jezus wat ben jij irritant, ooit een liedje gehoord? ze zijn fucking duits.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn het ook, en als ze geen Japanners zijn zijn het verraders die zich vernoemen naar de vijand.
Breng de Ghanese soldaten weer terug in het KNIL, die wisten wel hoe om te gaan met Zuidoost-Aziaten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het al. [ afbeelding ][ afbeelding ]
We gebruiken de natuurlijke vijand van de Japanner, namelijk de neger. Japanners zijn fysiek niks waard, maar zijn slim. Wij gebruiken daarentegen onze superieure Westerse hersenen, en gebruiken Ghanese bonken als militairen.
[ afbeelding ]
Generaal Silverwing, commandant der strijdkrachten Pan-Europa.
We lossen dat probleem op als we Unit 731 hebben overgenomen. Maak een vuist tegen de fascistische technocraten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en waar ga je de negers dan laten, dan zit je daarmee
ow okee, prima hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die komen niet eens in Europa, we stellen trainingskampen in Ghana op. Jezus christus, laat het denkwerk maar aan mij over, wil je. Ik ben tenslotte de generaal.
We moeten een peloton Nederlanders sturen en doen waar wij goed in zijn, het water naar onze hand zetten. Met onze expertise steken we dat eiland zo af en schenken we het terug aan de oceaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het al. [ afbeelding ][ afbeelding ]
We gebruiken de natuurlijke vijand van de Japanner, namelijk de neger. Japanners zijn fysiek niks waard, maar zijn slim. Wij gebruiken daarentegen onze superieure Westerse hersenen, en gebruiken Ghanese bonken als militairen.
[ afbeelding ]
Generaal Silverwing, commandant der strijdkrachten Pan-Europa.
De VOC heroprichten? Waarom ook niet? Je denkwijze bevalt me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Breng de Ghanese soldaten weer terug in het KNIL, die wisten wel hoe om te gaan met Zuidoost-Aziaten.
[ afbeelding ]
Tokio Hotel. Zolang ze niet marcherend door de straten gaan en pullen bier drinken zijn het Japanners in mijn boekje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jezus wat ben jij irritant, ooit een liedje gehoord? ze zijn fucking duits.
dan ben jij koning van de japannersquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Zolang ze niet marcherend door de straten gaan en pullen bier drinken zijn het Japanners in mijn boekje.
quote:
ja je vraagt je dan af wie doen nou zoiets, nou het antwoord ligt voor de hand, japannersquote:
Nee, ik vroeg niets.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je vraagt je dan af wie doen nou zoiets, nou het antwoord ligt voor de hand, japanners
nee ik weet het, maar bij het zien van dat plaatje zou je je dat af kunnen vragenquote:
Dat beestje wordt helemaal gek van al dat gegil.quote:
VOCquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De VOC heroprichten? Waarom ook niet? Je denkwijze bevalt me.
Oké.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet het, maar bij het zien van dat plaatje zou je je dat af kunnen vragen
je vergeet penisbaard erin te zettenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
VOCHandelscompagnieën
Nederlands-Oost-Indië, Ceylon, Taiwan en Nieuw-Guinea weer terugpakken voor de Nederlandse staat, dat moeten we.
Radbout Corneliszoon, minister van oorlog van de Nederlandse regering in ballingschap.
Wegens diplomatieke redenen kunnen we dat inferieure volk niet hard genoeg aanpakken uit naam van de Zeven Provinciën, maar als we het doen via een firmatje, BV'tje oid wat we de VOC noemen kunnen we dat spleetogige tuig goed van kant maken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
VOCHandelscompagnieën
Nederlands-Oost-Indië, Ceylon, Taiwan en Nieuw-Guinea weer terugpakken voor de Nederlandse staat, dat moeten we.
Radbout Corneliszoon, minister van oorlog van de Nederlandse regering in ballingschap.
ja in dat geval begrijp ik het wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zijn twee vrouwen die hun heil zoeken bij een stel octopussen, je moet toch wat als 90% van de mannen in je omgeving geschapen is als een muis.
Idd, rare mensenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef Twiitch het volgende:
Niks tegen Japan zelf, meer iets tegen Wapanese fucks.
Van die westerlingen die net doen alsof Japan het beloofde land is
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zijn twee vrouwen die hun heil zoeken bij een stel octopussen, je moet toch wat als 90% van de mannen in je omgeving geschapen is als een muis.
Serieus, wtf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zieke shit en allemaal echt gebeurd.
Kom jij aanzetten in je "superieure" Franse auto of een peperdure Duitserquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Japanse auto's boven superieure Europese auto's verkiezen
Soberzoquote:
Dat deden de Jappen op de Chinezenquote:
Zijn degene die daar verantwoordelijk voor zijn nou ook niet goed weggekomen omdat de Amerikanen de data wilden hebben?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:07 schreef internal het volgende:
[..]
Dat deden de Jappen op de ChinezenMaar ook op de slachtoffers van Pearl Harbor. Het is behoorlijk effectief. zoek maar eens op Unit 731
Er zijn wat onderzoekers ondervraagd in amerika maar verder niet echt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Zijn degene die daar verantwoordelijk voor zijn nou ook niet goed weggekomen omdat de Amerikanen de data wilden hebben?
Er zijn nog veel ergere dingen gebeurd daar hoorquote:
Onze VOC tijd was ook niet echt om trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Penisbaard het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_of_nanking
Leuk land man, dat Japan.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef Salatrel het volgende:
zonder japan was het de hele dag nacht geweest
Jawel.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef internal het volgende:
[..]
Onze VOC tijd was ook niet echt om trots op te zijn hoor
Nanking, is dat niet die gezette vrouwelijke mod?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef Penisbaard het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_of_nanking
Leuk land man, dat Japan.
VOC-tijd was wel een tijd om trots op te zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef internal het volgende:
[..]
Onze VOC tijd was ook niet echt om trots op te zijn hoor
Ik bedoelde meer dat de Nederlanders ook gruwelijke dingen hebben gedaan in de VOC-tijd. En ook in Indonesie.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:27 schreef ThaTim het volgende:
[..]
VOC-tijd was wel een tijd om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |