Het is zeker een vent of niet..quote:
Het is een vrouw.quote:Op woensdag 8 september 2010 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het is zeker een vent of niet..
dat is een Anne.. geen twijfel mogelijk.... kan alle kanten opquote:
we zullen morgen weten of je gelijk hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 03:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg trouwens nog een signaal door, haar achternaam begint met een B volgens mij.
Jasmin B.
Inderdaad. Dit is een Kim.quote:
Vinnik ook wel een beetje..quote:Op woensdag 8 september 2010 08:46 schreef Fokjoeser het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is een Kim.
Bij haar past een korte, duidelijke naam. Beetje 'alternatief dromerig'typje met duidelijke idealen/principes.
Maar goed.. het is lastig bij haar , omdat de foto vanuit een slechte hoek is genomen en het niet duidelijk is wat ze aan het doen is. Vinnik..
Het duurt wel erg lang voordat TS terug komtquote:Op woensdag 8 september 2010 03:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we zullen morgen weten of je gelijk hebt
Nee man, dat is duidelijk een Lennart.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Dit is een echte Ivo.![]()
[ afbeelding ]
Edwardquote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mohammedquote:
een peter, absoluutquote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja een Edward iddquote:
God damn! Jou beurt!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:38 schreef Sapstengel het volgende:
Jasmin.
En dat is inderdaad niet zo evident.
wat is die foto op de achtergrond dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Een hint: Ze is niet Turks, dus het is geen moslimnaam.
Zal wel Iranees zijn dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Een ding is het niet en dat is Turks. Als ik zeg wat het wel is verklap ik teveel.
Petraquote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Een ding is het niet en dat is Turks. Als ik zeg wat het wel is verklap ik teveel.
Rita?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Het is juist een westerse naam.
Maar omdat niemand eruit komt maar alvast een hint: Recht door zee.
Okay die was te makkelijk, nu weten jullie het direct.
Iemand anders mag een nieuwe kiezen!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het te makkelijk was nu.
Het was serieus Rita?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het te makkelijk was nu.
dit is gewoon te moeilijk. hoe wil je ooit zo'n naam raden.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wie plaatst er even een nieuwe dan. En zorg dat hij niet via Tinyeye terug te vinden is.
DUHHHH MICHA!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:54 schreef Stevennn het volgende:
micha?
[ [url=[IMG]http://i54.tinypic.com/y2ple.jpg]afbeelding[/url] ][/img]
''but we can make it perfect with photoshop''. yeah rigtquote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef mista het volgende:
[ afbeelding ]
no one's perfect staat erbij....
Dan zat ik er niet ver naast met petraquote:Op woensdag 8 september 2010 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja.
Komt wel vaker voor bij Assyriers. Die hebben sowieso meestal westerse namen.
Barbie?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef mista het volgende:
[ afbeelding ]
no one's perfect staat erbij....
denk je echt dat ze er dan zonder make-up en fotoshop ook nog maar enigszins te herkennen valt? ik weet niet of ze er dan goed of niet goed zal uitzien, maar ik weet zeker dat er niks herkenbaars van het meisje op haar hyves terug te zien zal zijn in haar.quote:
Hij was al geraden..quote:
Nathaliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |