
Ik kom om in de bento-spullen en de kookspullen.
Oh en dit heb ik wel online staan, onze dochter is inmiddels voorzien van drie yukata's, 2 passen nog niet maar soit.
[ afbeelding ]
en eigk hoort dat helemaal niet bij je inrichting maar och
LOL die heb ik ook. En een Rocoboquote:
Ik blijf het een meesterlijke foto vinden, schiet iedere keer in de lach als ik hem zie.quote:Op zondag 19 september 2010 01:18 schreef huuphuup het volgende:
Oh en dit heb ik wel online staan, onze dochter is inmiddels voorzien van drie yukata's, 2 passen nog niet maar soit.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |