quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 houdt Kally's borsten nog een beetje omhoog
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie staquote:
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim wetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie sta
Helleuquote:
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdektquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim weten
Waar blijft de foto?quote:
Show mequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdekt![]()
quote:
Hallo jullie tweequote:
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.quote:
Dan doe je het niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
Last minute Move reviewen voor je reisje is nooit tof.
Uhm nou ik moest hem geheim houden van de tovenaarquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftquote:
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Slecht logistiek management bij FOK! Gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftje kunt het pas volgende week kopen en ik wil het voor die tijd op de site hebben
Het zijn shirts. En zitten gewoon niet comfortabel meer, of idd wat te strak/kort/korte mouwenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |