abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86181252
Dat hier nog geen topic over is zeg. In het kader van FOK! goes Japanese toch maar eens verandering in brengen, want de Tamagotchi is inmiddels toch ook gedateerd genoeg om in dit subforum thuis te horen?

Als 'ie dood was moest je hem altijd aan de achterkant resetten met een pen. :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86181313
Ik gaf de mijne nooit eten, whehehe.
Feyenoord Rotterdam
pi_86181415
Dat was pas een tof ding ^O^

En dan nam je 'm mee naar school om te kunnen voeren, kreeg je de hele dag door die irritante geluidjes.
pi_86181570
Ik heb hier nog ergens een originele liggen :) Ik moet me bedwingen om er geen nieuw batterijtje in te proppen en er mee te spelen :D
pi_86181574
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Dat was pas een tof ding ^O^

En dan nam je 'm mee naar school om te kunnen voeren, kreeg je de hele dag door die irritante geluidjes.
En je was ook niet de enige die hem meenam, dus de hele dag door kwam er uit iedere hoek van dat gepiep. Wat een geweldige dingen toen _O_
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:29:12 #6
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_86181607
Ik mocht geen Tamagotchi van mijn ouders. Ik kreeg wel een hondje daarvoor in de plaats. Alleen vergat ik die eten te geven en toen ging hij dood. Eigenlijk net zo als een Tamagotchi.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_86181753
Wij mochten ze niet meenemen naar school dus keek ik elke dag mijn moeder weer lief aan of ze 'm in leven wilde houden als ik op school zat :')
pi_86181907
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef Tunafish het volgende:

[..]

En je was ook niet de enige die hem meenam, dus de hele dag door kwam er uit iedere hoek van dat gepiep. Wat een geweldige dingen toen _O_
En leraren die toen over de zeik waren vanwege al dat gepiep :D .
pi_86182205
De mijne wilde altijd maar gewassen worden maar dat vond ik teveel werk. :')
pi_86182401
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die van ons had alledrie de lades van zijn bureau volliggen met afgepakte Tamagotchi's :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_86183014
Ik zorgde heel goed voor mijn tamagotchi! Toen ik hem kwijt was en dood terugvond was ik er echt kapot van. :') Ik heb de mijne nog steeds! Beetje kapot alleen. :'(
pi_86183399
Ja, ik was dus te jong voor dit soort onzin. Maar nu wil ik er eigenlijk wel graag een, of is het net als een nepbaby? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:34:14 #13
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_86188261
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:

Als 'ie dood was moest je hem altijd aan de achterkant resetten met een pen. :').
Mijne ging niet dood, op een gegeven moment liep hij gewoon weg met een knapzak, dan moest je hem resetten.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_86189396
Dat was zulk speelgoed dat ik niet mocht hebben van m'n ouders. Ben er niet rouwig om.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_86189650
Gelukkig was ik er vrij snel achter hoe je hem op 'pauze' zette, scheelt weer een hoop gepiep in de klas en toch ging hij niet dood!
pi_86192473
Ik had er 1 waarvan de tijd verkeerd liep :') Sliep overdag en leefde snachts. Het "beestje" overleefde hooguit 3 dagen...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86192524
De mijne was gestolen door Patrick uit groep 4!!! :'(

Waren wel leuke dingen destijds, ik had er een van de kermis :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86192552
dit ding wil ik al jaren hebben.. waar kan ik m halen!
  woensdag 8 september 2010 @ 04:04:53 #20
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86192866
Aww nostalgie topic! O+ Ik had een hondje :D
Heb het letterlijk maar 1 of 2 keer goed kunnen opvoeden
De mijne ging uiteindelijk stuk dus moest ik het wel weggooien
Alleen zie ik ze nergens meer hier ;(
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_86192894
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik mocht geen Tamagotchi van mijn ouders. Ik kreeg wel een hondje daarvoor in de plaats. Alleen vergat ik die eten te geven en toen ging hij dood. Eigenlijk net zo als een Tamagotchi.
Is dat de reden dat je een pen in zijn kont duwde toen hij dood was? Werkte het?
pi_86193118
Nooit gehad zo'n ding. Ik heb wel eens de tamagotchi van een klasgenoot moddervet gemaakt door hem iets van 50 taarten te voeren. :9
pi_86193308
Kennen we deze allemaal nog (nog nog)? :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86195866
Die van mij heette ELvis, omdat mijn voornaam met een L begint en het een vis was ;(

En toen ie een keer herrie schopte in de klas, toen zei de leraar dat 'dat horloge met dat irritante geluidje uit moest'. O+
pi_86199523
Blokker verkocht ze laatst nog dacht ik.
pi_86199726
Ik nam de mijne mee toen ik ging stappen, want stel je voor dat ik hem niet zou voeren en hij zou doodgaan :o :o :o En zo kwam ik er achter dat ie 's nachts gewoon ging slapen :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86199997
Ik weet nog zo dat ik er eentje wilde, maar toen ze nieuw waren kosten ze 40 gulden en dat was toen ook gewoon erg duur. Dus ik kreeg een nepper, maar die was ook leuk en volgens mij ook zelfs gebruiksvriendelijker.

Later werden de echte afgeprijsd en toen heb ik er nog eentje gekregen van de kleine zeemeermin _O- . Moest je dr haren kammen enzo, maar ik had er weinig geduld voor dus die ging ook snel dood .
Ik heb nu nog eentje net uit mijn la gevist, ga straks kijken of ie het nog doet.

Haha, nu pas ontdekt dat het niet een tamagotchi is maar gewoon een dikke ripoff!!! _O-
pi_86200401
Ja Tamagotchi :o

Ik had een originele, en dat was gewoon een soort kip :')
Ik was altijd jaloers op de gene die die neppe hadden, die hadden leukere diertjes :')

En sommige konden zelfs kiezen wat voor dier.

Ga hem vanavond is opzoeken :D
pi_86201064
haha ik had er ook 1tje, maar dan in de vorm van een hond... mijn god :')

net zoiets als de Furby!
pi_86201239
Ik had er twee: eerst een saaie, toen kocht ik een leukere, met meer functies, die kon je ook als horloge omdoen :'). Ik weet nog dat het me een keer gelukt was om 'm heel oud te laten worden, maar toen was op de één of andere manier de resetknop ingedrukt -O-. Ach, de probleempjes die je vroeger had :')
  woensdag 8 september 2010 @ 13:10:47 #31
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86201360
Ik mocht ook niet van m'n ouders, tot ik er een kreeg _O-

Zinloze dingen eigenlijk :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86201845
Ja, ik heb er ook verschillende gehad. Eerst zo'n neppe waarbij je zelf zo'n diertje kon kiezen, want de echte was te duur... Voor Sinterklaas kreeg ik toen wel een echte maar in mijn herinnering was die veel minder leuk. :')
Later had ik een Furby horloge (ja, Furby :') ) Waarin ook een soort tamagotchi zat.
pi_86206815
quote:
Op woensdag 8 september 2010 02:58 schreef Deceit het volgende:
dit ding wil ik al jaren hebben.. waar kan ik m halen!
ebay.com! stikt hety van de hong kong sellers :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86218278
Lol zo oud zijn die toch niet? Ik heb er nog 2 liggen van 4 jaar geleden..
Heb er laatst nog mee gespeeld maar ik krijg steeds een ugly aapje.. :'(

Wat een kutdingen eigenlijk :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 september 2010 @ 01:08:57 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86228769
Ik heb er ooit eentje gezien bij mijn nichtje........ wat een stom ding :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_86235855
  donderdag 9 september 2010 @ 12:32:51 #37
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86237716
Heb ooit zo'n ding gehad. Snapte er geen bal van hoe het hele gebeuren werkte :') Uiteindelijk is het beest in z'n ei teruggekropen en toen was ie dood. Ofzo. :{w
Life is crap. And then you die ._.
pi_86243998
He gut, die heb ik een paar keer gehad. Ik kreeg ze nooit langer dan een dag in leven, mijne zeurde altijd om 11 uur om eten, en toen ik 7 was, was dat al na bedtijd. Wel geinige dingen, die Tamagotchies.
''When you play the Game of Thrones, you win, or you die..''
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 15:36:43 #39
264940 8108139dpths
pi_86244145
Nooit gehad, nooit interesse in gehad ook. Ik heb die hele rage nooit gesnapt. :{
pi_86332063
Ja, die Furby was echt vreselijk. Niet dat ik het had, maar ze wilden jet bijna door je strot heen duwen.
'Nieuwe technologie' , 'kan dingen die anderen niet kunnen', etc.

Ik wilde het niet, ik snapte de furby rage ook niet.

Die tamagotchi had ik niet, vroeg het niet ook niet aan mijn ouders. Maar bijna iedereen om me heen had het. De laatste tijden was ik er wel benieuwd naar en wilde ik wel eentje hebben, maar toen was de rage ook bijna afgelopen.
pi_86348883
Ik had en heb nog steeds een échte blauwe tamagotchi! Gekocht in de aanbieding voor 5 gulden bij de Blokker, terwijl m'n moeder me die dingen verboden had. Maarja, toen m'n broekzak ging piepen tijdens het avondeten kwam ze er natuurlijk achter. Overigens echt superlang mee gespeeld, verveelde nooit!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_86382336
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja, of je moest hem inleveren aan de leraar :)
Keep on dreaming for, because if dreams die, life is a broken winged bird that cannot fly
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 september 2010 @ 09:09:26 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86487856
Ik heb er ook zoveel gehad, :D O+ .
Maar in de nacht gingen ze altijd dood omdat je ze dan een paar uur geen eten kon geven, :{ .

Ik heb zelfs het bordspel Tamagotchi nog gehad, :') .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86502049
Hehe, om de 10 minuten begon er ergens in de klas zo'n ding te piepen :P
pi_86502104
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat bestond?! :o
pi_86563629
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er ook zoveel gehad, :D O+ .
Maar in de nacht gingen ze altijd dood omdat je ze dan een paar uur geen eten kon geven, :{ .

Je kon ze toch in slaapstand zetten? Dan gingen ze slapen...
Find your prince, before you start kissing frogs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')