En ik nodig mezelf hierbij uit, ik ben een heel net meisje, met een gezonde eetlustquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
diner is bijna ready voor morgen: lontong, gekookt eitje, zelfgemaakte pindasaus, sajoer lodeh, atjar komkommer, zelfgemaakte seroendeng, zelfgemaakte sambal klappa, djagoen oedang (= garnalengerecht) daarbij nog zelfgekochte () kroepoek en gebakken uitjes.
Mag ik komen eten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
diner is bijna ready voor morgen: lontong, gekookt eitje, zelfgemaakte pindasaus, sajoer lodeh, atjar komkommer, zelfgemaakte seroendeng, zelfgemaakte sambal klappa, djagoen oedang (= garnalengerecht) daarbij nog zelfgekochte () kroepoek en gebakken uitjes.
een minibroodje? en dan wel nog steeds 's avonds soep/groenten/vlees én toetje ?quote:
Ik doe vaak tussen de middag al iets van soep en savonds aardappel vlees en groente en ik kan smorgens echt niet meer op dan een mini broodjequote:Op woensdag 8 september 2010 09:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een minibroodje? en dan wel nog steeds 's avonds soep/groenten/vlees én toetje ?
Waarom verbaast het jequote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
weet ik, maar soms zie ik hier nog steeds staan dat je A-V-G en soep eet 's avonds en dat verbaasde mij nogal. zeker gezien je toevoegingen bij t broodje als mini.
kan toch? ik eet soms maandag (nog over van zondag) een kopje soep en daarna gewoon eten. alleen soep is geen eten (voor mij)quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
weet ik, maar soms zie ik hier nog steeds staan dat je A-V-G en soep eet 's avonds en dat verbaasde mij nogal. zeker gezien je toevoegingen bij t broodje als mini.
Als ik bij mijn ouders eet die eten altijd nog soep voor de maaltijd. En dat is idd geen eten als je alleen soep eet en dan eet ik daar 1 soeplepel van.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan toch? ik eet soms maandag (nog over van zondag) een kopje soep en daarna gewoon eten. alleen soep is geen eten (voor mij)
dat is weinigquote:Op woensdag 8 september 2010 09:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je
ik eet ongeveer 50 gram aardappel 50 gram groente en 1 stukje vlees al moet ik ooit ervan nog iets weggooien. En dan zit ik nog niet aan de avondhoeveelheid wat op het lijstje staat wat je eigenlijk moet eten van de nederlandse obesitas. Dus ik snap je punt niet helemaal???
ik vond t verschil tussen t noemen van een minibroodje en wel een lijstje als AVG en soep met toetje zonder toevoegingen als mini of wat dan ook zo groot. That's all.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je
ik eet ongeveer 50 gram aardappel 50 gram groente en 1 stukje vlees al moet ik ooit ervan nog iets weggooien. En dan zit ik nog niet aan de avondhoeveelheid wat op het lijstje staat wat je eigenlijk moet eten van de nederlandse obesitas. Dus ik snap je punt niet helemaal???
je hoeft je toch niet te schamen hiervoor? al zouden het 3 boterhammen zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
3 Stukjes speltbrood (is samen één boterham qua formaat) één met saksische leverworst, een met kruidenkaas en 1 met boter en mokka hagelslag. Citroen-honing thee erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |