abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86198596
hey Pb hoe gaat het met je koorts
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86198598
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

En mochten ze er ooit achter komen, krijg je me toch een ruzie. Geen goed plan meertje.
Waarom ruzie? Je hebt toch zeker wel de vrijheid om je gedachten op papier te zetten? Ik denk alleen dat je aan irritaties niet zoveel hebt, wel aan oplossingen. Anders is het zo Lange Frans.
Go hard or go home
pi_86198627
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

En mochten ze er ooit achter komen, krijg je me toch een ruzie. Geen goed plan meertje.
lees Pietje en Noek nu pas, maar eigenlijk ja Mera stel er is 1 of andere dwaze van het padje af collega die hier ook stiekum meeleest, doe dat dan maar niet O+
  woensdag 8 september 2010 @ 11:47:58 #184
241662 Jian
Well, well, well
pi_86198650
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En jij durft met droge ogen te beweren dat Job Cohen een goede burgemeester is geweest? _O-

En een vergelijking van Leers, die twaalf jaar ervaring in de landelijke politiek heeft, en Job Cohen (Eén jaar in Den Haag als waarnemend staatssecretaris) gaat al helemaal niet op.
Cohen heb ik nog nooit op enige vorm van daadkracht kunnen betrappen, terwijl Leers al meerdere malen heeft bewezen zijn mannetje te staan (denk aan de kwestie Vinkenslag) en zijn softdrugsbeleid, waarbij hij er niet voor terugdeinsde om tegen de stroom in te roeien en tegen de landelijke richtlijn in te gaan.
[..]

De Machiavelli-vergelijking vind ik treffender voor Leers dan voor Maxime Verhagen, die het allemaal nog maar moet bewijzen. Tijdens zijn korte periodes van fractievoorzitterschap heeft hij op mij in ieder geval weinig indruk gemaakt en ook het feit dat hij op zoenbasis met Hillary Clinton is kan me nauwelijks imponeren. :)

De gemiddelde CDA-kiezer spreekt hij in ieder geval niet aan, dat blijkt wel uit de peilingen. Men associeert hem te veel met Balkenende en dat is niet in zijn voordeel.

Persoonlijk denk ik dat nieuwe verkiezingen met 76 of meer zetels voor de VVD op dit moment de beste oplossing voor Nederland zou zijn, maar dat is natuurlijk mijn mening, ingegeven door mijn politieke voorkeur ;)
Ik vond Cohen helemaal geen goede burgemeester, dat zal genoegzaam bekend zijn, maar er zijn heel veel mensen die het daar niet met mij eens zijn en wellicht hebben ze daarin gelijk. Ik vind Leers vele malen sterker als Job, dus daar ga ik gewoon met je mee ;) Dat Leers een sterker politicus is dan Maxime Verhagen, indien getoetst aan "Machiavelli-normen" dat waag ik wel te betwijfelen. In mijn optiek is de schaker Maxime op dit moment gewoon het beste voor het CDA :Y
Over dat laatste aangaande VVD zullen wij geen discussie hebben ;)
pi_86198672
Luister nu maar goed:
Go hard or go home
pi_86198681
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Waarom ruzie? Je hebt toch zeker wel de vrijheid om je gedachten op papier te zetten? Ik denk alleen dat je aan irritaties niet zoveel hebt, wel aan oplossingen. Anders is het zo Lange Frans.
Ja je hebt ook 't recht om dagelijks op te schrijven welke kleur string je leuke collega heeft, maar als ze na een maand een lijstje vindt stelt ze dat niet echt op prijs.

Als je oplossing wil stel je oplossingen voor, kan je wel concrete zaken opschrijven maar dat moet wel ten doel hebben oplossingen te creeren en niet een dagboek van boehoe mijn collega is stom en heeft net koffie gemorst.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86198686
zet het vast neer, mooie doc weer van de VPRO om 23.40 tot 0.45 dus wel vrij laat.

VPRO's Import: Afghan star Ned 2
Documentaire

In een verdeeld Afghanistan, waar jarenlang niet gezongen mocht worden, doen 4000 mensen, waaronder enkele vrouwen, auditie voor de Afghaanse versie van Pop Idol. Uiteindelijk blijven er negen kandidaten over. Documentairemaker Havana Marking filmt niet alleen de gebeurtenissen rond de televisie-uitzendingen, maar gaat ook met deelnemers mee naar hun woonplaatsen, waaruit blijkt dat het land nog altijd onder de dreiging van de Taliban gebukt gaat.
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:49:03 #188
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
  woensdag 8 september 2010 @ 11:50:07 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_86198704
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef Noek het volgende:

[..]

:9 Meid!
die is zo ver naast dat ik hem niet eens meer pareer :6
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:50:07 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198705
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja je hebt ook 't recht om dagelijks op te schrijven welke kleur string je leuke collega heeft, maar als ze na een maand een lijstje vindt stelt ze dat niet echt op prijs.

Als je oplossing wil stel je oplossingen voor, kan je wel concrete zaken opschrijven maar dat moet wel ten doel hebben oplossingen te creeren en niet een dagboek van boehoe mijn collega is stom en heeft net koffie gemorst.
Maar als je bij gaat zitten houden hoe of wat kan je als je komt met verbeteringen in ieder geval mensen wegzetten die beweren dat er niets mis is met feitelijke voorbeelden van problemen.
pi_86198709
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Verkiezingen 2010

;(
Nee joh, gewoon laten gaan. Het is een sc. Alles mag! 8-)
Straks moet ik nog naar FTR. :'(
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:51:02 #192
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198740
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, optiefen, het enige waar ze nu voor zorgen is dat ik meer moet scrollen.
Weg, ik wil het wég!
pi_86198753
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef Noek het volgende:

[..]

wat is nu weer FTR 8)7 ggrggrrgrrgrgr waarom ken ik al die afkortingen niet uit het blote bolletje
  woensdag 8 september 2010 @ 11:51:25 #194
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86198756
Om de zware politieke gesprekken en discussies even te relativeren: naast voetbalwedstrijden zijn ook politieke debatten meer dan de moeite waard om te volgen met de stream van Opaatje erbij.

Kreten als

"Ach Jezus, daar heb je Ka Kut ook" (Halsema)

"Kruip terug onder je steen joh, huichelaar" (Cohen)

"Wat mot jij nou weer, pisventje" (Roemer)

werken mij behoorlijk op de lachspieren. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_86198786
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Mijn collega's weten dat ook gewoon echt. :o

Nee precies, dat bedoel ik dan ook. Gewoon een constructief verslag maken, dus juist geen dagboek. Daar hebben we Twitter voor en deze sc. O+
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:52:28 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198794
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat is nu weer FTR 8)7 ggrggrrgrrgrgr waarom ken ik al die afkortingen niet uit het blote bolletje
Fucking tering reetje.
pi_86198796
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Om de zware politieke gesprekken en discussies even te relativeren: naast voetbalwedstrijden zijn ook politieke debatten meer dan de moeite waard om te volgen met de stream van Opaatje erbij.

Kreten als

dat kruip onder je steen was voor Tjetmaster bedoelt :Y
pi_86198826
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Fucking tering reetje.
huh, zeker in dat sextopic van Liesje :{w nee daar mag ik niet komen van mijn kids >:)
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:53:22 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198827
quote:

Kreten als

Met "opaatje" moet je al helemaal opdonderen, die heeft verdomme 2 klikjes verderop zijn eigen niveauloze kuttopic vol downies voor dit soort onzin.
pi_86198836
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, optiefen, het enige waar ze nu voor zorgen is dat ik meer moet scrollen.
Weg, ik wil het wég!
Ik wil zoveel maar daar deal ik ook gewoon mee ja. Ieder z'n rugzak, draag het met flair. ):O
Go hard or go home
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:53:52 #201
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198847
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:

[..]

huh, zeker in dat sextopic van Liesje :{w nee daar mag ik niet komen van mijn kids >:)
En terecht, vies wijf hoor, die Liesje.
  woensdag 8 september 2010 @ 11:54:00 #202
241662 Jian
Well, well, well
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:54:26 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198868
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik wil zoveel maar daar deal ik ook gewoon mee ja. Ieder z'n rugzak, draag het met flair. ):O
Okee, sorry :@
pi_86198869
Go hard or go home
  woensdag 8 september 2010 @ 11:54:50 #205
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_86198881
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:46 schreef Toverheks het volgende:
hey Pb hoe gaat het met je koorts
Beter. Nog wel hondsverkouden :( maar wel zo goed als koortsvrij! :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  FOK!Babe woensdag 8 september 2010 @ 11:55:20 #206
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86198899
*O* ik lees alles van jullie, en als ik het niet snap dan snap ik het niet 8)7 maar politiek, zwangerschap, ziekte en verdoemenis, zelf het engels van Cc probeer ik te ontcijferen alles is welkom *O*
alleen de codetaal tussen Noek&Caro, daar moet ik denk ik een aparte curcus voor volgen -O- :+
pi_86198902
Ik neem Heks binnenkort mee on tour op FOK! Dan laat ik haar alles zien waar ze rode oortjes van krijgt.
Go hard or go home
  woensdag 8 september 2010 @ 11:56:09 #209
241662 Jian
Well, well, well
pi_86198924
quote:

Kreten als

Ik schreef al dat ik jammer vond dat ik dat gemist heb, lijkt me inderdaad prachtig :D
pi_86198940
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Okee, sorry :@
Help es, Cats & Dogs ( :') ) of Shrek 3?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')