Jij is Rotterdammer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef IHVK het volgende:
Ik vond hem wel tof toen hij onze burgemeester was.
Dat is iets anders. Verbeet was voor de handhaving van de dertigledennorm.quote:
En ik altijd maar denken dat er enkel dom Feyenoord-volk in Rotjeknor woontquote:
Verbeet bleef bij het standpunt spoeddebat = 30 zetels. Aptroot was niet concreet genoeg en verloor die verkiezing door de PVV.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer. Er was een verhaal achter.
Je moet niet zo generaliseren hè ! Best een grote stadquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat er enkel dom Feyenoord-volk in Rotjeknor woont
Bankier of makelaar, en toch niet zo rijk dat je kunt stemmen zonder je eigen situatie daarbij te betrekken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Met de VVD in de regering ben ik er altijd beter van geworden.
De VVD staat vooral voor een beleid waarin mensen niet alleen met veel moeite hun eigen broek ophouden, maar met zijn allen ook nog eens de hele ruime broek van de allerrijksten ophouden.quote:Overigens is dat niet de drijfveer. Ik ben het met de VVD eens dat mensen zelf mans genoeg zijn om hun broek op te houden. Dat een overheid daarin allen maar moet zorgen dat dat mogelijk is.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Opstelten moeten ze naast de Boer zetten. Fantastisch interview krijg je dan.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Opstelten moeten ze naast de Boer zetten. Fantastisch interview krijg je dan.
Informeren is faseren, je weet het hè.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Zak nog een octaaf Ivo, en praat nog iets langzamer, dan lijkt het net alsof je inhoud hebt.
Of iets sneller. dan krijg je Bale Batmanquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Zak nog een octaaf Ivo, en praat nog iets langzamer, dan lijkt het net alsof je inhoud hebt.
Klopt, alleen om aan te geven waar het gehakketak is begonnen, de geschiedenis/het verhaal van de controverse.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Verbeet was voor de handhaving van de dertigledennorm.
Wel raar dat een kamervoorzitter dat helemaal alleen mag bepalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, alleen om aan te geven waar het gehakketak is begonnen, de geschiedenis/het verhaal van de controverse.
Ik vatte de opmerking: "mede door de PVV" op als verwijzing naar de eerdere problemen tussen de PVV en Verbeet. Dus als onderdeel van het verhaal.
Misschien bedoelt hij Wilders, het primaat van de politiek.quote:
Niet hardop zeggen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet niet zo generaliseren hè ! Best een grote stad
Die heb ik eerder geventileerd?quote:Maar jouw mening over Rotterdam was mij bekend
Ze werd anders wel met overtuigende meerderheid gekozen, dwz dat er toch draagvlak is voor haar beslissing toch? Het is niet alleen maar een titel natuurlijk, een voorzitter moet de zaak in goede banen leiden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wel raar dat een kamervoorzitter dat helemaal alleen mag bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |