Het is zeker een vent of niet..quote:
Het is een vrouw.quote:Op woensdag 8 september 2010 03:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het is zeker een vent of niet..
dat is een Anne.. geen twijfel mogelijk.... kan alle kanten opquote:
we zullen morgen weten of je gelijk hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 03:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg trouwens nog een signaal door, haar achternaam begint met een B volgens mij.
Jasmin B.
Inderdaad. Dit is een Kim.quote:
Vinnik ook wel een beetje..quote:Op woensdag 8 september 2010 08:46 schreef Fokjoeser het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is een Kim.
Bij haar past een korte, duidelijke naam. Beetje 'alternatief dromerig'typje met duidelijke idealen/principes.
Maar goed.. het is lastig bij haar , omdat de foto vanuit een slechte hoek is genomen en het niet duidelijk is wat ze aan het doen is. Vinnik..
Het duurt wel erg lang voordat TS terug komtquote:Op woensdag 8 september 2010 03:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we zullen morgen weten of je gelijk hebt
Nee man, dat is duidelijk een Lennart.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Dit is een echte Ivo.![]()
[ afbeelding ]
Edwardquote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mohammedquote:
een peter, absoluutquote:Op woensdag 8 september 2010 11:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja een Edward iddquote:
God damn! Jou beurt!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:38 schreef Sapstengel het volgende:
Jasmin.
En dat is inderdaad niet zo evident.
wat is die foto op de achtergrond dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
Een hint: Ze is niet Turks, dus het is geen moslimnaam.
Zal wel Iranees zijn dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Een ding is het niet en dat is Turks. Als ik zeg wat het wel is verklap ik teveel.
Petraquote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Een ding is het niet en dat is Turks. Als ik zeg wat het wel is verklap ik teveel.
Rita?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Het is juist een westerse naam.
Maar omdat niemand eruit komt maar alvast een hint: Recht door zee.
Okay die was te makkelijk, nu weten jullie het direct.
Iemand anders mag een nieuwe kiezen!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het te makkelijk was nu.
Het was serieus Rita?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat het te makkelijk was nu.
dit is gewoon te moeilijk. hoe wil je ooit zo'n naam raden.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wie plaatst er even een nieuwe dan. En zorg dat hij niet via Tinyeye terug te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |