Nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heul geen goeie dronk..
Nou, eerder aan mijn vriendin. Die loopt nu dus ook te snotteren.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig dat de koorts weg is. ( zeker aan Remlof gegeven die ligt ziek in bed)
Dat vindt Ome Job nooit goedquote:Op woensdag 8 september 2010 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we dat discuzeuren doen me een paar bellen cognac of een goed glas whiskey zijn we het daar ook eens
Weet ik veel, ik had gewoon geen zin meer om je replies te lezen.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was mij niet bewust dat er een wedstrijd was begonnen, maar so be it
scrollen knul, it's all in the wrist (of de wijsvinger)quote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had gewoon geen zin meer om je replies te lezen.
Op usenet zouden we zeggen 'stop me maar in je killfile'..quote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had gewoon geen zin meer om je replies te lezen.
Op auschwitz zouden we zeggen: 'nee, meneer de nazi, alsjeblieft, niet de douche!'quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op usenet zouden we zeggen 'stop me maar in je killfile'..
Das war einmalquote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op usenet zouden we zeggen 'stop me maar in je killfile'..
Of één of ander modje loopt posts te verwijderen en vergeet de quotesquote:Op woensdag 8 september 2010 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij heb ik nu ook last van verdwenen posts die je alleen in quotes terugvindt.
En ik heb niet eens de nieuwe layout aan staan.
Of voegt met terugwerkende kracht quotes toe aan postsquote:Op woensdag 8 september 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of één of ander modje loopt posts te verwijderen en vergeet de quotes
Dat zou ik dus doen als ik Gert was. Nu gaan zitten kutten op die manier. En iedereen wijzen en schelden op Liesje of Pietje want "Gert is er niet" terwijl hij in Amerika natuurlijk net zo hard internet heeft als in Veghel.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of voegt met terugwerkende kracht quotes toe aan posts![]()
![]()
Wijsvinger.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er mensen die niet met hun middelvinger scrollen maar met een andere vinger?
Ringvinger.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er mensen die niet met hun middelvinger scrollen maar met een andere vinger?
Nee, nauwelijks meer. Viola post nog wel eens in onze eigen groep, maar heel nl.* is eigenlijk op sterven na dood. Usenet was een groots medium, maar bleek in praktijk niet erg trollbestendig. Dat is jammer, want de beste digitale rellen zijn nog altijd de usenetrellen en ik zie die nog niet zo gauw elders op internet overtroffen worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Das war einmal(of ben je nog actief
)
Pfff, schrok al. Dacht echt dat je nu weer voor langere tijd aan die bouwval met splinternieuwe verwarmingsketel vast zou zitten. Hoop toch wel dat jullie snel iets horen over een ander huissie, zijn jullie van het gezeur af!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah tis lachwekkend ....ze proberen het hier al te slopen sinds 1991![]()
en mijn aanvraag is in behandeling bij de urgentiecommissie maar het is nu druk hé....met al die echtscheidingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |