eenschquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Prachtkabinet. Nederland ik feliciteer je hiermee.
Zeg het nou gewoon: ze zijn NIET gewenst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou dramaqueen, ik handhaaf mijn bovenstaande reactie.
Je gunt mij en anderen het daglicht niet, vriend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef eriksd het volgende:
Omdat ik dat niet vind? Jij wil het kennelijk graag horen, om jezelf in de slachtofferrol te duwen. Gaat hem niet worden.
Ik besef maar al te goed dat ik nog jong ben. Maar bedankt. Overigens gun ik je het allerbeste, maar ook een fijn leven gevuld met collega's ---> werk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je gunt mij en anderen het daglicht niet, vriend.
Besef 1 ding, broekie, ook jij kan in een dergelijke situatie belanden. Je hebt niks meegemaakt. Maar blijf vooral op de VVD stemmen. De VVD heeft jouw niet meer nodig als je ziek wordt en niet meer kan.
Denk toch eens na!
Kan je dat, nadenken? Verder kijken dan je neus lang is. En de naïviteit verliezen dat niet altijd de ANDER de klos is.
Er zijn mensen die NIET KUNNEN. NIET KUNNEN.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik besef maar al te goed dat ik nog jong ben. Maar bedankt. Overigens gun ik je het allerbeste, maar ook een fijn leven gevuld met collega's ---> werk.
Lang leve het opportunismequote:En nee, ik ga niet nu stemmen op een partij omdat ik misschien ooit erg ziek wordt. Dan kan ik net zo goed gaan stemmen op een partij met goede successievoorstellen, en kom ik weer bij de VVD uit. Ik stem op basis van wat ik nu vind.
Hoi, VVD'er in die situatie meldt. Ben ik nu ook dom en naief?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je gunt mij en anderen het daglicht niet, vriend.
Besef 1 ding, broekie, ook jij kan in een dergelijke situatie belanden. Je hebt niks meegemaakt. Maar blijf vooral op de VVD stemmen. De VVD heeft jouw niet meer nodig als je ziek wordt en niet meer kan.
Denk toch eens na!
Kan je dat, nadenken? Verder kijken dan je neus lang is. En de naïviteit verliezen dat niet altijd de ANDER de klos is.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoi, VVD'er in die situatie meldt. Ben ik nu ook dom en naief?
Als ik ook maar 1% van iemands botte hersenen, want dat zijn het, in beweging krijg, dan is er wat gewonnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
EG, deze tactiek werkt over het algemeen geen vruchten af...
Ik weet dat er mensen zijn die niet kunnen. En die mensen verdienen wat mij betreft ondersteuning. Er zijn echter ook zat mensen die momenteel aan het staatsinfuus hangen en wat mij betreft kunnen werken. Jij zou bijvoorbeeld al je frustratie en typvermogen aan kunnen wenden om een administratieve functie, deeltijd, te vervullen. En geloof mij, goede collega's zijn echt een aanvulling op het leven. Ik ben blij dat ik kan werken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die NIET KUNNEN. NIET KUNNEN.
[..]
Lang leve het opportunisme![]()
Precies. En deze kortzichtigheid kenmerkt deze samenleving. Maar wees vooral dan wel consequent, blijf VVD stemmen ook als je total loss aan de kant staat en de VVD je de keel nog net niet dichtknijpt.
Maar het is super egoïstisch om zo te denken.
Heb je die docu gezien over die activist, komiek en sociaal democraat? Die was zeer goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik ook maar 1% van iemands botte hersenen, want dat zijn het, in beweging krijg, dan is er wat gewonnen.
Verder maak ik mij geen illusies. Dit land is bedorven door het grenzeloze egoïsme.
Er is geen redden meer aan.
Tegen die tijd dat het land is gezonken en armoe grote groepen treft, hoop ik er intussen niet meer te zijn.
Ik wens je sterkte met je 16 jaar en nog een heel leven voor je in wat voor maatschappij.
Jij oordeelt over mijn situatie terwijl je dat niet kunt. Dat bedoel ik nou met die kortzichtigheid. Daar krijg ik de kots van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die niet kunnen. En die mensen verdienen wat mij betreft ondersteuning. Er zijn echter ook zat mensen die momenteel aan het staatsinfuus hangen en wat mij betreft kunnen werken. Jij zou bijvoorbeeld al je frustratie en typvermogen aan kunnen wenden om een administratieve functie, deeltijd, te vervullen. En geloof mij, goede collega's zijn echt een aanvulling op het leven. Ik ben blij dat ik kan werken.
Maargoed, kritisch geluid duldt jij niet. Ik wel. Daarom blijf ik gewoon redelijk reageren.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je die docu gezien over die activist, komiek en sociaal democraat? Die was zeer goed
Jij meent op afstand een oordeel te vormen of iemand wel of niet kan werken? Zum kotzen, werkelijk om te kotsen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef eriksd het volgende:
Jij komt toch net zo hard met een oordeel over mij? En ik scheld niet, dat is inderdaad een fundamenteel verschil.
Pracht omroep. Pracht programma's. Ik zal eens zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was in tegenlicht, van de VPRO, kwaliteitsomroep
Je komt niet dom over, bent scherp van geest, kritisch genoeg om een mening te vormen, mengt je onder mensen. Ik zou niet weten waarom men jou niet aan zou nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij meent op afstand een oordeel te vormen of iemand wel of niet kan werken? Zum kotzen, werkelijk om te kotsen.Zo'n houding. En erge is dat dit de maatschappij nog kenmerkt ook o
![]()
Altijd die vooroordelen.![]()
Typisch VVD ten voeten uit. Stel lomperts zijn jullie. Lomperts.
Ja, er zijn mensen die uni op hun sloffen halen en 100% arbeidsongeschikt zijn (geworden). Kan dit? Ja! Maar dat zal jouw hersens niet kunnen bevatten vrees ik, en gaat het verder ook niet meer proberen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je komt niet dom over, bent scherp van geest, kritisch genoeg om een mening te vormen, mengt je onder mensen. Ik zou niet weten waarom men jou niet aan zou nemen.
Dank je naatjequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)022d8ddcc0f3d9e64d98
Maar waarom ben je dan arbeidsongeschikt als je gewoon mee kan draaien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die uni op hun sloffen halen en 100% arbeidsongeschikt zijn (geworden). Kan dit? Ja! Maar dat zal jouw hersens niet kunnen bevatten vrees ik, en gaat het verder ook niet meer proberen.
Weer een suggestie op afstand. Je hebt een plaat voor je harsens. En nee ik verantwoord mij alleen aan diegenen die er over gaan en iets meer in huis hebben dan garnalenhersens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan arbeidsongeschikt als je gewoon mee kan draaien?
Ik vrees dat dat geen zin heeft. Zelfs al staat het goed, je hebt verdomd weinig inlevingsvermogen en intellectuele vermogen tot duiding?quote:Die laatste zin moet je nog even doorlezen en aanpassen, nu klopt er niets van.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
EG, deze tactiek werkt over het algemeen geen vruchten af...
Nee, andersom. Je drijft met vooroordelen (dat ik en andere niet zouden willen werken) mensen in het defensief.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef eriksd het volgende:
Man, reageer toch elke keer niet zo gepikeerd als mensen oprecht belangstelling tonen. En ik zeg ook nergens dat het een keuze is, dat is de verdediging die jij kennelijk automatisch optrekt. Nergens voor nodig.
Ik kan concluderen dat EG geen zelfbeheersing kent als men met kritische vragen komt. Je maakt mensen voor vanalles uit, bent gepikeerd bij een voorzichtige vraag, en sluit dan weer of met of een schuilverdediging of een belediging.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer een suggestie op afstand. Je hebt een plaat voor je harsens. En nee ik verantwoord mij alleen aan diegenen die er over gaan en iets meer in huis hebben dan garnalenhersens.
[..]
Ik vrees dat dat geen zin heeft. Zelfs al staat het goed, je hebt verdomd weinig inlevingsvermogen en intellectuele vermogen tot duiding?
Faal HBO-er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Als die vruchten nou eens zouden werken, maakten ze zich nog nuttigLekker, die vruchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer happen uit de hardwerkende arbeider?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Gewoon even door de zure appel heenbijten, zeggen ze dan
Maar die zijn al zo zuur.quote:
Je bent ook niet intelligent volgens mij. Maar je hebt ook geen inlevingsvermogen, zo blijkt steeds weer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef eriksd het volgende:
Ik ben niet bijster intelligent in jouw optiek. Dat mag je vinden. Ik constateer nogmaals dat je niet gewend bent aan voorzichtige kritische vragen. En in feite verwacht je daar nog begrip voor ook.
De linksen kunnen zo heerlijk denigerend doen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent ook niet intelligent volgens mij. Maar je hebt ook geen inlevingsvermogen, zo blijkt steeds weer.
Maar troost je. Het iq van de samenleving is tenenkrommend laag. Ik geloof zelf dat de mensheid om die reden z'n langste tijd heeft gehad.
Echte intellectuelen zijn in het rechtse kamp met een piepklein lantaarntje te vinden. De domheid regeert daar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De linksen kunnen zo heerlijk denigerend doen he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |