voorbinddildoquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zijn twee vrouwen die hun heil zoeken bij een stel octopussen, je moet toch wat als 90% van de mannen in je omgeving geschapen is als een muis.
Tentacle Sex; is volop verkrijgbaar in de vorm van mangaboekjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat de neuk voor iets extreem ranzigs is dit![]()
?
Nou kan ik veel hebben, maar dit, echt hoor![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
ja zou me niks verbazen, als ze octopussen in hun kutje duwen zal dat wel raar zijn jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien vinden ze dat wel gek daar
Zieke shit en allemaal echt gebeurd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Japan is een kutland was en is nog steeds fout geweest in de WO II klote jappenkampen![]()
En ik maar denken dat je een linkse rakker was, PB.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
Japan maakt de rechtse klootzak in mij los. Grenzen sluiten, Jappen uitzetten, alles.
en vanwaar is dit nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
Japan maakt de rechtse klootzak in mij los. Grenzen sluiten, Jappen uitzetten, alles.
Animequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef DrDentz het volgende:
FOK goes Japanese![]()
![]()
![]()
ANIME neemt het forum over
teveel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:51 schreef chroestjov het volgende:
Hoeveel containers vol nep speelgoed en anime- en hentai stripboeken hebben de Japanners betaald voor deze themaweek?
Deze themaweek dus mooi niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een linkse rakker was, PB.
waarom is het zielig, het is bekend in japan en daar zijn ze al met zoveel,, laat het lekker daar blijven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef trolololo het volgende:
Of is dit links gepruts na de zoveelste persoon die aan Fok! vroeg om Anime wat populairder te maken omdat het anders zo zielig was...
watquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
Mijn touchpad is nog nooit zo vlug beroerd als nu. 9611Niels, Japanthemas, onderwerpen. Ik tril er helemaal van, maar ik zal me nooit overgeven aan de noodlevreters van FOK!.
Anime
Precies maar het afvoerputje van de jeugdculturen heeft het hierheen gehaald; en er zijn zelfs normale mensen besmetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom is het zielig, het is bekend in japan en daar zijn ze al met zoveel,, laat het lekker daar blijven.
ik weet het nog even en je kan de hele wereld japan noemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies maar het afvoerputje van de jeugdculturen heeft het hierheen gehaald; en er zijn zelfs normale mensen besmet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |