Wat een kutdag heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax in de top 5, hahahaha, leukste van vandaag
Dat komt pas als iemand je biosplekken bezet houdt toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij wilde haar nog net niet in d'r gezicht slaan.
Het plaatsen van een zilveren ipv een gouden tand ligt vooral erg gevoelig bij een man als Royston.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat komt pas als iemand je biosplekken bezet houdt toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef nickoz het volgende:
Ik vind het een heel rare opmerking. Ajax zou zeker in de top 5 meedraaien in Spanje,
mvg
De op één na sterkste competitie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef Anatool het volgende:
Ajax zou een matige subtopper zijn in Spanje, type Getafe. Sowieso is La Liga al de sterkste competitie ter wereld
Vitesse is middenmoter, dus in die zin zou Ajax het Vitesse van Spanje zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
indd.
Trieste speler die denkt dat hij heel wat is.
Hercules. Das meer de vitesse/emmen van spanje
Mwah, hij heeft een redelijk periode gekend, maar heeft nooit tot de top behoord en zal waarsch. ook nooit een topspeler worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 04:04 schreef Xaobotnik het volgende:
En Drenthe behoorde een aardige tijd lang tot de beste spelers van Madrid. Lag ook wel aan de vorm van Madrid, maar toch. Normaal gesproken is een slecht Madrid nog steeds top.
Vergeet niet dat hij nog vrij jong is, 23. Verder zeg ik niet dat hij een rol gaat spelen in de absolute top, alleen dat mensen doen alsof hij er helemaal niets van kan en dat dat onterecht is. Die redelijke periode van Drenthe vond ik wel meer dan redelijk. Hij stond toen steevast in de basis en scoorde zelfs wel eens een goal (twee mooie afstandsschoten) en gaf hij ook assists. Het is een knokker die steeds maar weer terugkomt. Pas onder Mourinho werd het echt kansloos en was een overstap beter.quote:Op woensdag 8 september 2010 04:18 schreef Stirner het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft een redelijk periode gekend, maar heeft nooit tot de top behoord en zal waarsch. ook nooit een topspeler worden.
Het is geen schande om tot de middenmoot / subtop van Europa te behoren, maar het is een krankzinnig om te denken dat hij in de absolute top een noemenswaardige rol zal gaan spelen. Daar is hij echt te blind voor en mist hij het overzicht dat echte toppers wel hebben.
Is ook een provinciequote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zegt nogal wat over jouw niveau? Wat heeft Limburg hiermee te maken?
wat hij zegtquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gevalletje Rotterdamse frustratie van die bosaap
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zegt nogal wat over jouw niveau? Wat heeft Limburg hiermee te maken?
Het is ook niet zo dat Drenthe helemaal niets kan, maar toen hij naar Real ging kreeg hij nogal een grote mond en hij heeft die nooit kunnen waarmaken. Hij was niet echt in de positie om te zeggen dat hij wel even "zijn voeten te laten spreken". Dat soort opmerkingen vind ik al lachwekkend bij een topspeler, laat staan bij Drenthe.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij nog vrij jong is, 23. Verder zeg ik niet dat hij een rol gaat spelen in de absolute top, alleen dat mensen doen alsof hij er helemaal niets van kan en dat dat onterecht is. Die redelijke periode van Drenthe vond ik wel meer dan redelijk. Hij stond toen steevast in de basis en scoorde zelfs wel eens een goal (twee mooie afstandsschoten) en gaf hij ook assists. Het is een knokker die steeds maar weer terugkomt. Pas onder Mourinho werd het echt kansloos en was een overstap beter.
Maar Drenthe heeft dus maar een korte periode kunnen excelleren, en dus is het verstandiger om het lagerop te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |