Ik bedoelde meer dat je het in één adem door hebt over generalisatie en direct een uitsprak doet over 'de linkse gefrustreerde medemens'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het klinkt misschien tegenstrijdig t.o.v. van het stereotype beeld dat de linkse politiek probeert te schetsen over Rechts. Echter is dit de bittere waarheid dat ik al in meerdere reacties in deze topic reeks terug heb zien komen.
Oh, en een reactie is enkel gegrond wanneer deze op de volledige argumentatie is gebaseerd. Dus ik zal het niet te serieus nemen.

Absurd inderdaad. Het is wel de tweede partij in Nederland. Wat een arrogantie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef kingmob het volgende:
De verkiezingsstrijd lekt door, de manier waarop Cohen wordt behandelt is echt dramatisch.

Wilders moet zich dood lachen. VVD en CDA laten regeren, als het volk begint te morren de stekker eruit trekken om een kleinigheid en roepen dat je het ook allemaal niet kon helpen als niet-regerende partij. En bam, weer 10 zetels erbij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef kingmob het volgende:
Minderheidskabinet, maar de derde partij heeft er vrijdag de stekker er uit getrokken

Vorige akkoord was blijven plakkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef Arcee het volgende:
Wilders haalt even een stuk voedsel achter z'n kies vandaan en eet het op.:')

Helemaal mee eens, zelfs al ben ik geen linksstemmendequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Het is wel de tweede partij in Nederland. Wat een arrogantie.

Laat het hem maar doen, dan zal hij toch echt in de regering moeten stappen, dan zullen we zien wat er over blijft van de PVV, hij kan misschien nog wat zetels binnen halen, maar dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wilders moet zich dood lachen. VVD en CDA laten regeren, als het volk begint te morren de stekker eruit trekken om een kleinigheid en roepen dat je het ook allemaal niet kon helpen als niet-regerende partij. En bam, weer 10 zetels erbij.

Verhagen slaat echt een modderfiguur.quote:

Waar doel je nu precies op?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef kingmob het volgende:
De verkiezingsstrijd lekt door, de manier waarop Cohen wordt behandelt is echt dramatisch.

Het is toch dramatisch dat je dat er bij moet zeggen? Alsof dat je mening zou diskwalificeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zelfs al ben ik geen linksstemmende

Heb ik ook even gemist inderdaad.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |