SPOILER: Op de reservebank:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van Hanegem ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
Coen Moulijn
József Kiprich
Rinus Israel
Piet Romeijn
Ove Kindvall
Feyenoord dus
Ik zat te twijfelen. Eigenlijk een gedeelde 5de plaats maar dat mag niet van meneer tongquote:
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen. Eigenlijk een gedeelde 5de plaats maar dat mag niet van meneer tong
Johan Schutterhoef ja. Dat weet ik nog goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef ValHallen het volgende:
G.V.V 63
1. Johan van Schutterhoef
2. Marco van Brakel
3. Kees van Schutterhoef
4. Marc Vink
5. Gerrit van Wijk
Meesterlijke spits inderdaad. Jammer dat hij zo blessuregevoelig was he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Johan Schutterhoef ja. Dat weet ik nog goed.
Idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meesterlijke spits inderdaad. Jammer dat hij zo blessuregevoelig was he?
Die eerste moet wel tegen Brakel zijn geweest, ik was erbij. Ik twijfel een beetje over die tweede, maar ik denk dat je dat legendarische doelpunt bedoelde tegen Nivo Sparta. Mooie wedstrijd was dat, sindsdien heb ik een poster van dat legendarische elftal boven mijn bed hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef Piebe het volgende:
[..]
Idd.
Tegen wie was dat doelpunt ook al weer dat ie hem uit een onmogelijke hoek in 1x op de pantoffel nam.
Vergeet ook nooit meer die solo vanaf eigen helft waarin ie 6 man en de keeper voor schut zette.
Marc Vink vooral. Werd een beest genoemd bij Veen en Ijsselmeervogels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef ValHallen het volgende:
G.V.V 63
1. Johan van Schutterhoef
2. Marco van Brakel
3. Kees van Schutterhoef
4. Marc Vink
5. Gerrit van Wijk
Vergeet mijn legendarische doelpunten in de jeugd niet tegen Gameren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef Piebe het volgende:
[..]
Idd.
Tegen wie was dat doelpunt ook al weer dat ie hem uit een onmogelijke hoek in 1x op de pantoffel nam.
Vergeet ook nooit meer die solo vanaf eigen helft waarin ie 6 man en de keeper voor schut zette.
Kees was inderdaad nogal traag maar had een meerwaarde. Daarom was het ook een held van me. Een langzame, stevige speler die toch enorm belangrijk was in het eerste.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marc Vink vooral. Werd een beest genoemd bij Veen en Ijsselmeervogels.
Had betaald voetbal kunnen spelen.
Kees was te langzaam.
Marco had een te groot ego.
Met Gerrit van Wijk ben ik het wel eens.
Dat is mister Gameren
Johan had bij jullie twee topjaren.
Maar bij ons mislukte ie.
Jullie held is Paul van Steenbergen.
Die stal 9 punten per jaar als grensrechter
Groetjes van een ex NIVO eerste elftal speler. Vraag maar aan Paul of ie Herman kent
Was jij niet diegene die toen tegen Rapiditas, op rechts in een vloeiende beweging een lange bal van de Boer uit de lucht plukte, controleerde, linksom één verdediger uitkapte en vervolgens de bal tussen de keeper en een andere verdediger, door punterde met rechts hoog in de lange hoek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet mijn legendarische doelpunten in de jeugd niet tegen Gameren.
Later voetbalden we drie klassen hoger met het eerste.
Ja en VUC en HBS van het kamioenschap afgehoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef Piebe het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die toen tegen Rapiditas, op rechts in een vloeiende beweging een lange bal van de Boer uit de lucht plukte, controleerde, linksom één verdediger uitkapte en vervolgens de bal tussen de keeper en een andere verdediger, door punterde met rechts hoog in de lange hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |