quote:Op zondag 12 september 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
Vanavond weer Wegmisbruikers en Red mijn Vakantie![]()
En dat weet je sinds vandaag?quote:Op zondag 12 september 2010 11:15 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb zometeen een bedrijfsfeest, met een jaren 50 thema. Heb alleen geen geschikte kleding
Wat voor verhaaltje is het?quote:Op zondag 12 september 2010 11:39 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. vraag me af of ik het huiswerk van morgen verkeerd heb begrepen. Krijg net een mailtje van iemand die vraagt of er een beamer en laptop aanwezig is, omdat meerderen daar gebruik van zullen makenWtf.. ik heb gewoon een verhaaltje van 2 minuten
Iedereen moest een onderwerp kiezen met hoe hij of zij een les zou beginnen. Ik had het woord: anekdote. Dus ik heb gewoon een leuk verhaaltje geschreven om het hoofdstuk inflatie/deflatie te introducerenquote:Op zondag 12 september 2010 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor verhaaltje is het?
Er zijn gewoon wat uitslovertjes die een hele powerpoint d'r van makenquote:Op zondag 12 september 2010 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iedereen moest een onderwerp kiezen met hoe hij of zij een les zou beginnen. Ik had het woord: anekdote. Dus ik heb gewoon een leuk verhaaltje geschreven om het hoofdstuk inflatie/deflatie te introduceren
Klinkt boeiendquote:Op zondag 12 september 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
Ffuuu.. sorry heren, ben er toch niet bij vanavond
http://www.tvgids.nl/artikel/36894/Wie_is_Geert_Wilders%3F/
Ja ach, had me al voorgenomen om mij bij deze opleiding niet meer uit te slovenquote:Op zondag 12 september 2010 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat uitslovertjes die een hele powerpoint d'r van maken
Heb je geen stagequote:Op zondag 12 september 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ach, had me al voorgenomen om mij bij deze opleiding niet meer uit te slovenIk doe gewoon wat ik moet doen en daarmee is ook alles gezegd
quote:
Maar dat kun je toch opnemenquote:Op zondag 12 september 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
Ffuuu.. sorry heren, ben er toch niet bij vanavond
http://www.tvgids.nl/artikel/36894/Wie_is_Geert_Wilders%3F/
Ik heb geen dvd-recorderquote:Op zondag 12 september 2010 12:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch opnemenhier is het veel gezelliger toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |