abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86215087
quote:
Lol:
quote:
Hij ervaart nieuwe gesprekken over rechts niet als een laatste kans.
Rutte is echt de weg kwijt....kan iemand die jongen niet eens een beetje in gaan tomen?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:36:49 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86215121
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Citaat van Verhagen: "Ik heb de overtuiging op basis van gesprekken in mijn fractie dat bezwaren kunnen worden weggenomen"

Haha, zoals met Klink zeker. :X
DAT zou me dan weer heelmaal niets verbazen.. :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_86215154
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef -jos- het volgende:

[..]

Beatrix liegt? :')

Je bent gewoon een dikke troll :W
Er zou niet duidelijk zijn wat de situatie is? Hoe kan de situatie onduidelijk zijn als de meerderheid van de tweede kamer in een kamerdebat heeft gezegd zo snel mogelijk weer te willen gaan onderhandelen over dat rechtse minderheidskabinet?
pi_86215559
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er zou niet duidelijk zijn wat de situatie is? Hoe kan de situatie onduidelijk zijn als de meerderheid van de tweede kamer in een kamerdebat heeft gezegd zo snel mogelijk weer te willen gaan onderhandelen over dat rechtse minderheidskabinet?
Welke situatie bedoel je? Die van gisteren, eergisteren, die van zaterdag of die van morgen?
pi_86215572
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lol:
[..]

Rutte is echt de weg kwijt....kan iemand die jongen niet eens een beetje in gaan tomen?
Ik begin me zo langzaamaan zorgen over hem te maken. Zou hij teveel koffie drinken of zo???
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86215634
quote:

[..]

Dat was iets wat Beatrix officieel nog niet wist!! Voor de zoveelste keer!
Blijf lekker aan de gang joh!!

Add: We hebben het hier over de toekomst van ons land. Inmiddels is er al zoveel geroepen en gedraaid dat ik het meer dan juist vind dat er protocol wordt gevolgd. Wie weet wat de waan van morgen weer is!!

[ Bericht 14% gewijzigd door xandra47 op 08-09-2010 19:50:55 (toevoegin) ]
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
  woensdag 8 september 2010 @ 19:49:30 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86215716
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ha, een medestander O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_86215792
quote:

[..]

Wat er in de pers of in de tweede kamer gezegd wordt is niet persé de waarheid. Dat zijn soms politieke spelletjes
De enige waarheid is wat er op een officieel moment gezegd wordt.
Wie dit leest is gek
pi_86215817
Vraag me af of het er nog van komt met rechts. Misschien besluit de koningin wel dat deze variant weinig toekomst heeft en benoemt ze plots een PvdA-informateur, misschien wel Wim Kok.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_86215818
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ik begin me zo langzaamaan zorgen over hem te maken. Zou hij teveel koffie drinken of zo???
Hij gedraagt zich als iemand met ADHD. Zo opgewonden dat hij elke dag weer iets anders roept en doet.
pi_86215820
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ha, een medestander O-)
Jazeker ^O^ r, ik wordt er wat moe van, zoals ik ook al heb toegevoegd in mijn andere post:

We hebben het hier over de toekomst van ons land. Inmiddels is er al zoveel geroepen en gedraaid dat ik het meer dan juist vind dat er protocol wordt gevolgd. Wie weet wat de waan van morgen weer is!!
pi_86215883
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef JohnDDD het volgende:
Vraag me af of het er nog van komt met rechts. Misschien besluit de koningin wel dat deze variant weinig toekomst heeft en benoemt ze plots een PvdA-informateur, misschien wel Wim Kok.
Doe maar iemand die wat neutraler is....en dan bij voorkeur een vrouw.
Dat haantjesgedrag kennen we ondertussen wel, dat schiet niet echt op.
pi_86215945
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Add: We hebben het hier over de toekomst van ons land. Inmiddels is er al zoveel geroepen en gedraaid dat ik het meer dan juist vind dat er protocol wordt gevolgd. Wie weet wat de waan van morgen weer is!!
Ze weet het officieel WEL, namelijk

1. het is besproken in de Tweede Kamer en staat dus in de Handelingen, dat is geen verslag van de Telegraaf of zo.

2. het is haar verteld door de voorzitter van de Tweede Kamer.

Als ze durft te zeggen dat ze het niet wist ten tijde van de benoeming van Willink is dat gewoon een keiharde leugen.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:55:21 #239
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_86215983
Het is ontroerend om te ervaren dat die linkse die altijd faliekant anti-koningshuis waren nu opeens het koningshuis verheerlijken!
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_86215991
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich als iemand met ADHD. Zo opgewonden dat hij elke dag weer iets anders roept en doet.
Ja inderdaad. Maar het lijkt erop dat er bepaalde zaken niet meer tot hem doordringen!! Als er gesproken wordt over zijn geloofwaardigheid als premier, blijft hij gewoon als een soort marionet vertellen dat er niets aan de hand is. :N
pi_86216002
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat er in de pers of in de tweede kamer gezegd wordt is niet persé de waarheid. Dat zijn soms politieke spelletjes
De enige waarheid is wat er op een officieel moment gezegd wordt.
Een kamerdebat is een officieel moment, officieler dan tijdens een adviesgesprek met Beatrix.
pi_86216035
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Opa2012 het volgende:
Het is ontroerend om te ervaren dat die rechtsen die altijd kritiekloos pro-koningshuis waren nu opeens het koningshuis afzeiken!
;)
pi_86216050
quote:
Het is ontroerend om te ervaren dat die linkse die altijd faliekant anti-koningshuis waren nu opeens het koningshuis verheerlijken!
Ja dat is opvallend inderdaad. Roemer had tenminste nog het fatsoen te erkennen dat het een beetje raar was dat hij de rol van Beatrix in de formatie waar hij eigenlijk vanaf wil zit te verdedigen.
pi_86216070
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

1. het is besproken in de Tweede Kamer en staat dus in de Handelingen, dat is geen verslag van de Telegraaf of zo.

Als ze durft te zeggen dat ze het niet wist ten tijde van de benoeming van Willink is dat gewoon een keiharde leugen.
Voor de zoveelste keer: zolang de TK alleen maar discussieert, maar geen besluiten neemt, is het niet officieel. En aangezien er niet gestemd is, zijn er geen besluiten genomen.

Wanneer heeft ze trouwens met de voorzitter van de TK gesproken? Dat was toch op maandag? Of heeft ze na het kamerdebat ook nog met Verbeet gesproken? Volgens mij heeft ze na het debat alleen met Rutte gesproken.
pi_86216093
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Iets wat een uur van tevoren in de kamer is gezegd en opgeschreven kan niet meteen gehonoreerd te worden. Bovendien lagen daar nog de officiele stukken de fractievoorzitters met een ander verhaal.

En nu houd ik hierover op.
pi_86216137
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef xandra47 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar het lijkt erop dat er bepaalde zaken niet meer tot hem doordringen!! Als er gesproken wordt over zijn geloofwaardigheid als premier, blijft hij gewoon als een soort marionet vertellen dat er niets aan de hand is. :N
Als deze formatie over rechts misgaat, dan ziet hij het ook niet als zijn laatste kans.
Sommige mensen leven wel heel erg in hun eigen wereldje en dan verbazen ze zich dat er steeds minder mensen gaan stemmen.
pi_86216159
quote:
Ik ben links maar nooit tegen het koningshuis geweest dus deze generalisatie gaat mank.
pi_86216180
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef HiZ het volgende:

[..]

Een kamerdebat is een officieel moment, officieler dan tijdens een adviesgesprek met Beatrix.
Nee, een kamerdebat is alleen een officieel moment als er besluiten worden genomen.
pi_86216198
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet tijdens een formatie. Dat heb ik niet uitgevonden maar zo staat het in de wet.
De Koningin is in feite de eigenaar van de ministerszetels die Balkenende nu beschikbaar heeft gesteld en zij moet een regering zien te organiseren die "vruchtbaar" SAMENWERKT met het parlement.
De regering regeert, het parlement controleert.
Wie dit leest is gek
  woensdag 8 september 2010 @ 19:59:32 #250
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86216210
quote:

[..]

Wat in de kamer in een kamerdebat wordt gezegd heeft 0 waarde als het niet is vastgelegd met een stemming. De feiten die voor haar lagen waren wat er in de gesprekken met de fractieleiders tegen haar gezegd werd. Handelingen van de tweede kamer tellen simpelweg niet mee hierin.

Beatrix had waarschijnlijk een storm van kritiek over zich heen gekregen als ze zich plots buiten de juridische grenzen van haar functie als staatshoofd ging begeven.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')