http://www.depers.nl/opme(...)-alcoholsmaakje.htmlquote:Condooms met alcoholsmaakje
Wellicht een nieuwe rage in wording: condooms doordrenkt met alcohol. De Condoomfabriek hoopt dat het gebruik van de anticonceptiehoesjes zo gestimuleerd wordt. Dit meldt HLN.be.
Volgens de Condoomfabriek vinden jongeren het gebruik van condooms 'niet cool'. "Door te luisteren naar hun behoeften en in te spelen op de vraag naar vernieuwende producten, hopen we op positieve bijdrage te kunnen leveren in het bevorderen van condoomgebruik," aldus Condoomfabriek-chef Robin Weesie tegen HLN.be.
Op het moment is de Condoomfabriek in gesprek met drankfabrikanten en wordt gewerkt aan de namen en smaken voor de nieuwe condooms. Ze zouden aan het eind van het jaar op de markt moeten komen.
Wel gepijpt worden door sletjes?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:34 schreef turnazz het volgende:
ik mag geen alcohol van mijn ouders..
quote:
Maar waarom maak jij je zorgen dat je geen alcohol mag? Doe je aan autofellatio of pijp je weleens gozers?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef turnazz het volgende:
[..]
![]()
ik laat me pijpen zonder condoom, want dat voel je die mond aan je pik.
ik ben geen homoquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je zorgen dat je geen alcohol mag? Doe je aan autofellatio of pijp je weleens gozers?
Onderdeel van de strategie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is marketing, geen nieuws.
Uiteraard.quote:
Wel als je nog geen koters wilt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iedereen nou eens fatsoenlijk huwt heb je die preservatieven helemaal niet nodig.²
Ook in een huwelijk is het raadzaam om na de 12e de boel op slot te gooien, niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iedereen nou eens fatsoenlijk huwt heb je die preservatieven helemaal niet nodig.²
Die hoor je wel te willen. Maar dan nog, je kunt voor het zingen de spreekwoordelijke kerk verlaten.quote:
Ik zei als je nog geen koters wilt, khouya.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hoor je wel te willen. Maar dan nog, je kunt voor het zingen de spreekwoordelijke kerk verlaten.²
Dan kun je mooi de 2de zin van mijn post praktiseren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zei als je nog geen koters wilt, khouya.
Inshallahquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan kun je mooi de 2de zin van mijn post praktiseren.²
Dat doet de "natuur" wel voor je. Naar mate vrouwen ouder worden worden ze minder vruchtbaar. En anders doe je iets met die kerk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook in een huwelijk is het raadzaam om na de 12e de boel op slot te gooien, niet?
geneukt worden met een condoom gedrenkt in alcoholquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderdeel van de strategie.
Maar. Gepijpt worden met condoom![]()
.
Insha Allah broeder.quote:
het perfecte middel om aan kinderen te komen bedoel jequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doet de "natuur" wel voor je. Naar mate vrouwen ouder worden worden ze minder vruchtbaar. En anders doe je iets met die kerk.²
Khouya? Ken je dat etenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zei als je nog geen koters wilt, khouya.
Als je een kannibaal bent is dat wel mogelijk ja...quote:
Geniet, maar drink met mate.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef Picchia het volgende:
Als jongeren nog niet mogen drinken, dan mogen ze wel alvast pijpen om dronken te worden.
Hé... De paus is ons forum geïnfiltreerd!quote:
Absoluut niet, geneukt moet er worden godverdomme.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Integendeel. De wereld is overbevolkt. We moeten terug naar 3 miljard inwoners.quote:
Trouwen is voor homo's.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We moeten terug naar 3 miljard inwoners.
Ik heb nog steeds geen kinderen, dus ik ben uiterst succesvol.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Ik doelde meer op JEZELF. U weet wel, stuk touw, wankel krukje...quote:Op woensdag 8 september 2010 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nog steeds geen kinderen, dus ik ben uiterst succesvol.
Je lost het probleem niet op door kinderlozen af te maken, jij hebt zeker economie gestudeerd?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op JEZELF. U weet wel, stuk touw, wankel krukje...
Ik heb inderdaad economie gestudeerd, maar ik weet zeker dat het jouw voorstel was... Dus dat kan je mij niet aanrekenen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je lost het probleem niet op door kinderlozen af te maken, jij hebt zeker economie gestudeerd?
Pilletje. Klaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo'n preservatief is toch alleen maar hinderlijk? Is er überhaupt een man te vinden die het fijn vindt om zijn device hiermee aan te kleden?²
Klinkt goed!quote:
Als je kinderen hebt kan ik je wel iets aanrekenen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad economie gestudeerd, maar ik weet zeker dat het jouw voorstel was... Dus dat kan je mij niet aanrekenen.
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef Targhor het volgende:
Een condoom die smaakt naar bloody mary....
Ze hebben hun fout ingezien.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:44 schreef DS4 het volgende:
Ga dan maar eens met je ouders praten...
Heb je ook vrouwencondooms met jouw smaak?quote:
Dat is toch verdomd lastig om zo'n kreng verkeerd om aan te doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Evie het volgende:
hmz en als je m verkeerd om aandoet, krijgt die kerel dan ook pijn?
Geestverruiming lijkt me hier meer van toepassing. de combinatie van condooms en aardbeiensmaak zouden bij mij waarschijnlijk alleen opkomen na het nuttigen van paddo's, twee porties minimaal.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De Westerse Wereld is wellicht voorzien van veel luxe en er is veel welvaart, maar tegelijkertijd is er ook wel erg veel geestelijke armoede. Dit soort ontwikkelingen bevestigen mijn verhaal.²
Daar valt het geloof in een opperwezen ook onder.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
De Westerse Wereld is wellicht voorzien van veel luxe en er is veel welvaart, maar tegelijkertijd is er ook wel erg veel geestelijke armoede. Dit soort ontwikkelingen bevestigen mijn verhaal.²
Je moet ook niet neuken met een vrouw met vaginale infectiequote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Hathor het volgende:
En trouwens wat heeft het voor zin...tijdens het gebruik verandert de smaak onmiddelijk naar vis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |