Oh ik maak me er ook niet druk om hoor. Het ging me vooral om mijn voornemens aan het begin van het seizoen. En die voornemens bestonden o.a. uit meer dubbelen en dat is er toch weer niet van gekomen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:30 schreef Outlined het volgende:
Met die dubbelrating zou ik me in principe niet zo bezig houden, als je een goeie singelaar bent komt die goeie dubbelrating vanzelf wel.
Ik behoor ook tot de categorie herintreders, maar je moet er rekening mee houden dat je dit niet altijd zelf in de hand hebt. Toen ik me opnieuw inschreef bij mijn huidige tennisclub heb ik nergens de optie gezien om aan te geven dat ik in het verleden een betere ranking had dan mijn huidige. Daarom heb ik gewoon een beginnersranking van 8,7 gekregen en heb ook ik een aantal mensen flink wat punten "aangenaaid". Na mijn zomertoernooien ben ik inmiddels een 6,1, dus aankomend jaar zal hier iig minder sprake van zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heel plezierig en rechtvaardig voor de tegenstanders als je een partij wint............. NOT.
er zijn zoveel herintreders die niet hun best doen om bij de KNLTB weer te beginnen met een lager (beter) cijfer, het verziekt de boel soms flink.
maar ja, tegelijk hoorde ik vorige week van iemand die wel redelijk zijn best had gedaan, maar die moe werd van de saaie/lakse houding van de KNLTB: "we kunnen niks vinden van je geschiedenis, dus je bent weer gewoon een 8"......... terwijl hij een aantal jaar geleden in de 3 speelde.
leuk hoor dat ik dan een finale in de 6 van hem verloor en er een 8.3 bij krijg.
Ook ik doe hier aan mee, samen met m'n vader. Gisteren de eerste dubbel wedstrijd gespeeld en 6-4 2-1 (wordt op tijd gespeeld) verloren. Dit was de eerste dubbelwedstrijd die ik in 1,5 jaar ofzo gespeeld had, dus het viel me niet eens echt tegenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Vandaag begint de najaarscompetitie, 5 weekjes nog wat dubbeltjes spelen en m'n toch al verneukte rating (dankzij m'n blessure) staat weer vast. Nog meer mensen die najaarscompetitie spelen?
ik ook. mix team.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Vandaag begint de najaarscompetitie, 5 weekjes nog wat dubbeltjes spelen en m'n toch al verneukte rating (dankzij m'n blessure) staat weer vast. Nog meer mensen die najaarscompetitie spelen?
vertel?quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef Norrage het volgende:
Vind squashen erg leuk, maar ik doe het liever niet omdat het mijn tennisspel volledig vernaggelt
Vind ik wel meevallen, ik doe het ook af en toe en ik vind het vooral lekker omdat het je voetenwerk denk ik wel verbeterd. Squashen is intensiever en explosiever dan tennis.quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef Norrage het volgende:
Vind squashen erg leuk, maar ik doe het liever niet omdat het mijn tennisspel volledig vernaggelt
op zich kan ik op mijn club in de winter doorspelen, maar ik wil eigenlijk alleen wedstrijden spelen (dus toernooien of competitie). ik kan met mensen een balletje overslaan, maar dan kom ik niet op gang, dat is heel wat anders dan een echte wedstrijd. dan raak ik niet opgepept en hangt mijn tong binnen 10 minuten op mijn schoenen. terwijl 4 lange enkel-wedstrijden op 1 dag geen probleem is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:45 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik denk dat je bijna nog beter flink kan gaan tafeltennissen in de winter, dan gaan squashen, want dan kan je nog net iets meer een tennisslag maken, ipv een korte polsslag. Maar kan je niet gewoon in de winter door tennissen Feestkabouter?
waarschijnlijk gravel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef JonkersR het volgende:
Hoezo is voor een aantal van jullie niet mogelijk om in de winter gewoon te spelen? Welke ondergrond hebben de banen bij jullie op de club dan?
Dat leek mij ook het meest waarschijnlijk, maar ik dacht dat gravel zijn langste tijd wel zo'n beetje gehad had in Nederland. Hier in de regio kom ik het iig nog maar amper tegen.quote:
Ja is ook wel zo, en daarom doe ik het in de winter ook wel..maar om het tijdens het competatieve gedeelte van het seizoen te doen lijkt me toch niet zo slim..Lekker in de winter fit wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik doe het ook af en toe en ik vind het vooral lekker omdat het je voetenwerk denk ik wel verbeterd. Squashen is intensiever en explosiever dan tennis.
hier in de regio Utrecht is er nog genoeg gravel te vinden!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef JonkersR het volgende:
[..]
Dat leek mij ook het meest waarschijnlijk, maar ik dacht dat gravel zijn langste tijd wel zo'n beetje gehad had in Nederland. Hier in de regio kom ik het iig nog maar amper tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |