En je was ook niet de enige die hem meenam, dus de hele dag door kwam er uit iedere hoek van dat gepiep. Wat een geweldige dingen toenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
Dat was pas een tof ding
En dan nam je 'm mee naar school om te kunnen voeren, kreeg je de hele dag door die irritante geluidjes.
En leraren die toen over de zeik waren vanwege al dat gepiepquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef Tunafish het volgende:
[..]
En je was ook niet de enige die hem meenam, dus de hele dag door kwam er uit iedere hoek van dat gepiep. Wat een geweldige dingen toen
Die van ons had alledrie de lades van zijn bureau volliggen met afgepakte Tamagotchi'squote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En leraren die toen over de zeik waren vanwege al dat gepiep.
Mijne ging niet dood, op een gegeven moment liep hij gewoon weg met een knapzak, dan moest je hem resetten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:
Als 'ie dood was moest je hem altijd aan de achterkant resetten met een pen..
Is dat de reden dat je een pen in zijn kont duwde toen hij dood was? Werkte het?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik mocht geen Tamagotchi van mijn ouders. Ik kreeg wel een hondje daarvoor in de plaats. Alleen vergat ik die eten te geven en toen ging hij dood. Eigenlijk net zo als een Tamagotchi.
ebay.com! stikt hety van de hong kong sellersquote:Op woensdag 8 september 2010 02:58 schreef Deceit het volgende:
dit ding wil ik al jaren hebben.. waar kan ik m halen!
Ja, of je moest hem inleveren aan de leraarquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En leraren die toen over de zeik waren vanwege al dat gepiep.
Dat bestond?!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zelfs het bordspel Tamagotchi nog gehad,.
Je kon ze toch in slaapstand zetten? Dan gingen ze slapen...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er ook zoveel gehad,![]()
.
Maar in de nacht gingen ze altijd dood omdat je ze dan een paar uur geen eten kon geven,.
Ik heb zelfs het bordspel Tamagotchi nog gehad,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |