dan heeft ie vast ook een shirt met die vogels gok ikquote:Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Rectum het volgende:
DJ Jan de Gehaktballenman is etherpiraat in hart en nieren.
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn bek er ook serieus uit op die picca jwz. studentenleven 1.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
1 scheurbuik voor je topic
Als zo'n jonge strakke knaap als jij op mn schip komt dan scheurt er wel meer dan alleen je buik als ik mn bemanning zo eens ziequote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
1 scheurbuik voor je topic
ik houd niet zo van vrouwen zonder scheurbuikquote:Op woensdag 8 september 2010 00:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zo ziet mijn bek er ook serieus uit op die picca jwz. studentenleven 1.
Tot ik Jan de Gehaktbalen man leerde kennen vond ik piraten maar mongolen. Radio Voldaf en Radio de Orca hebben mij een heel andere kant van de piraterij laten zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Rectum het volgende:
DJ Jan de Gehaktballenman is etherpiraat in hart en nieren.
[ afbeelding ]
Dat is een goede vriend van mij, en hij had het altijd over piraten, en zeelieden enzoquote:
Being a pirate is alright to be!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef internal het volgende:
[..]
Being a pirate is alright to be!
hihiquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Priaten falen inderdaad heel hard!!
Piraten daarentegen
Ik vind ineens ninja's cooler als piraten.quote:
gay-piratesquote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Een grote lul, standaard voor piraten.
quote:Monkey
* Monkey fools Ninja
* Monkey unplugs Robot
Suggested noise: ee-ee-eek!
Robot
* Robot chokes Ninja
* Robot crushes Zombie
Suggested noise: ex-ter-min-ate!
Pirate
* Pirate drowns Robot
* Pirate skewers Monkey
Suggested noise: arrrrr!
Ninja
* Ninja karate chops Pirate
* Ninja decapitates Zombie
Suggested noise: keeee-ah!
Zombie
* Zombie eats Pirate
* Zombie savages Monkey
Suggested noise: braaaaaaaaaainsss!
Chillingsquote:
Moet ook gebeuren he alleen hadden de piraten af en toe weleens een fallusje op de grond als ze probeerden te fappen met de verkeerde handquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ChillingsJammer genoeg geen nachtbagger voor mij deuze nacht, heb andere werkzaamheden
*fapfap*
Hmm dat is wel lastig ja, kan je ook niet gezellie met z'n alle in een cirkel staan en aan elkaars pielemans plezierenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he alleen hadden de piraten af en toe weleens een fallusje op de grond als ze probeerden te fappen met de verkeerde hand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lastig ja, kan je ook niet gezellie met z'n alle in een cirkel staan en aan elkaars pielemans plezieren![]()
quote:
Dat is een fakequote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ehmm..de beste wordt hier niet genoemd...
Captain Jack Sparrow!!!
Niet alleen door die post hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Door deze post wil er iemand met me trouwen.
Hé, dat zei ik nietquote:
inderdaad alleen echte mannen die boven homofobie staan durven gezellig in een kringetje rond te staan en elkaar af te sjorren voor de lol gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:40 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hé, dat zei ik nietIk vond het jammer, jij bent gewoon een piraten-hater
Ik val op mannen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Annnet heeft geen smaak...
juist strakke haartjes gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik val op mannen.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
Dan hoop ik dat je grote tieten, lekker strak lijfje en een lekker laagje make-up hebt, anders wordt het niets natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik val op mannen.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
Goed logo op het wielquote:
Ja kudt, je bent me voor!quote:
ARRRRRRRquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef mc-Piel het volgende:
Aankomende zondag is het '' Talk like a pirate'' day!!!!
Nog meer piraten muziek.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kudt, je bent me voor!
Alestorm!
Oh, en @ piratenadoratie: dit weekend is piratenweekend met Guild Wars!Alle NPC's in 2 steden praten dan als piraten!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:24 schreef JanPiraat het volgende:
Huppel en Eze waren hier.. nu verdien ik een ''seal of bazenusers in je topic''
Ik zal hem wel meenemen jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Gaan we zaterdag met piratenooglap door Emmen lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |