vind ik ook, gewoon effe 20 minuutjes vermakelijke TVquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
@ Tamashii: Juist niet, het is lekker flitsend, grappig en duurt niet te lang
Schitterende tv!
Doen ze ook gewoon met Henk en Ingrids hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Whehe die mocro bij de kapper![]()
Wel zwaar gemiste kans trouwens dat ze niet even ook Nederlandse sjonnies vroegen over prinsjesdag. Maarja, ze moeten natuurlijk weer allochtonen dom laten lijken.
Inderdaad. Erg goedkoop scoren. Typische Telegraaf stijl. Morgen maar m'n lidmaatschap opzeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Wow, wat heb ik een goed moment uitgekozen om mijn tv op te zeggen.
Geenstijl/Telegraaf/Powned is zonder teveel te oordelen duidelijk niet voor de doelgroep waar ik in zit.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
Wow, wat heb ik een goed moment uitgekozen om mijn tv op te zeggen.
Geenstijl/Telegraaf/Powned is zonder teveel te oordelen duidelijk niet voor de doelgroep waar ik in zit.
Klopt, ze waren goed bezig. Weesie was goed in vorm en verder was het gewoon vermakelijk. Het wordt net allemaal wat anders gebracht dan de standaard po programma's.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Weer goed.
De jongens hebben eindelijk de vorm te pakken
Gek he als toekomstig Minister-Presidentquote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren ging het alleen maar over prinsjesdag
Zo ken ik ook wel een uitzending vullen.
En het valt me op dat Mark Rutte werkelijke iedere dag in beeld komt.
Ja maar kom op zeg, zo kan ik ook wel een tv-programma maken. Beetje iedere dag naar Den Haag.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Gek he als toekomstig Minister-President
Maar je doet het niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, zo kan ik ook wel een tv-programma maken. Beetje iedere dag naar Den Haag.
Niet heel gek dat op prinsjesdag een aantal items daarover gaan en dat tijdens de kabinetsformatie er regelmatig items zijn uit Den Haag met belangrijke spelers als Wilders en Rutte.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, zo kan ik ook wel een tv-programma maken. Beetje iedere dag naar Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |