Chantagequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt neem ik m mee
Ja, misschien ben ik dat ook welquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat Miauw dan ook misschien zwanger terugkomt
Ja, maar nu kom je met details.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutIk geloof dat iedereen hier wel wist dat ik een vriendin heb hoor
Toch jammer, zo'n standaard PIquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Ik maak testcase.... ik heb een 7
Ik ga examen doen.... ik zak
Verdomme
Hmm, ik ben niet blondquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenzij ze met een scharrel gaat denk ik van niet. Mijn vriendin is blond, dus dat was toen wel raak, want dat zien die Turken daar amper, dus blonde Europese vrouwen vinden ze geweldig. Zeker als er dan ook nog bovengemiddelde borsten op zitten
Scheelde wel veel in de bedieningstijd bij het hotel
Das klotequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Verdomme
Oh wat nu?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
GDVR!
Verdomme
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd..quote:
HA! Wel grote hunneboobs dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet blonden ik ga ook niet met een man.
Zou ik dat niet-blond kunnen compenseren door alleen te gaan?
Oh? Zo gedraag je je anders niet!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n standaard PI
Wel kut
Waarvoor???
quote:
quote:
3 keer gezaktquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
NOESSSSS Loveless heeft een vriendin.Mijn leven.
Mijn liefde.
WATMOETIKNUDOEN!
Wie springt er eerst? De ander komt wat zachter neer namelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus
Zullen we samen van een flat springen?
tegelijk, hand in handquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie springt er eerst? De ander komt wat zachter neer namelijk.
quote:
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Het gaat om de opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze weerlegt alles behalve dat
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat om de opmerking
Kleuter
Fokking hel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
NOESSSSS Loveless heeft een vriendin.Mijn leven.
Mijn liefde.
WATMOETIKNUDOEN!
Ja dat dus!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3 keer gezaktE-learning voor me werk.
Nu moet er speciaal een examen aangevraagd worden voor mij. Ik baal, want het zit gewoon in me kop! Kijk maar naar die Testcase... daar slaag ik gewoon
Ik voel me echt kut!
Als ik hierna weer zak, dan tja... ontslagGeen idee... ik moet die certificaat hebben (werk er al bijna 13 jaar
)
Samen toch? hand in hand.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Straks is ze gesprongen zonder mij
Klantintegriteit Natuurlijke Personen / MOT/WIDquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klote zeg, wat is het voor cursus dan? Welk onderwerp/programma/vaardigheid?
Ik ben nog nooit gezaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
eerst even kalmeren en misschien met je leidinggevende praten. Ben je heel erg zenuwachtig ofzo?
quote:
quote:
Gofferquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll woont 9 hoog, laten we daar springen.
Hoe weet je dat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
+2 scherpquote:
Je was toch bezig met het interieur witten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oh komen jullie samen. Dan heb ik eerst nog wel ff een ander eeuhh 'klusje'
O lawd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien is ze er weleens geweest... ?Of meer dan eens
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, er zijn wel meer FOK!kers bij mij over de vloer geweest hoor.
Greys bv.
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
Ja, maar toen was je in je verkleedklerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys bv.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je hoeft te schamen voor je orgies.
quote:
Ik ken er gewoon een aantal IRL, dus dan krijg je datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje, hoeveel mensen komen er bij jou
Leuk is datquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb al bij 2 FOK!kers geslapen!
En een keer een landalmeet gehad
Dat was inderdaad echt leukquote:
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel meets heb je dan al gehad?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Ook al zijn het mannen, care.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was inderdaad echt leuk
En die 2 FOK!kers waren vrouwen hoor, FYI
Daar ben ik zowaar geen vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Socios en??? Ll?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook bij 2 FOK!kers geslapen.
Maar geen landalmeet. Wel 2 stairway-meets.
En dit weekend de Wierden meet en bij de 3de FOK!ker slapen.
Ehm...quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je dan al gehad?
Dat lijkt me ook leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
Verwachte volgende opmerking:quote:
Oeh, schattigquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Netjes thuisgebracht.
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Socios en??? Ll?
Landal was met een hele zooi FOK!kers bij elkaar slapen![]()
Is ook echt heel leukquote:
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenquote:
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, als het mannen waren had ik het ook wel gezegd, maar nu dat het niet zijn vind ik het toch belangrijk om te zeggenofzo
Iddquote:
Nou, zoietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je geen slet bent ofzo.
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er best veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
1 in Utrecht
1 in DTH
1 bij een FOK!ker thuis
1 Landalmeet
1 door heel Nederland op bezoek bij FOK!kers meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen bij boterhamzakje klinkt ook apartquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Socios en vosss. Dit weekend slaap ik bij boterhamzakje. Een tentje klinkt niet zo verleidelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar kun je er binnenkort nog 2 bij optellen
En ik ben net aan een jaar echt actief op FOK! Ik ben dus wel een meet-sletquote:
You trampquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zoiets
Gaat nergens over, ik weet het
meet 1 (mt)quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Ja, ik twijfeldequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik spreek meestal gewoon met 1 iemand af. Telt dat ook als meet?
Oh lachen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik twijfeldeDie ene "meet" is met 1 iemand film kijken bij hem thuis... geen idee of dat telt
Maar die rondreis-meet was met een FOK!ster langs allemaal andere FOK!kers, ook soort van minimeetjes dus
Anoniempje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... Utrecht en Anoniempje
GeileWaterman1984quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Nou enquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anoniempje.Valt mee dat ie zich niet Scorpioentje of Bang jongetje noemt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
Ik zou echt niet willen daten met iemand wiens gezicht ik nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en![]()
ik vind het juist wel leuk! Eigenlijk zou iedereen anoniem moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |