Maar maar, maandagochtend isquote:Op donderdag 16 september 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dan liever de maandagen afschaffen! Maandagen zijn erger dan vrijdagen
GMTAquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef Suuz_ het volgende:
Vanavond HBO intro in de stad, zin in!!!!
Oh en vooraf ff naar de piercing shop
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zettenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik ga volgende maand heen
quote:
quote:
Ik ben 3 dagen vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
had je maar geen vak moeten lerenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jullie zijn allemaal vrij dan, ik moet braaf om acht uur aantreden op school
proficiatquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef xBlossomx het volgende:
Good evening.![]()
Ben vandaag uitgelachen omdat 'mijn Nederlands zo slecht is dat ik Engels moet praten', terwijl ik gewoon een Britse ben.![]()
Ik ga zo lasagne eten, ben al 5 kilo afgevallen en ik voel me echt geweldig vandaag.![]()
![]()
Sorry ik moest het ff kwijt.
Zo begint het meestalquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
oeps... ik denk dat ik een jongen leuk vind......![]()
of nouja, om 1 x mee te zoenen.
ja maar dan word mn vriendin boos... Kan et altijd ff navragen natuurlijk...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zal het niet verradenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Op welke maat zit je nu?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
3 mm tunneltjes in mijn oren laten zetten
(of 4 mm als dat lukt)
8 uur, oh my god. Dat is wel vroeg hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik 7 uurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
sta jij pas om 8 uur op?![]()
Ik om 10 voor 6
I am warm and drunkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nou, ik zou liever ruilen hoor, soms heb ik echt geen zin om dr uit te komen.
Bijna heel de nacht wakker, en dn tegen half 6 kank lekker in slaap komen![]()
I'm cold and hungry
Knuffel om je op te warmen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
I'm cold, maar niet meer hongerig![]()
Sinds school begonnen is wordt ik snachts om het uur wakker, en dan vinden ze het op school vreemd dat ik tijdens de les in slaap val.![]()
Weinig op tv vanavond, ik duik zo mijn bedje in met een tijdschrift en schoolboeken, maandag en dinsdag een pw en aangezien ik waars. nog maar zo'n 2 uur mijn ogen open kan houden is leren nu nutigg( maar wel saai
)
Als het zo moet dan nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kom maar, al ben je wel een jongen he![]()
oh wacht, het BI forum
Ja als dat paard ook een fiets mag zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ghehe, doe maar goed je best dan, ik ben bijna niet wakker te krijgen![]()
Gaan we daarna op je paard ergens heen om te ontbijten?
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
En pizzapuntje gaat weer slaapjes doen![]()
Leren komt morgen wel, of overmorgen...... Nee, echt morgen, het MOET!
Slaap lekkah iedereen!
Weltrustenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog even gauw ga douchen, heb vnochtend al gedaan, maar heb 't koud en wil graag nog wel effe lekker douchen, ben alleen te lui om af te drogen eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
zal ik doen hoor, prinsje van me
ldgquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
zit al vanaf 9 uur te wachten op de postbode die iets komt ophalen tussen 9 en 13en drie keer raden..
Hij was er al om 5 over 9quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
zit al vanaf 9 uur te wachten op de postbode die iets komt ophalen tussen 9 en 13en drie keer raden..
ze laat ons wel in spanningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |