quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, je ziet hem hier ook nooit.
omgquote:
so truequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn momenten dat ik wil zeggen 'jongens, hier is m'n nummer, m'n adres, kom langs, bakkie doen!' maar volgens mij is een (semi)anonieme omgeving als deze toch wel een goede gelegenheid om dergelijke dingen met elkaar te bespreken, diepgaand of niet, flauw of serieus, het is allemaal in de zelfde lay-out, met de zelfde suffe smileys en dus gaan mensen er niets achter zoeken doordat dingen in een andere toon worden gezegd of dat mensen elkaar oordelen op accent, uiterlijk, leeftijd etc.
Dingen die je, ook ongewild, doet als je 'in het echt' bij elkaar zit.
Uhh ik ben aan 't zweven en te lange zinnen aan 't construeren.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Maar over c_a gesproken, ik moet schijten als een Belgisch wijf met 7 peops.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Dat heb ik toen ook al gezegd. Op internet durf ik tenminste, otch meer te zeggen of in de groep te gooien. Ik zou bijna zeggen dat mensen irl ontmoeten eng is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, dat was zo tof. Maar inderdaad anders, en ook niet echt de plek om je hart uit te storten
.
Ik had het niet eens gezien, sommige dingen zijn zo bekend, die lees je automatisch "goed"quote:
Klopt, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Er zijn momenten dat ik wil zeggen 'jongens, hier is m'n nummer, m'n adres, kom langs, bakkie doen!' maar volgens mij is een (semi)anonieme omgeving als deze toch wel een goede gelegenheid om dergelijke dingen met elkaar te bespreken, diepgaand of niet, flauw of serieus, het is allemaal in de zelfde lay-out, met de zelfde suffe smileys en dus gaan mensen er niets achter zoeken doordat dingen in een andere toon worden gezegd of dat mensen elkaar oordelen op accent, uiterlijk, leeftijd etc.
Dingen die je, ook ongewild, doet als je 'in het echt' bij elkaar zit.
Uhh ik ben aan 't zweven en te lange zinnen aan 't construeren.
Trusten Ceequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen, dromen over Boertje Gijs.Trusten zwaantjes van me.
Je was net verdorie ook al naar de wc geweest!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omgik dacht dus net "jeetje wat dom van me, ik dacht al die tijd dat hij JJh heette
"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Doegquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou (voor zover ik iets kan zeggen) echt een jongensmoedertype
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Lekker slapen liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Zal je zien, krijg je 3 dochtersquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Ik wil gewoon lekker met me zoontje naar de voetbal, lekker om 8 uur 's ochtends langs de kant staan.... Ik zie me zoontje al helemaal voor me, in zo'n real madrid pakje...Of Feyenoord
Ik zie hem al met opa naar Feyenoord gaan... en met z'n vader en oom voetballen
Ow ik hou er over op anders moet ik weer huilen
Weltrusren Ceequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
klachten bij Bellaquote:
Net zoals dat je woorden kunt verhaspelen, zlaong de ersete en de lastae leettr maar geod saatn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, sommige dingen zijn zo bekend, die lees je automatisch "goed"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je zien, krijg je 3 dochters
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Ik wil gewoon lekker met me zoontje naar de voetbal, lekker om 8 uur 's ochtends langs de kant staan.... Ik zie me zoontje al helemaal voor me, in zo'n real madrid pakje...Of Feyenoord
Meisjevoetbal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je zien, krijg je 3 dochters
Ik denk serieus -en dat meen ik 100%- dat je een super moeder zult zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Ja grappig is dat he!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals dat je woorden kunt verhaspelen, zlaong de ersete en de lastae leettr maar geod saatn.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus half 12, ik had al lang en breed die pizzabroodjes kunnen maken, zit ik nóg hier
nou.....quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou liefen jij wordt vast ook een heel erg lieve jongensmoeder
![]()
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus half 12, ik had al lang en breed die pizzabroodjes kunnen maken, zit ik nóg hier
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook in bed liggen en een filmpje kijken om bij in slaap te vallen.
sukkelquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals dat je woorden kunt verhaspelen, zlaong de ersete en de lastae leettr maar geod saatn.
kimo-nootjes of kimonootjes?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al een zakje kimonootjes leeggeten.
Ik vergeet hier ook heel vaak de tijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
jezelf ondergescheten?quote:
Trut crv, trut bedoel jequote:
Zijn mijn depri verhalen zo intressantquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het is anders nog best lastig typen.quote:
Had je nog geen doos tissues naast je staan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou.....
Ik ga even een zakdoekje zoeken
quote:
Oh bah Bella, op de een of andere manier heb ik het idee dat je jezelf moet gaan schoon spoelen nu.quote:
so truequote:
Het zegt idd niks hoor, ik zit driftig elke week m'n nagels te lakken en werk met computers en ben voetbalgek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die maak ik gewoon voetbalgek, net als ik
Als het je geruststelt, ik ben nog niet geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah Bella, op de een of andere manier heb ik het idee dat je jezelf moet gaan schoon spoelen nu.
Maar misschien komt dat door het icoontje van CRV
*trekt hard aan roze stola*quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah Bella, op de een of andere manier heb ik het idee dat je jezelf moet gaan schoon spoelen nu.
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
daaromquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zegt idd niks hoor, ik zit driftig elke week m'n nagels te lakken en werk met computers en ben voetbalgek.
Alle combinaties mogelijk
quote:
Joah...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn mijn depri verhalen zo intressant
Heb jij eigenlijk kids?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zegt idd niks hoor, ik zit driftig elke week m'n nagels te lakken en werk met computers en ben voetbalgek.
Alle combinaties mogelijk
Hahaha creaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lees altijd kimono-otjes.
[ afbeelding ]
[ http://www.otje.net/upload/61185_1152_1142341188618-OTJE045otje.gif&t=1]afbeelding ][ http://www.otje.net/upload/61185_1152_1142341188618-OTJE045otje.gif&t=1]afbeelding ]
Jep, een meisjequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar eens aftaaien, anders wordt het 1 uur
quote:
ik voel me echt depri op dit momentquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
En het depri niveau valt mee hoor
Die hond is er mee vandoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef JJH het volgende:
Had je nog geen doos tissues naast je staan?
Trusten kuikentjequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ooit een keer verkeerd gelezen en sindsdien nooit meer anders. [/autist]
welterusten Piscesquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Weltrustenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
De volgende keer fakkelen we je met liefde tot de grond toe af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me echt depri op dit moment
Ik voel me kut, en ik heb steeds tranen in me ogen...
Maar dat komt ook door jullie, omdat jullie zo lief zijn
Kutjepikandijvie.... ik hoop dat dit gevoel snel weg is......
En je bent zo'n taaie en positieve altijd juistquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat best ff duren denk ik, /ervaringsdeskunidgequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer
Was ff tandenpoetsen en verhuizen naar boven
haha hou maar opquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koentjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer
Was ff tandenpoetsen en verhuizen naar boven
heel de dag wel volgens mijquote:
Ja hè! Ik kreeg ineens de melding dat ik niet kon reagerenquote:
oh nee hequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
en nu moet ik huilen om een sms-je
Dat moet ook kunnen tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gooi het er ook maar gewoon uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
let it go girl. Morgen gaat het stukken beter, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
kweenie, behalve vanochtend een ''hallo'' nite gepost vanaf m'n werk vandaagquote:
ik was zelf ook de hele dag onderweg en eigenlijk pas vanaf een uur of 7 actiefquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kweenie, behalve vanochtend een ''hallo'' nite gepost vanaf m'n werk vandaag
drukdrukdruk (en veeels te veel vergaderd....)
Bij de meet een grouphugquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
De volgende keer fakkelen we je met liefde tot de grond toe af.
Ja ik weet het.... en het rare is, collega is zwanger, we probeerde zwanger te worden samen, en als ik haar hoor praten ben ik niet echt verdrietig ofzo.... en ze bied steeds haar excuses aan, als ze er over begin, maar ik gun het haar ook echt... en vind het geweldig om die verhalen te horen.....quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je bent zo'n taaie en positieve altijd juistZo'n verjaardag herinnert je er nóg meer aan allemaal.
Hopelijk is het morgen weer wat zonniger
Ik ben heel erg emo op dit moment, als iemand al BOE tegen me zegt, krijg ik tranenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha hou maar op![]()
![]()
Jeetje, wat heb ik vandaag?
hehehe 'ingestapt' klinkt zo taxiquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben na achten bij #370 ingestapt.
Ik neem aan voor de plaatselijke? Er is namelijk al een landelijkequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben hyves aan het maken voor jumbo
Waar zou dat nou vandaankomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe 'ingestapt' klinkt zo taxi
Ik blijf expres wachtenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee lief.....
Morgen Kally niet vergeten he.... die is jarig
Nog 20 minuutjes de taart staat al klaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee lief.....
Damn ik vergeet die verjaardagen te makkelijkjquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee lief.....
Jep... alleen nu klopt het nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan voor de plaatselijke? Er is namelijk al een landelijke
maakt het jou wat uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik blijf expres wachten
We kunnen smsen om 12 uur? Of maken we dr dan wakker?
Boe!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de meet een grouphug
[..]
Ja ik weet het.... en het rare is, collega is zwanger, we probeerde zwanger te worden samen, en als ik haar hoor praten ben ik niet echt verdrietig ofzo.... en ze bied steeds haar excuses aan, als ze er over begin, maar ik gun het haar ook echt... en vind het geweldig om die verhalen te horen.....
Nou ja, het word gewoon een vakantiekindje
[..]
Ik ben heel erg emo op dit moment, als iemand al BOE tegen me zegt, krijg ik tranen
Zwitserland ga ik niet meer redden binnen die tijd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
Nog 20 minuutjes de taart staat al klaar
Geen idee.... heeft ze gezegd dat ze ging slapen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik blijf expres wachten
Ze ging weg... over slapen heeft ze volgens mij niks gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... heeft ze gezegd dat ze ging slapen?
ik heb er een paar in mijn fobo en benny heeft een hele lijst zegt iequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Damn ik vergeet die verjaardagen te makkelijkj
staan die nu ergens
bij crv in zijn fotoboekquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan die nu ergens
ze ging film kijken en lezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... heeft ze gezegd dat ze ging slapen?
Welterusten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffffff ik ga zo maar slapen... des te eerder is het morgen.... kijken of me temp nog steeeds laag is... zo niet dan gooi ik er een test tegenaan
ik stuur morgenochtend een sms.... ze moet toch de kinderen naar school brengen... dus 8 uur is een mooie tijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze ging weg... over slapen heeft ze volgens mij niks gezegd
Kijk eens in je PMbox... heb je ze allemaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan die nu ergens
Oh doe haar dan ok maar de felicitaties van mij! IAls je wilt. Ik heb haar nummer nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik blijf expres wachten
Doe ik ook zoietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stuur morgenochtend een sms.... ze moet toch de kinderen naar school brengen... dus 8 uur is een mooie tijd
doe het dan ook namens mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stuur morgenochtend een sms.... ze moet toch de kinderen naar school brengen... dus 8 uur is een mooie tijd
ik wil ze ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk eens in je PMbox... heb je ze allemaal
is goed.... doe ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe het dan ook namens mij(ik heb d'r 06 niet)
Als ik je blij zou maken met mijn telefoonnummer zou ik 'm zo geven hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen nummers van mensen hier.![]()
Ik doe wel ff een pm'tje.
Ive been a dirrrrrrty gurlquote:
06-ikwiljehardenpijnlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen nummers van mensen hier.![]()
Ik doe wel ff een pm'tje.
dan eet ik hem alleen opquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwitserland ga ik niet meer redden binnen die tijd.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
Doe kally maar niet dadelijk smsen...dat gaat nl niet zo goed vallen als ze slaapt
Oke... dan doen we dat maar morgenochtend ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
Doe kally maar niet dadelijk smsen...dat gaat nl niet zo goed vallen als ze slaapt
dat klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
Ik las: ik heb een condoom.quote:
quote:
Kent haar door en doorquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
Morgenochtend nadat ze met een muziekje is wakker gemaakt is dan weer geen probleem
Ik bedoelde: Ik wil een condoom met Baileyssmaak.quote:
maar goed dat ik der nummer niet heb dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
Wat nou weer.quote:
doe mijn bestquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Nog ff doorposten voor het verjaardagstopic
Je kunt ook een apart topic maken...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Nog ff doorposten voor het verjaardagstopic
nee, laat maarquote:
Kallyquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt ook een apart topic maken...
zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Ik wil een condoom met Baileyssmaak.
Huh hoezoquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor net dat we in Januari een meet hebben???
Verjaardagsmeet geloof ik
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor net dat we in Januari een meet hebben???
Verjaardagsmeet geloof ik
ook namens mijquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
nog 3 jaar dan zit ze af te tellen naar de big four-0
Haha ehm neequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je d euitnodiging niet gehad van Benny?
nee, maar ik krijg geen uitnodigingen en /of wordt niet op lijsten gezet. Ja, deathlists.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je d euitnodiging niet gehad van Benny?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar ik krijg geen uitnodigingen en /of wordt niet op lijsten gezet. Ja, deathlists.
quote:
Jij werkt op zaterdagen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er de 16e trouwens graag bij willen zijn, maar ik ga aanstaande zaterdag al naar een meet. En om nou voor elke Fok!meet vrij te gaan vragen.
zegt dat je ontvoerd ben door c_aquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er de 16e trouwens graag bij willen zijn, maar ik ga aanstaande zaterdag al naar een meet. En om nou voor elke Fok!meet vrij te gaan vragen.
Keeley Hazellquote:
Zou dat werken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zegt dat je ontvoerd ben door c_a
stelletje mietjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
tjonge er wordt wel wat afgemiet hier zeg bij Fok
Gisteren nog, dropzakquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb ik geen datum van je gekregen
ZOLANG IE DAT MAAR NIET OP ZONDAG DOET!quote:
Of naar boven, mij om het even.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten totdat ze het naar beneden trok
moet jij er niet al lang inliggen kardinaal? om 4 uur het eerste ochtendgebed!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZOLANG IE DAT MAAR NIET OP ZONDAG DOET!
Gekke toestanden toch tegenwoordig! Toch ik jong was toen.... NOU TOEN!
Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
tjonge er wordt wel wat afgemiet hier zeg bij Fok
ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb ik geen datum van je gekregen
Keeley Hazel vergelijken met Miley Cyrus!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken ik nie
Dr hoofd lijkt op die van Miley Cyrus
het staat in de URL.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo
Ik plukte zomaar wat af van internet
Google afbeeldingen op "tetten"quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo
Ik plukte zomaar wat af van internet
so your nextquote:
En dan?quote:
Eens kijken of ik er een baan kan vinden, ze kennen me daar nu welquote:
Je hebt nogal wat teweeggebracht hier op fok!quote:Op woensdag 8 september 2010 00:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er een baan kan vinden, ze kennen me daar nu wel
failquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar bed
Weltrusten allemaal
welterustenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar bed
Weltrusten allemaal
Link, bron, url?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat teweeggebracht hier op fok!
Truste schat, hoop dat je lekker slaaptquote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar bed
Weltrusten allemaal
Slaap lekker lieve C_Aquote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar bed
Weltrusten allemaal
Weltrustenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar bed
Weltrusten allemaal
Ik weet van niets.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
Van harte lieve Kally....en speciaal voor jou....je mag hem hier opeten
[ afbeelding ]
Kally mag hem hebben, is niet helemaal mijn typequote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
Van harte lieve Kally....en speciaal voor jou....je mag hem hier opeten
[ afbeelding ]
Misschien meer wat voor Patquote:Op woensdag 8 september 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally mag hem hebben, is niet helemaal mijn type
Kan ik dan nog mee naar Japan als redacteur?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
c_a, al slapen?
FOK!games zoekt redactieleden!
Neuhjquote:Op woensdag 8 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik dan nog mee naar Japan als redacteur?
Lastig, maar er komt nog wel meer leuks aanquote:Op woensdag 8 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik dan nog mee naar Japan als redacteur?
Ow, en ik wil met liefde een week of zelfs meer in een goede review voor GT5 steken.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, maar er komt nog wel meer leuks aan
Nou, geef je op zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, en ik wil met liefde een week of zelfs meer in een goede review voor GT5 steken.
De preview staat er net opquote:Op woensdag 8 september 2010 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, en ik wil met liefde een week of zelfs meer in een goede review voor GT5 steken.
Neuh, heb het wel eens eerder geprobeert, maar ik zit er gewoon niet diep genoeg in. Strategiegames vind ik al helemaal niets, en shooters alleen als ze echt vernieuwend of revolutionair zijn. Ik ben vooral en eigenlijk alleen van de racegames. Schrijven kan ik wel leuk, al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De preview staat er net op
http://games.fok.nl/preview/402194/1/1/100/gran-turismo-5.html
Daar staat eigenlijk dus niets nieuws in.quote:Gran Turismo 5 komt 3 november uit. Eindelijk.
trusten Bennyquote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar opzoeken
Laterrrrr
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar opzoeken
Laterrrrr
quote:
trusten Koenquote:
Daar is het ook een preview voor. Op TGS gaan ze wat nieuws melden, dat weet ik. Mara een preview hoeft niets nieuws te zijn, maar ik wil wel alles wat ik preview spelenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Daar staat eigenlijk dus niets nieuws in.
Behalve dat het schademodel tegenvalt, maar daar had ik ook al niet veel van verwacht.
Ik heb ook niet alles met elk spel hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, heb het wel eens eerder geprobeert, maar ik zit er gewoon niet diep genoeg in. Strategiegames vind ik al helemaal niets, en shooters alleen als ze echt vernieuwend of revolutionair zijn. Ik ben vooral en eigenlijk alleen van de racegames. Schrijven kan ik wel leuk, al zeg ik het zelf.
trusten succes en plezierquote:
Jij hebt echt voor alles iets bijpassends hè?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
trusten succes en plezier[ afbeelding ]
Zo dusquote:Op woensdag 8 september 2010 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ga ook. Morgen voor de gein eens een ochtenddienstje.
nou niet alles hoor, probeer wel mijn best te doenquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt echt voor alles iets bijpassends hè?
da's vroeg beginnen dus...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
was Bas slapjes danquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
En ik heb eindelijk een goeie basversterker gescoord vandaag
trustenquote:
quote:
ciao JJHquote:Op woensdag 8 september 2010 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
en dat doe je nu na 12quote:Op woensdag 8 september 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een oude versterker waar een electrische gitaar eigenlijk beter op tot zijn recht komt.
Ik heb nu dat mooie volle basgeluid
Gaat lekker, lekker meespelen met bekende nummers
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen, dag resterende lieverds![]()
trusten miauw bedanktquote:Op woensdag 8 september 2010 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen, dag resterende lieverds![]()
gelukkig sta ik daar nooit.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef crv het volgende:
oh ja, ik ging ook slapen geloof ik [ afbeelding ]
Dit is wel erg, ben de hele dag op pad geweest en nog in de top 10![]()
01. 350 Loveless85
02. 300 -Miauw-
03. 253 Bellatrix
04. 235 iBenny
05. 219 JJH
06. 214 tombolafan
07. 208 Skylark.
08. 202 KoosVogels
09. 194 Boterhamzakje
10. 192 crv
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:36 schreef crv het volgende:
oh ja, ik ging ook slapen geloof ik [ afbeelding ]
Dit is wel erg, ben de hele dag op pad geweest en nog in de top 10![]()
01. 350 Loveless85
02. 300 -Miauw-
03. 253 Bellatrix
04. 235 iBenny
05. 219 JJH
06. 214 tombolafan
07. 208 Skylark.
08. 202 KoosVogels
09. 194 Boterhamzakje
10. 192 crv
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker ook na het teruglezen, om stil van te worden in positieve zin.
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |