Op een mouspad dinges....niet met een losse muisquote:Op woensdag 8 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus? Scrollen met je ringvingert?
Hij is een enge engnek! En ik was het met Roemer eens toen hij zei dat wanneer dit doorgaat VVD en CDA voortdurend gegijzeld zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
ik weet bar weinig van politiek, maar weet wel dat Wilders rollend in zijn bed ligt elke nacht van blijdschap, die heeft alles goed voor mekaar, zijn naam en die van zijn partij valt elke dag op radio en tv hij is gewoon de lachende 3e.
ja....we moeten gewoon ''geduld'' hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pfff, schrok al. Dacht echt dat je nu weer voor langere tijd aan die bouwval met splinternieuwe verwarmingsketel vast zou zitten. Hoop toch wel dat jullie snel iets horen over een ander huissie, zijn jullie van het gezeur af!
crosspostsquote:Op woensdag 8 september 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks meer. Viola post nog wel eens in onze eigen groep, maar heel nl.* is eigenlijk op sterven na dood. Usenet was een groots medium, maar bleek in praktijk niet erg trollbestendig. Dat is jammer, want de beste digitale rellen zijn nog altijd de usenetrellen en ik zie die nog niet zo gauw elders op internet overtroffen worden.
Waar zijn ze gebleven, de tijden van Ome Johan, Kees van den Doel, de Gebroeders Leibnitz en natuurlijk onze eigen Versabommie onder zijn diverse nicks
Als ik er nog eens goed over nadenk is het eigenlijk nog niet eens zo zeer het trollen, maar meer het crosspostterrorisme vanuit nl.politiek dat heel nl.* heeft doen uitsterven.
Ome Johan heeft het daarna nog wel op diverse fora geprobeerd en heeft ook nog eens het NOS Journaal gehaald door een baby op marktplaats aan te bieden, maar zoveel impact als hij op usenet had heeft hij op het www. nooit kunnen krijgen.
IS DAT LIESJE MET SP3C!?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zet het totaal op 6 Merapunten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 september 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
EN AS WE SPEAK......IK HEB DE URGENTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
het is gewoon een boevenbende, al die politieke partijen, al heb ik nog steeds een zwak voor Roemer.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij is een enge engnek! En ik was het met Roemer eens toen hij zei dat wanneer dit doorgaat VVD en CDA voortdurend gegijzeld zijn.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
EN AS WE SPEAK......IK HEB DE URGENTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een geweldige soap, ik hoop dat het nog een paar maanden duurtquote:Op woensdag 8 september 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon een boevenbende, al die politieke partijen, al heb ik nog steeds een zwak voor Roemer.![]()
maar die geloof ik ook niet altijd, ach ze rollen over elkaar heen ze doen eigenlijk maar want echt verbetering zal het niet worden, wie en wat er ook aan de *macht* komt.
Ha! Gefliciteerdquote:Op woensdag 8 september 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
Nee, dat is een neger. Geen Merapunten voor jou.quote:
en wat denk je dat dat allemaal kostquote:Op woensdag 8 september 2010 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige soap, ik hoop dat het nog een paar maanden duurt
Wat tof!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:42 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
FUCK!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is een neger. Geen Merapunten voor jou.
Dat doen ze normaal ook jaar in jaar uit, nu krijg ik tenminste nog waar voor m'n geldquote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wat denk je dat dat allemaal kostal die vergaderingen, al die broodjes en koffie tussendoor, daar gaat onze belastingcenten ook heen, wij kauwen op een broodje pindakaas en hunnie krijgen broodjes met zalm, kroket,file en rosbief
N'och, zijn er veel geschikte woningen?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:
Ik moest een beetje tranen laten![]()
En nu ....nu reageren op geschikte woningen en dan heb ik binnen nu en 4 maanden een nwe huisje![]()
En gaan we officieel samen wonen
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef Laysa het volgende:
Ik moest een beetje tranen laten![]()
En nu ....nu reageren op geschikte woningen en dan heb ik binnen nu en 4 maanden een nwe huisje![]()
En gaan we officieel samen wonen
Deze week nog nietquote:Op woensdag 8 september 2010 12:54 schreef Noek het volgende:
[..]
N'och, zijn er veel geschikte woningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |