+1quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er wel een trucje op![]()
Misschien willen ze zelfs de derde ster zien![]()
![]()
Die eerste is heul geen japanner.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er wel een trucje op![]()
Misschien willen ze zelfs de derde ster zien![]()
![]()
Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die eerste is heul geen japanner.
Dit.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die eerste is heul geen japanner.
ikquote:
Ze is Filipijns.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.
hoe weet jij dat?quote:
OOOOOOOquote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef poo het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de ogen. Typisch Filipijns.
Ja Japanse dames zijn echt tan2 lekker, vooral dat supermodel wat een man bleek te zijn zonder ook maar één operatie!quote:
Mijn enige reactie: nerd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.
Ik vind Somalie ook aardig bizar trouwensquote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
Japan is echt het meest bizarre land op aarde. Die cultuur, ongelooflijk. Die films, de schaamtecultuur, de ziekste achterlijkste dingen...![]()
Japans eten is dan wel weer echt lekker.
Eindelijk een Jap met ballen.quote:
Welke cultuur komt er uit Somalie?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik vind Somalie ook aardig bizar trouwens![]()
aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk een Jap met ballen.
Die platte kinderlichaampjes voor de rest, gadverdamme. En om de heimelijke pedofilie nog wat aan te dikken geilen die Jappen op van die schooluniformpjes...![]()
![]()
Kerel, watquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zond eis werpe de eerste steen
krokante ontbijtgranenquote:
Vaak vreten die "anderen" zonder enig probleem een hambo bij de Mac, gemaakt van koetjes die nooit daglicht hebben gezien.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen
hamboquote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaak vreten die "anderen" zonder enig probleem een hambo bij de Mac, gemaakt van koetjes die nooit daglicht hebben gezien.
Je spreekwoord was dus juist.
Nee joh, aziaten zijn tof.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet altijd op je hoede zijn voor de Aziaat. Voor je het weet staan de Chinezen hier op de stoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |