+1quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er wel een trucje op
Misschien willen ze zelfs de derde ster zien

Die eerste is heul geen japanner.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er wel een trucje op
Misschien willen ze zelfs de derde ster zien

Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die eerste is heul geen japanner.

Dit.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die eerste is heul geen japanner.

ikquote:

Ze is Filipijns.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.

hoe weet jij dat?quote:

OOOOOOOquote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef poo het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de ogen. Typisch Filipijns.

Ja Japanse dames zijn echt tan2 lekker, vooral dat supermodel wat een man bleek te zijn zonder ook maar één operatie!quote:
 !
!

Mijn enige reactie: nerd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Toch wel, misschien halfbloedje ofzo.

Ik vind Somalie ook aardig bizar trouwensquote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
Japan is echt het meest bizarre land op aarde. Die cultuur, ongelooflijk. Die films, de schaamtecultuur, de ziekste achterlijkste dingen...
Japans eten is dan wel weer echt lekker.

Eindelijk een Jap met ballen.quote:

Welke cultuur komt er uit Somalie?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik vind Somalie ook aardig bizar trouwens

aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk een Jap met ballen.
Die platte kinderlichaampjes voor de rest, gadverdamme. En om de heimelijke pedofilie nog wat aan te dikken geilen die Jappen op van die schooluniformpjes...

Kerel, watquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zond eis werpe de eerste steen

krokante ontbijtgranenquote:

Vaak vreten die "anderen" zonder enig probleem een hambo bij de Mac, gemaakt van koetjes die nooit daglicht hebben gezien.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja en anderen verafschuwen weer de dierenmishandeling in bepaalde landen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen

hamboquote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaak vreten die "anderen" zonder enig probleem een hambo bij de Mac, gemaakt van koetjes die nooit daglicht hebben gezien.
Je spreekwoord was dus juist.
 _!
_! 

Nee joh, aziaten zijn tof.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet altijd op je hoede zijn voor de Aziaat. Voor je het weet staan de Chinezen hier op de stoep.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |