Correct. En jij heet Paul. Dus?quote:
Ceequote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat er zo verschrikkelijk fout is aan de zinconstructie.
En ik ben nog wel een taalpurist en spellings-nazi.
Dus je houdt het ook voor je?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Lach er maar om. Ik vind het in- en intriest.
Daarom! Ik kan me nog vaag herinneren dat ze werden afgezeken in Never mind the Buzzcocks, jááááren terug (volgens mij nog met Mark), maar verder...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt nog weet te herinneren, daar haal je me toch een stofnest naar boven!
Het is wellicht niet eens zozeer fout (tijd geleden da'k Nederlands gehad heb), als wel gigantisch lelijk. Brrrr.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat er zo verschrikkelijk fout is aan de zinconstructie.
En ik ben nog wel een taalpurist en spellings-nazi.
"Beter laat ze het achterwege." hebben we het toch over? Is toch gewoon spreektaal achtig.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cee.
Die hele woordvolgorde klopt toch van geen kant....
Ja is ook meer spreektaal. En al zou het niet kloppen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
"Beter laat ze het achterwege." hebben we het toch over? Is toch gewoon spreektaal achtig.
quote:
Sorry, ik lees het topic nu pas door, dus verlate reactie. Bij dezen:quote:Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: ga ze live zien. Vraag maar aan Roel en Cee.
ff luisterenquote:
Ruben Hein - Elephantsquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef alors het volgende:
Wat is dit?????? fap fap!!! toffe muziek zeglekker chill
Heel erg fijn. En hij moet natuurlijk Spice Girls doen, leuke plaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |