Helaas wel, want ik ben altijd pas rond 21.45 thuis op donderdagquote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef Salatrel het volgende:
oh oh cherso was vorige week toch om 22:00?
deze week is het al om 21:35
Ach, zolang het < ¤ 100.000 is en niet achtergesteld dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 11:08 schreef Salatrel het volgende:
ik had al mijn spaargeld er op staan5% rente
Ah, ik dacht dat hij achter een politicus aan zat. Zou me niks verbazen als het allebei zou zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
Lakemanhij wilde nu weer achter ABP aan toch?
Dat is helemaal makkelijk voor hemquote:Op donderdag 9 september 2010 11:33 schreef Salatrel het volgende:
ja maar die politicus zit nu bij ABP dacht ik
Jaa, dat is hemquote:Op donderdag 9 september 2010 11:35 schreef Salatrel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Nijpels
volgens wikipedia issie alweer weg bij ABP
Ik denk dat ik hem morgen of overmorgen krijg. Volgens de orderstatus is hij namelijk nog niet verzonden, wat te maken kan hebben met het feit dat Scheringa hem waarschijnlijk gaat signerenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:48 schreef Drassss het volgende:
Toevallig lees ik dit.
Maraca je krijgt dat nieuwe boek vandaag binnen? Zoja, als het iets is zou ik dat graag willen weten, zodat ik hem ook ga bestellen
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem morgen of overmorgen krijg. Volgens de orderstatus is hij namelijk nog niet verzonden, wat te maken kan hebben met het feit dat Scheringa hem waarschijnlijk gaat signeren
Nee hoor, die is nu in Alkmaar in het oude DSB stadionquote:Op donderdag 9 september 2010 11:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
, die zit natuurlijk ergens in een grot zodat ze niet op hem kunnen schieten.
Hij is aangenomen als voetballerquote:Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor, die is nu in Alkmaar in het oude DSB stadion
Daar is hij te oud voorquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is aangenomen als voetballer
financieel directeurquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is aangenomen als voetballer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |