Afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:47 schreef tong80 het volgende:
VanHalen ik kwam in het veld 10 minuten voor tijd bij Gameren 4 tegen NiVO 6
Moest een vrije trap genomen worden vanaf 25 meter.
Schoot hem in de kruising.
Vraag maar aan Wout van Leerdam
Ben tien jaar geleden hgstopt. Vond vijf en derig jaar voetballen wel mooi om te stoppen voordat ik 40werd.quote:
Ik zal ze doen als jij een wedstrijdje komt kijken bij ons 5equote:Op dinsdag 7 september 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben tien jaar geleden hgstopt. Vond vijf en derig jaar voetballen wel mooi om te stoppen voordat ik 40werd.
Echt de groeten doen aan Wout en paul
Zit er niet inquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal ze doen als jij een wedstrijdje komt kijken bij ons 5eVolgens mij staat er ook derby op het programma dus je kunt lekker op de club blijven
Dan wil ik me daar graag bij aansluiten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er niet in
Maar we hebben beiden een hekel aan Roda Boys.
Of niet dan ?
Roda Boys veracht ik idd net wat meer dan Nivo. Maar dat komt omdat ik veel mensen van Nivo kenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er niet in
Maar we hebben beiden een hekel aan Roda Boys.
Of niet dan ?
De hoeveelheid beelden van Van der Kuijen, Jan van Beveren, etc. zijn zo beperkt, dat je daar weinig over kunt zeggen. Je kunt op basis van oude beelden nooit een goed oordeel vellen. Wel op basis van verhalen eromheen, maar dan kun je twijfelen aan de legitimiteit van die voorkeur.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie niet naar het verleden ?
Of alleen spelers die je zelf hebt meegemaakt ?
Ik heb Piet Keizer gekozen door de beelden die ik later zag.
Bij PSV zou ik VanderKuilen hebben gekozen.
Alsof die allemaal door Gullit gehaald zijn en alsof Gullit die zeggenschap had.....quote:Op woensdag 8 september 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Gullit met zijn netwerk plukte ze zo voor de de neus van de topclubs weg.
Nee maar daar wil ik wel graag in geloven.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Alsof die allemaal door Gullit gehaald zijn en alsof Gullit die zeggenschap had.....
Je kunt er best veel over vinden. Je moet dan wel je best doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De hoeveelheid beelden van Van der Kuijen, Jan van Beveren, etc. zijn zo beperkt, dat je daar weinig over kunt zeggen. Je kunt op basis van oude beelden nooit een goed oordeel vellen. Wel op basis van verhalen eromheen, maar dan kun je twijfelen aan de legitimiteit van die voorkeur.
En dan nog is er geen FC Limburg gekomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef Chiappucci het volgende:
Van wat ik zelf heb meegemaakt in Venlo:
- Keisuke Honda
- Marcel Meeuwis
- Nordin Amrabat
- Rein Baart
- John van Loenhout
Daar zou VVV toch niet aan meedoen was meer voor de clubs richting het zuiden van Limburg.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan nog is er geen FC Limburg gekomen.
Verleden heb ik niet meegemaakt dus kan ik ook niet oordelen over die spelers.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie niet naar het verleden ?
Of alleen spelers die je zelf hebt meegemaakt ?
Ik heb Piet Keizer gekozen door de beelden die ik later zag.
Bij PSV zou ik VanderKuilen hebben gekozen.
Dit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:52 schreef Julis het volgende:
Galatasaray
Metin Oktay
Hakan Şükür
Gheorghe Hagi
Bülent Korkmaz
Tanju Çolak
Hier bijna hetzelfde lijstje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gomes
Ronaldo
Nilis
Cocu
Van Nistelrooy
Bewust geen vd Kerkhof, Romario, vd Kuylen e.d. gekozen aangezien ik die niet (bewust) heb meegemaakt.
Ook bijna hetzelfdequote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde lijstje!
Nilis
Gomes
v Bommel
Cocu
Van Nistelrooy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |