Voornamelijk spelers van mijn leeftijd, een groot gedeelte speelt nu in het 3e of 4e. Verder heb ik een tijdje bij de Konmar gewerkt en daar speelden een aantal spelers toen in de A die nogal goed waren. Heb ze een paar keer zien spelen ook, maar volgens mij spelen ze nu allemaal in het 2e.quote:
Jammer. Want Gullit is een absolute grootheid, een van de beste spelers ooit, wereldwijd, en gewoon de beste speler die ooit voor Feyenoord en PSV gevoetbald heeft, die door persoonlijke motieven door verscheidene mensen (met name Derksen) wordt afgezeken terwijl dat in veel opzichten niet eens terecht is.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar daar wil ik wel graag in geloven.
De Bolle de Vriesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voornamelijk spelers van mijn leeftijd, een groot gedeelte speelt nu in het 3e of 4e. Verder heb ik een tijdje bij de Konmar gewerkt en daar speelden een aantal spelers toen in de A die nogal goed waren. Heb ze een paar keer zien spelen ook, maar volgens mij spelen ze nu allemaal in het 2e.
En natuurlijk de BolleClubicoon.
De Barcelona fans kozen een ander tot hun speler van de eeuw.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:52 schreef Tarado het volgende:
Barcelona
1) Cruijff
2) Maradona
3) Messi
4) Ronaldo
5) Laudrup Ronaldinho
Stoichkov? Neeskens?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Barcelona fans kozen een ander tot hun speler van de eeuw.
quote:Op donderdag 9 september 2010 01:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het inmiddels opgezocht
Het is Laszlo Kubala.
Hmm, waarom geen René van Rijswijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
NEC
1. Jack de Gier
2. Emiel van Eijkeren
3. Patrick Pothuizen
4. Anton Janssen
5. Dennis Gentenaar
Wat een lijstje
Reserves: Cees Lok, Frank Demouge, Gabor Babos, Edgar Barreto
Dit staat op zijn wiki paginaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hmm, waarom geen René van Rijswijk als ik vragen mag?
Fluwelen techniek met een passeerbeweging op rechts en een goaltjesdief pur sang.
quote:"René van Rijswijk heeft helaas nooit voor het Nederlands elftal mogen schitteren. Als dit wel het geval geweest zou zijn dan had Oranje ongetwijfeld meer Europese kampioenschappen en waarschijnlijk zelfs enkele Wereldbekers op z'n naam gehad. Helaas werd zijn diep verscholen talent nooit op waarde geschat door de toenmalige bondscoaches."
Geen Linekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 02:05 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete buitenlandse club Everton:
1. Lee Carsley
2. Phil Jagielka
3. Mikel Arteta
4. Tim Howard
5. Tim Cahill
Mooi nog een Tsjeu liefhebber.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Beschouw het volgende:
1. Tsjeu la Ling
2. Johan Cruijff
3. Marco van Basten
4. Jari Litmanen
5. Dennis Bergkamp
Nee, puur en alleen omdat ik toen nog geen fan was.quote:
Was een leuke voetballer maar hoort niet in de top 5 allertijden van Ajax thuis, top 50 zou ie wel halenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi nog een Tsjeu liefhebber.
Passeerde in de EC tegen Laussane ooit 4 spelers plus de keeper. Hij ging terug met de bal en passeerde de doelman nog een keer voordat ie scoorde.
Wat een usernamequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een leuke voetballer maar hoort niet in de top 5 allertijden van Ajax thuis, top 50 zou ie wel halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |