abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86319099
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:16 schreef Komakie het volgende:
Ik denk trouwens dat Ajax als subtopper in Spanje het zou kunnen doen.
Ze hebben genoeg spelers die dat aan kunnen. Stekelenburg, Verthongen, Van der Wiel, Suarez, Hamlap.
Die kunnen het sowieso aan. Andere spelers zouden meegetild kunnen worden in het niveau daar. Daarnaast zouden er ook weer een hoop spelers in Ajax geintresseerd worden gezien de competitie. Nu willen al die talenten niet meer naar Ajax gezien de competitie. Ik denk dat dit voor een gedeelte wel terug zou komen als ze in een sterkere competitie zouden spelen.

En ze moeten zich gewoon dik in de schulden steken. Dat is daar geen probleem :P
Subtopper?

Dus met andere woorden is Ajax gelijk aan Atletico Madrid/Sevilla/Villareal/Valencia?

:)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_86319145
Drenthe is trouwens wel de meest gevaarlijke man van Hercules voor zover ik dat kan beoordelen op dit moment.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:30:43 #53
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86319243
Hercules staat 1-0 voor :')
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_86319251
Geniale goal ook :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_86319252
Hercules staat 0-1 voor :D
pi_86319460
Heeft de Roy ook gescoord? xD
pi_86319654
balbezit: Barca 78% Hercules 22%

Barca - Hercules 0-1 _O- rust nu
pi_86319757
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
balbezit: Barca 78% Hercules 22%

Barca - Hercules 0-1 _O- rust nu
Zat ik toch redelijk dichtbij met mijn 90-10 :')

Maar Hercules weert zich kranig, en heeft een paar mooie momenten gehad tot nu toe, al was het grotendeels vanwege geklungel van de verdediging aan de Barca zijde te wijten.
pi_86320333
Hmm, Ajax = Hercules.
Hercules > Barcelona.
Barcelona > Real Madrid.

dus:

Ajax > Real Madrid.

Die zes punten zijn in de pocket.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_86320340
Staat Piet in het doel?
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:17:23 #61
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86320361
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Staat Piet in het doel?
Volgens Voetbalzone niet. :{
Bedankt Hans.
pi_86320421
0-2 ! :D
pi_86320443
http://www.marca.com/marc(...)a/jornada_2/bar_her/

Banquillos inderdaad voor Pietje.

Drenthe staat in een 4-2-3-1 opstelling links achter de spits. Jammer voor het Nederlands elftal wat dat betreft, had hem natuurlijk liever linksback gezien.
pi_86320699
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef Morendo het volgende:
http://www.marca.com/marc(...)a/jornada_2/bar_her/

Banquillos inderdaad voor Pietje.

Drenthe staat in een 4-2-3-1 opstelling links achter de spits. Jammer voor het Nederlands elftal wat dat betreft, had hem natuurlijk liever linksback gezien.
Veel te onrustig/ aanvallend voor een back.
pi_86320926
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef bascross het volgende:

[..]

Volgens Voetbalzone niet. :{
Ik denk dat ik op dit moment eigenlijk wel "blij" ben dat Piet niet op doel staat. Ik ben best wel fan van Velthuizen, maar Catalayud heeft vooralsnog echt ontzettende mooie reddingen gemaakt, en ik weet niet of Piet dat ook voor elkaar had gekregen op zijn huidige niveau.
pi_86321841
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef mattttPUNTnl het volgende:
0-2 ! :D
Seriously?!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:07:56 #67
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86322624
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Veel te onrustig/ aanvallend voor een back.
Hij is jong dus dat kan nog bijgeschoold worden. Als linkshalf/buiten komt hij Oranje sowieso niet in.
pi_86322649
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef nickoz het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het een heel rare opmerking. Ajax zou zeker in de top 5 meedraaien in Spanje
:')
-
pi_86322704
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:35 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hij is nog jong dus dat kan nog bijgeschoold worden. Als linkshalf/buiten komt hij Oranje sowieso niet in.
Zit gewoon in het karakter dat onrustige.Krijg je er denk ik niet uit.
pi_86322708
Ja, ik weet het niet. We hebben al een aanvallende verdediger (Van der Wiel) die verdedigend minder sterk is maar aanvallend sterker is. Nu zou je dat bij Drenthe ook hebben, als aanvallende back zal hij waarschijnlijk het wel goed doen maar verdedigend zal hij steekjes laten vallen. Nu zou dat geen probleem zijn als we Terry en Ferdinand achterin zouden hebben maar die hebben we niet en kunnen we ons dat niet veroorloven
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86322747
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:39 schreef Sinnie het volgende:
Ja, ik weet het niet. We hebben al een aanvallende verdediger (Van der Wiel) die verdedigend minder sterk is maar aanvallend sterker is. Nu zou je dat bij Drenthe ook hebben, als aanvallende back zal hij waarschijnlijk het wel goed doen maar verdedigend zal hij steekjes laten vallen. Nu zou dat geen probleem zijn als we Terry en Ferdinand achterin zouden hebben maar die hebben we niet en kunnen we ons dat niet veroorloven
Drenthe als back is leuk tegen San Marino, maar tegen een goede ploeg ga je gewoon kapot. Totaal ongeschikt als verdediger.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86322788
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Drenthe als back is leuk tegen San Marino, maar tegen een goede ploeg ga je gewoon kapot. Totaal ongeschikt als verdediger.
Dat zeg ik ja

Aan de andere kant is het wel zo dat we niet echt rijk zijn op die positie. Braafheid is het net niet en Pieters hoef ik niet eens uit te leggen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86332562
Inderdaad is er maar weinig wat daar kan spelen. Maar Drenthe is gewoon geen linksback. Hij kan daar geplaatst worden als er niet over rechts aangevallen wordt, maar dat is alles. Het is een beetje zoals Emanuelson, maar dan erger. Drenthe is gewoon een middenvelder, en op die positie kan Drenthe maar weinig betekenen.
  zondag 12 september 2010 @ 02:00:08 #75
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_86332877
quote:
Op zondag 12 september 2010 01:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Inderdaad is er maar weinig wat daar kan spelen. Maar Drenthe is gewoon geen linksback. Hij kan daar geplaatst worden als er niet over rechts aangevallen wordt, maar dat is alles. Het is een beetje zoals Emanuelson, maar dan erger. Drenthe is gewoon een middenvelder, en op die positie kan Drenthe maar weinig betekenen.
Komt natuurlijk ook omdat we hem weinig kunnen zien spelen bij Real. Ik hoop dat hij laat zien dat hij een plekje in Oranje waard is.

De start is in ieder geval spectaculair te noemen met die 0-2 in Camp Nou.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')