En terecht, vies wijf hoor, die Liesje.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, zeker in dat sextopic van Liesjenee daar mag ik niet komen van mijn kids
Okee, sorryquote:Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil zoveel maar daar deal ik ook gewoon mee ja. Ieder z'n rugzak, draag het met flair.
Beter. Nog wel hondsverkoudenquote:
Ik schreef al dat ik jammer vond dat ik dat gemist heb, lijkt me inderdaad prachtigquote:Op woensdag 8 september 2010 11:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Om de zware politieke gesprekken en discussies even te relativeren: naast voetbalwedstrijden zijn ook politieke debatten meer dan de moeite waard om te volgen met de stream van Opaatje erbij.
Kreten als
"Ach Jezus, daar heb je Ka Kut ook" (Halsema)
"Kruip terug onder je steen joh, huichelaar" (Cohen)
"Wat mot jij nou weer, pisventje" (Roemer)
werken mij behoorlijk op de lachspieren.
Welke codetaal?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
alleen de codetaal tussen Noek&Caro, daar moet ik denk ik een aparte curcus voor volgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beter. Nog wel hondsverkoudenmaar wel zo goed als koortsvrij!
hahahha zat er op te wachten, soms typen jullie zulke gekke dingen dat ik echt denk waar hebben die 2 meiden het toch over moet je maar opletten jullie zullen elkaar wel snappen maar ik snap jullie soms nietquote:
Shrek 3 natuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Help es, Cats & Dogs () of Shrek 3?
Zijn we het dus over twee van de drie punten eens. En dat derde punt komen we wel uit. Of ik heb gewoon gelijk, punt uit, of we discuzeuren er een paar dagen over in met een paar kannen slappe thee.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond Cohen helemaal geen goede burgemeester, dat zal genoegzaam bekend zijn, maar er zijn heel veel mensen die het daar niet met mij eens zijn en wellicht hebben ze daarin gelijk. Ik vind Leers vele malen sterker als Job, dus daar ga ik gewoon met je meeDat Leers een sterker politicus is dan Maxime Verhagen, indien getoetst aan "Machiavelli-normen" dat waag ik wel te betwijfelen. In mijn optiek is de schaker Maxime op dit moment gewoon het beste voor het CDA
![]()
Over dat laatste aangaande VVD zullen wij geen discussie hebben
Aaaaaah! Oh wat een sluwe comeback! Jééétje.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Als daar je voorkeur ligt, mag dat natuurlijk ook
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zat er op te wachten, soms typen jullie zulke gekke dingen dat ik echt denk waar hebben die 2 meiden het toch over moet je maar opletten jullie zullen elkaar wel snappen maar ik snap jullie soms niet
Dat zijn natuurlijk niet de dingen die ik opschrijfquote:Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je hebt ook 't recht om dagelijks op te schrijven welke kleur string je leuke collega heeft, maar als ze na een maand een lijstje vindt stelt ze dat niet echt op prijs.
Als je oplossing wil stel je oplossingen voor, kan je wel concrete zaken opschrijven maar dat moet wel ten doel hebben oplossingen te creeren en niet een dagboek van boehoe mijn collega is stom en heeft net koffie gemorst.
oh maar betekent het dan dat jullie nog een jaar daar moeten wonen en dat het nieuwe huisje gewoon wordt opgeschoven, nee toch jij hebt toch voorrangquote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjjjj net een aangetekende brief gehad dat ze weer een jaar uitstel hebben voor het slopen van mn huis
Oké!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shrek 3 natuurlijkVeel beter geschreven en neemt zichzelf niet al te serieus zodat je niet als een lul naar een pratende hond zit te kijken, zeg maar.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je hebt ook 't recht om dagelijks op te schrijven welke kleur string je leuke collega heeft, maar als ze na een maand een lijstje vindt stelt ze dat niet echt op prijs.
Als je oplossing wil stel je oplossingen voor, kan je wel concrete zaken opschrijven maar dat moet wel ten doel hebben oplossingen te creeren en niet een dagboek van boehoe mijn collega is stom en heeft net koffie gemorst.
Laat me raden: jij bent niet echt een politiek dier.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor heksje, dat ik zal Jian maar niet aandoen, tenslotte zijn zijn uitgebreide politieke commentaartjes vele malen intelligenter en interessanter en zitten we daar wél op te wachten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |