abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86690190
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef JonkersR het volgende:

[..]

Dat leek mij ook het meest waarschijnlijk, maar ik dacht dat gravel zijn langste tijd wel zo'n beetje gehad had in Nederland. Hier in de regio kom ik het iig nog maar amper tegen.
Deze competitie (Limburg) ben ik ook maar 1x een niet-gravel baan tegegekomen.
pi_86705076
Hier in de buurt (brabant) zie je steeds meer kunstgras, voordeel is dat het all weather is. Als je willekeurig toernooien gaat zoeken in een straal van 30 kilometer op toernooi.nl, dan zul je veelal kunstgras toernooien tegenkomen.
Competitie spelen we met ons team al jaren, en verschillende klasses, maar hier in de regio, kom je zowel met de voorjaarscompetitie, als de najaarscompetitie, bijna alleen maar kunstgras tegen.
pi_86705177
*haatmodus*

Clubs die 45 min hanteren als tennistijd, zodat daarna andere mensen op de baan kunnen. Ik wil verdomme 2 uur spelen, zodat ik voldaan kan gaan douchen!

*haatmodus uit*
pi_86706182
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef magik7777 het volgende:
Hier in de buurt (brabant) zie je steeds meer kunstgras, voordeel is dat het all weather is. Als je willekeurig toernooien gaat zoeken in een straal van 30 kilometer op toernooi.nl, dan zul je veelal kunstgras toernooien tegenkomen.
Competitie spelen we met ons team al jaren, en verschillende klasses, maar hier in de regio, kom je zowel met de voorjaarscompetitie, als de najaarscompetitie, bijna alleen maar kunstgras tegen.
Dat is ook de regio waar ik speel, dus vandaar dat ik ook de indruk had dat kunstgras gravel definitief verdrongen had. Aan de andere reacties te zien is dat nog niet het geval though.
pi_86712350
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:36 schreef Drassss het volgende:
*haatmodus*

Clubs die 45 min hanteren als tennistijd, zodat daarna andere mensen op de baan kunnen. Ik wil verdomme 2 uur spelen, zodat ik voldaan kan gaan douchen!

*haatmodus uit*
De reden waarom ik m'n pasje altijd een uur later hang dan dat ik begin. O-)
En nee we hebben niet zo'n luxe Jiba-afhangbord. :(
pi_86720062
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef senswal het volgende:

[..]

De reden waarom ik m'n pasje altijd een uur later hang dan dat ik begin. O-)
En nee we hebben niet zo'n luxe Jiba-afhangbord. :(
Hier wel zo'n systeem blegh.
pi_86723052
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hier wel zo'n systeem blegh.
Maar je kunt daarmee wel van thuis uit reserveren of niet?
Tenminste dat dacht ik ooit gezien te hebben op een promotie filmpje van dat scherm...
pi_86723150
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef senswal het volgende:

[..]

Maar je kunt daarmee wel van thuis uit reserveren of niet?
Tenminste dat dacht ik ooit gezien te hebben op een promotie filmpje van dat scherm...
Geen flauw idee...
pi_86739379
Met 3 kwartier vrij spelen voel ik me ook nooit voldaan, ik wil eigenlijk altijd minstens anderhalf uur spelen en dan de volgende dag voelen dat ik heb gespeeld
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 11:28:46 #60
21636 Feestkabouter
pi_86742921
gisterenavond voor het eerst dit seizoen van de baan gejaagd door andere spelers (omdat alle banen bezet waren, 2 ivm les), maar 10 minuten later stonden we alweer op een andere baan.
heerlijk 2,5 uur getennist (met 10 minuten pauze tussendoor dus).
mijn cluppie heeft slechts een kleine 400 leden, maar bij de verhuizing zijn er wel 6 mooie banen aangelegd :)
  donderdag 23 september 2010 @ 11:47:18 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86743527
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef JonkersR het volgende:

[..]

Dat is ook de regio waar ik speel, dus vandaar dat ik ook de indruk had dat kunstgras gravel definitief verdrongen had. Aan de andere reacties te zien is dat nog niet het geval though.
Smash Court gaat de shit worden. Banen die overgaan op wat anders dan gravel pakken allemaal Smash Court omdat het meer op gravel lijkt. Gelukkig maar, want kunstgras is echt een verschrikking. :r

Daarnaast blijven bijna alle grote clubs op gravel spelen aangezien de competitiespelers het (en terecht) niet willen.

Om maar met de woorden vna Jacco Eltingh te spreken, Als je 5 of beter bent behoor je niet meer op kunstgras te tennissen.

*O* Jacco *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 september 2010 @ 19:40:51 #62
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86761286
Canada Tenn: beste baansoort by far. Combineert de beste eigenschappen van hardcourt en gravel:
- glijden als op gravel,
- fijne stuit zoals hardcourt en gravel,
- egaal zoals hardcourt,
- langer en eerder in het seizoen op spelen in vergl met gravel
- bij (zachte) regen kan je doorspelen itt sommige hardcourt banen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:36:53 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86779298
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Outlined het volgende:
Canada Tenn: beste baansoort by far. Combineert de beste eigenschappen van hardcourt en gravel:
- glijden als op gravel,
- fijne stuit zoals hardcourt en gravel,
- egaal zoals hardcourt,
- langer en eerder in het seizoen op spelen in vergl met gravel
- bij (zachte) regen kan je doorspelen itt sommige hardcourt banen.

Het is op zich een fijne baansoort. Ik vind alleen de kleur niet echt relaxt.
Verder speelt het wel lekker :)

Hoewel dat van die regen van mij niet hoeft. Als het regent (ook al is het heel zachtjes) ga ik de baan niet op. Grip en bespanning naar de klote, alles nattig, etc.

Ik ben een mooiweer tennisser :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:09:22 #64
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86781934
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is op zich een fijne baansoort. Ik vind alleen de kleur niet echt relaxt.
vergeten: de kleur is prachtig lichte gedempt groen/grijs, erg prettig voor de ogen , beter dan dat felle rood.
quote:
Ik ben een mooiweer tennisser :P
same here :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:17:50 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86784332
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Outlined het volgende:

[..]

vergeten: de kleur is prachtig lichte gedempt groen/grijs, erg prettig voor de ogen , beter dan dat felle rood.
[..]

same here :D
Dat is juist waar ik minder blij mee ben.
Ik vind de bal soms wat moeilijk te zien.

Fel rood valt toch ook wel mee? :P
pi_86794478
Morgen begint de najaarscompetitie.
Hopelijk kan ik mijn rating nog een beetje opkrikken, ben nog niet heel succesvol dit jaar :D.
pi_86795207
Ik ben nu die fuzzyyellowballs aan het bekijken. Wat een geweldige uitleg :)
pi_86820492
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Drassss het volgende:
Ik ben nu die fuzzyyellowballs aan het bekijken. Wat een geweldige uitleg :)
Nu er nog wat mee doen en je bent een pro ;)

Ik hoop dat het vandaag meevalt met de buien, maar gezien buienradar vrees ik het ergste :{. Vooral omdat ik vandaag bij een club op gravel moet, ik zit niet te wachten op verzopen banen en uren wachten tot de plassen zijn verdwenen.
pi_86820643
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Nu er nog wat mee doen en je bent een pro ;)

Ik hoop dat het vandaag meevalt met de buien, maar gezien buienradar vrees ik het ergste :{. Vooral omdat ik vandaag bij een club op gravel moet, ik zit niet te wachten op verzopen banen en uren wachten tot de plassen zijn verdwenen.
Hier is de voorspelling ook ellende ;(.
pi_86859880
Ja hoor, ik had gewoon weer moeite met een 8je gisteren, voornamelijk door de wind :').
Kreeg op 4-5 zelfs een setpunt tegen, maar een goede service voorkwam setverlies.
7-5, 6-4 uiteindelijk, schandalig :').
Totaal 5-0 gewonnen, onder andere omdat de tegenstander maar 1 man beschikbaar had.
  zondag 26 september 2010 @ 14:51:53 #71
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86860439
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef luckass het volgende:
Ja hoor, ik had gewoon weer moeite met een 8je gisteren, voornamelijk door de wind :').
Kreeg op 4-5 zelfs een setpunt tegen, maar een goede service voorkwam setverlies.
Totaal 5-0 gewonnen, onder andere omdat de tegenstander maar 1 man beschikbaar had.
In de dubbel ?
pi_86861405
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Outlined het volgende:

[..]

In de dubbel ?
Zaterdag mix, dus de HD gaven ze op. Ik speelde de HE.
  zondag 26 september 2010 @ 15:40:14 #73
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86862245
een najaarscompetitie waar nog gemixt wordt ?
pi_86862373
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Outlined het volgende:
een najaarscompetitie waar nog gemixt wordt ?
Onze club heeft 8 mixteams :D.
  zondag 26 september 2010 @ 15:45:42 #75
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86862431
bedoel gesingled :')
fok lag er uit, kon het niet tijdig aanpassen
pi_86864880
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef Outlined het volgende:
bedoel gesingled :')
fok lag er uit, kon het niet tijdig aanpassen
Oh :'). We spelen gewoon een DE, HE, DD, HD en GD :).
pi_86869137
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef luckass het volgende:
Goed zo! ;)
En had je een leuk team? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86869716
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Goed zo! ;)
En had je een leuk team? :)
Jazeker. We misten alleen 2 dames, we speelden met een invalster uit een ander team :P.
  maandag 27 september 2010 @ 10:01:07 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86891407
Komende week beginnen met de winter training. Van de week nog ff een keer tennissen met me vriendin om maar ff een beetje gevoel te krijgen. Bijna een maand niet meer getennist dus ik gok dat het weer dramatisch gaat worden :P

Ik zit nog te twijfelen wat ik komend seizoen ga doen met mijn tennissen. ik ben verhuist naar Dronten, wat niet echt in de buurt zit bij Utrecht.
Ik wilde aanvankelijk nog 1 jaar competitie spelen in Utrecht omdat we kampioen geworden waren. Leek me toch wel leuk. Alleen het is toch wel een hele klus om daar elke keer te komen. Zeker aangezien ik niet altijd een auto tot mijn beschikking heb.
De zondagen spelen is dan nog niet eens zo'n probleem, maar door de weeks trainen wordt dan wel lastig. Ik werk wel in Utrecht, maar moet dan s'avonds ook nog terug.

Komende winter ga ik trainen in Kampen op een goede vereniging. Daar kun je gewoon trainen zonder dat je lid bent, maar in de zomer kan dat niet. Dan moet je daar competitie spelen. Dus dat is jammer genoeg geen optie.

Eerst maar eens afwachten hoe die trainingen zijn voordat ik een beslissing ga nemen, maar misschien dat ik dan nog wel van vereniging ga veranderen.
Jammer, maar misschien ook wel weer leuk :)
pi_86891517
Deze week weer een nieuw toernooitje ( HD6 ).. 1ste potje al verloren met 6-4 6-3.. Vorig jaar verloren we er 6-0 4-6 6-0 van dus dat is een verbetering :)

Na dit toernooitje nog 2 en dan is het voorbij dit jaar!

Wel bal ik nog een interne dubbelcompetitie. Altijd wel leuk zo op de zondagochtend ;)
  maandag 27 september 2010 @ 10:32:16 #81
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86892165
Halve finale in de HD5 verloren met 6-7 5-7, ik zoek een vaste dubbelpartner die ook een beetje snapt hoe het dubbelspel werkt want dit was eigenlijk niks :'(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86908977
yeah, gisteren clubkampioen geworden in de dubbel, nadat ik nog maar 2 maanden tennis :D
wel in mijn eigen klasse uiteraard maar toch :P
we waren in de poulefase ingedeeld in de laagste categorie, maar na eerste te zijn geworden in de poule begonnen we het afvalsysteem in de middelste klasse, het hele toernooi (8 wedstrijden) maar één set ingeleverd *O*

dat had ik echt niet verwacht na nog maar 2 maanden :D (ok, wel 2 maanden bijna elke dag op de baan gestaan, gemiddeld zo'n 5/6 keer per week maar toch)

nu staan we volgend jaar alleen wel in de hoogste klasse ingedeeld waarschijnlijk, en wat ik daarvan gezien heb heb ik daar echt nog niks te zoeken :')
maar goed, ik heb nog een heel jaar om me te verbeteren.

is er trouwens een makkelijke site om open toernooien in de buurt te vinden?
want dat toernooi.nl vind ik maar lastig zoeken :@
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86909044
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef Schunckelstar het volgende:
yeah, gisteren clubkampioen geworden in de dubbel, nadat ik nog maar 2 maanden tennis :D
wel in mijn eigen klasse uiteraard maar toch :P
we waren in de poulefase ingedeeld in de laagste categorie, maar na eerste te zijn geworden in de poule begonnen we het afvalsysteem in de middelste klasse, het hele toernooi (8 wedstrijden) maar één set ingeleverd *O*

dat had ik echt niet verwacht na nog maar 2 maanden :D (ok, wel 2 maanden bijna elke dag op de baan gestaan, gemiddeld zo'n 5/6 keer per week maar toch)

nu staan we volgend jaar alleen wel in de hoogste klasse ingedeeld waarschijnlijk, en wat ik daarvan gezien heb heb ik daar echt nog niks te zoeken :')
maar goed, ik heb nog een heel jaar om me te verbeteren.

is er trouwens een makkelijke site om open toernooien in de buurt te vinden?
want dat toernooi.nl vind ik maar lastig zoeken :@
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=523

Klik op toernooi kalender :)
pi_86909225
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:58 schreef Drassss het volgende:

[..]

http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=523

Klik op toernooi kalender :)
bedankt ^O^

heb het toernooi virus aardig te pakken, vond het erg gezellig :D
kan niet wachten op het volgende toernooi
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86909451
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bedankt ^O^

heb het toernooi virus aardig te pakken, vond het erg gezellig :D
kan niet wachten op het volgende toernooi
Ik ken het virus :')
pi_86909538
Jammer dat de winter altijd zo leeg is, maar in die wintertoernooitjes heb ik toch echt geen trek :').
pi_86909720
Herfsttoernooitjes zijn wel leuk daarentegen :) maar ja...het weer... :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86909865
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef Norrage het volgende:
Herfsttoernooitjes zijn wel leuk daarentegen :) maar ja...het weer... :')
Ja herfstcompetitie trek ik nog net als het weer een beetje mee zit. Dan is het weer uitzitten tot maart/april :D.
pi_86910050
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja herfstcompetitie trek ik nog net als het weer een beetje mee zit. Dan is het weer uitzitten tot maart/april :D.
Vorig jaar speelde ik Welgelegen open herfst, was erg leuk..En kunstgras, dus je kan door met slecht weer ;) Maar toen ik speelde was het de hele week zon! :)
  † In Memoriam † maandag 27 september 2010 @ 19:38:12 #90
21636 Feestkabouter
pi_86913158
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:32 schreef Salamando het volgende:
Halve finale in de HD5 verloren met 6-7 5-7, ik zoek een vaste dubbelpartner die ook een beetje snapt hoe het dubbelspel werkt want dit was eigenlijk niks :'(
ik ken het probleem!
in de 7 had ik een leuke mix-partner, we voelden elkaar goed aan.
maar ik ben flink gegroeid in het spel, volgend seizoen in de 5 spelen, maar dit seizoen in de 6 geen prettige dubbelpartners gehad. wel lekker veel ge-enkeld.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:32:00 #91
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86935371
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ken het probleem!
in de 7 had ik een leuke mix-partner, we voelden elkaar goed aan.
maar ik ben flink gegroeid in het spel, volgend seizoen in de 5 spelen, maar dit seizoen in de 6 geen prettige dubbelpartners gehad. wel lekker veel ge-enkeld.
Tja, iedereen die goed kan dubbelen heeft al een partner :'(
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:11:25 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86936659
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef luckass het volgende:

[..]

Geen wintercompetitie in de hal?
pi_87023426
Vanaf volgende week moet ook ik eraan gaan geloven, we gaan naar binnen :(
  donderdag 30 september 2010 @ 15:39:26 #94
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87023480
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef senswal het volgende:
Vanaf volgende week moet ook ik eraan gaan geloven, we gaan naar binnen :(
Als ik de keus zou hebben tussen bevriezen of binnen spelen zou ik het wel weten hoor. Helaas hier in de buurt niet veel hallen (kan er maar 1 zo opnoemen :{ )
  donderdag 30 september 2010 @ 20:42:40 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_87036498
Vandaag eerste training gehad. Allemaal nieuwe mensen en het ging niet eens zo slecht. Tenminste, 3 weken niets gedaan en dan toch wel weer een bal over het net krijgen is niet slecht :P
pi_87079412
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef Komakie het volgende:
Vandaag eerste training gehad. Allemaal nieuwe mensen en het ging niet eens zo slecht. Tenminste, 3 weken niets gedaan en dan toch wel weer een bal over het net krijgen is niet slecht :P
Haha ja dat sowieso. Maar ik kan maar niet lang genieten van het gravel. :)
pi_87127707
KNLTB met hun tyfus ratingsysteem in de dubbel :r.
Win met 7-8 tegen een 7-8 maar door het onderlinge verschil maar -0.5 de eigen rating natuurlijk.
En in de herendubbel die we verloren verlies ik veel doordat 1 van hun nog nooit had gedubbeld :') !
Helaas 2-3 verloren in totaal, dus moeten we thuis met 4-1 van ze winnen om kampioen te worden
(de andere twee teams in onze poule zijn walkovers).
pi_87370460
Heerlijk zomers competitiedagje gehad, 2-3 verloren tegen de nummer laatst :') !!!
Onze beste dame was er niet en we hadden veel close wedstrijden, had net zo goed 4-1 kunnen zijn.
Zelf alleen HD gespeeld en makkelijk gewonnen.

Halverwege de competitie nu en 2e van de 4.
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:01:56 #99
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_87370593
Was mooi weer inderdaad. Prima tennisdagje :Y
pi_87611456
Speel ik als enige competitie? :D
Singel verloren met 5-7, 5-7 tegen een 6,1.
Als ik die bal op 4-4 40-30 toch had afgemaakt...als... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')