Ik vind ineens ninja's cooler als piraten.quote:
gay-piratesquote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Een grote lul, standaard voor piraten.
quote:Monkey
* Monkey fools Ninja
* Monkey unplugs Robot
Suggested noise: ee-ee-eek!
Robot
* Robot chokes Ninja
* Robot crushes Zombie
Suggested noise: ex-ter-min-ate!
Pirate
* Pirate drowns Robot
* Pirate skewers Monkey
Suggested noise: arrrrr!
Ninja
* Ninja karate chops Pirate
* Ninja decapitates Zombie
Suggested noise: keeee-ah!
Zombie
* Zombie eats Pirate
* Zombie savages Monkey
Suggested noise: braaaaaaaaaainsss!
Chillingsquote:
Moet ook gebeuren he alleen hadden de piraten af en toe weleens een fallusje op de grond als ze probeerden te fappen met de verkeerde handquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ChillingsJammer genoeg geen nachtbagger voor mij deuze nacht, heb andere werkzaamheden
*fapfap*
Hmm dat is wel lastig ja, kan je ook niet gezellie met z'n alle in een cirkel staan en aan elkaars pielemans plezierenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he alleen hadden de piraten af en toe weleens een fallusje op de grond als ze probeerden te fappen met de verkeerde hand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lastig ja, kan je ook niet gezellie met z'n alle in een cirkel staan en aan elkaars pielemans plezieren![]()
quote:
Dat is een fakequote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ehmm..de beste wordt hier niet genoemd...
Captain Jack Sparrow!!!
Niet alleen door die post hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Door deze post wil er iemand met me trouwen.
Hé, dat zei ik nietquote:
inderdaad alleen echte mannen die boven homofobie staan durven gezellig in een kringetje rond te staan en elkaar af te sjorren voor de lol gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:40 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hé, dat zei ik nietIk vond het jammer, jij bent gewoon een piraten-hater
Ik val op mannen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Annnet heeft geen smaak...
juist strakke haartjes gewoonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik val op mannen.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |