En dit inderdaad. Dit is een prachtige middelvinger richting Arjaans Entertainment die hem en zijn muziek kapot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Het is eerder Rinus die hier Gabry dist, met een knipoog weliswaar.
Nu maar hopen dat ze niet hetzelfde doet met Jeroen Stevens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Dit is een prachtige middelvinger richting Arjaans Entertainment die hem en zijn muziek kapot heeft gemaakt.
Ik zou ook ongemakkelijk kijken als ik in de buurt was van zo'n grootheid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef TukkerEdje het volgende:
Ik heb nog nooit iemand in een "videoclip" zo ongemakkelijk zien kijken als dat meisje dat voor Gabry door moet gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wil ik bevestiging van m'n vermoedens ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef Ensaf het volgende:
Aan het eind van het nummer maakt zij enkele buitengewoon onrespectvolle gebaren naar deze enige overgebleven volksheld.
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:09 schreef Rectum het volgende:
Sowieso Gabry van Arjaans Entertainment.Eerst Rinus bij het grofvuil gooien en nu het bed delen met Jeroen Stevens.
Nee klopt, ze was zijn manager. Maar toen het financiële succes uitbleef heeft ze hem keihard uit de Arjaans Entertainment Groep gegooid.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.Ze gaat nu trouwen met een of andere kamper.
Was die vriend een volkszanger?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze heeft nooit wat met Rinus gehad, maar met een vriend van me.Ze gaat nu trouwen met een of andere kamper.
Dat is toch haar moeder ofzo, en niet Gabry zelf?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee klopt, ze was zijn manager. Maar toen het financiële succes uitbleef heeft ze hem keihard uit de Arjaans Entertainment Groep gegooid.
Nope, DJ.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was die vriend een volkszanger?
Volgens mij heeft Gabry de touwtjes in handen bij AEG en die oliebollenkraam van ze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch haar moeder ofzo, en niet Gabry zelf?
Zou goed kunnen, dat wijf is psychopatisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gabry de touwtjes in handen bij AEG en die oliebollenkraam van ze.
Weer eens een pareltje van Rinus, zoals verwachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed topic !
Verkapte tvp om vanavond de nieuwe hit van zanger RInus te beluisteren!
Ze heet Nathalie. Ze ziet er inderdaad niet al te snugger uit, maar ik zou d'r wel een trucje op kennen. Op Rinus ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie zou Gabry geven trouwens ?
Ik vind haar er net zo half tam uit zien als Rinus zelf
Meer info over Nathalie ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze heet Nathalie. Ze ziet er inderdaad niet al te snugger uit, maar ik zou d'r wel een trucje op kennen. Op Rinus ook wel trouwens.
Ze komt uit Dronten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meer info over Nathalie ?
Hoe veel cm overbeet heeft ze?
Mooie stekkersquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze komt uit Dronten.
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat duo Tonny & Sjenien te kort komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef kikoooooo het volgende:
WAAR IS HET TOPIC GEBLEVEN VERDOMME? SINDS HET NIET MEER IN KLAAGBAAK MAG BEN IK HET CONSTANT KWIJT GROETJES DUO JAN EN KRISTINA
Hallo Jan en Kristina,quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef kikoooooo het volgende:
WAAR IS HET TOPIC GEBLEVEN VERDOMME? SINDS HET NIET MEER IN KLAAGBAAK MAG BEN IK HET CONSTANT KWIJT GROETJES DUO JAN EN KRISTINA
Beter toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:50 schreef Rectum het volgende:
De clip is gewoon verdwenen. Ik voorzie een complot van Arjaans Entertainment en Frank te Hennepe.
Wegens Pedo-alert?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:04 schreef trolololo het volgende:
Waarom verwijdert Youtube alle Ushi Dushi video's
Er zijn 2 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:50 schreef Rectum het volgende:
De clip is gewoon verdwenen. Ik voorzie een complot van Arjaans Entertainment en Frank te Hennepe.
Volgens mij is er geen directe link tussen Rinus en Dj Robert en zijn kornuiten. Het kan bijna niet anders of AEG zit hier Rinus weer te dwarsbomen zodat de vader van Gabry zijn aandelen eindelijk voor een schappelijke prijs kan verkopen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden:
Ofwel AEG zit erachter, en gebruikt stroman Jeroen Stevens om auteursrechtenclaims op youtube te droppen.
Ofwel Marijke en Robert zitten hierachter, ivm. bogerssound.
Een echte Petro-fan had geweten dat Petro zijn berichten altijd afsluit met "Muzikale groeten".quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef SnowPetrol het volgende:
mooie muziek......snap
de ophef niet
liefs,petro
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Roomboterboy69 is een grote held.Ja, wie is dat? Ik heb een abonnement op hem, maar hij is wel erg mysterieus hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
Niet weten wie Roomboterboy69 is.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3006/quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het nummer ook downloadbaar, dit moet ik bewaren voor later als ik kinderen heb.
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef Skazminko het volgende:
Zijn dit nou uitspraken waar vrouwen voor vallen?
"Hey meisje, ik wil met je onder de douche!"
"Ik wil met je in een jacuzzi omdat je zo lieve lach hebt!"
Het maakt niet uit wat Petro zegt, schaamstreken worden vochtig.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef Skazminko het volgende:
Zijn dit nou uitspraken waar vrouwen voor vallen?
"Hey meisje, ik wil met je onder de douche!"
"Ik wil met je in een jacuzzi omdat je zo lieve lach hebt!"
\quote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef Rectum het volgende:
Eindelijk een clipje voor Ik ben een Kermiskind.
De rinus-wave was in de aanbiedingquote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef Rectum het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
We kunnen inderdaad stellen dat Petro momenteel 'on top of his game' is wat de omgang met vrouwen betreft. Alles klopt gewoon.
Waarom dachten wij dat dit topic over Petro ging, ik zie nu pas dat het over Rinus gaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Petro zegt, schaamstreken worden vochtig.
Wat een effectenquote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef Rectum het volgende:
Die bodywarmer.quote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef Rectum het volgende:
Omdat de grootheid van Petro als een sluier over al het leven valt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Waarom dachten wij dat dit topic over Petro ging, ik zie nu pas dat het over Rinus gaat.
Ik acht het zinvol om tóch even te reageren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze komt uit Dronten.
[ afbeelding ]
WTF?!? Die had ik dus vanavond willen bekijken! Iemand hem ergens anders gezien?quote:Op maandag 1 november 2010 11:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
De prachtige korte film, waarin deze jonge dame zo heerlijk op haar gemak in een tobbe spartelt samen met geliefde zanger van het volkslied Rinus, is helaas van de video-site YouTube verwijderd.
Goed dat je dit aankaart. Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die gans het huis hadden afgesloten, telefoons uitgeschakeld, gordijnen dicht. Verwarming omhoog. Om vervolgens de hele avond Ushi Dushi op repeat te draaien.quote:Op maandag 1 november 2010 12:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
WTF?!? Die had ik dus vanavond willen bekijken! Iemand hem ergens anders gezien?
Ik weet vrij zeker dat ik de gewraakte film heb opgeslagen, maar ik heb hem niet hier, dus dat zal op 't werk zijn denk ik. Daar ben ik morgen weer, dus dan zal ik hem wel ergens uploaden als het nodig is.quote:Op maandag 1 november 2010 12:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WTF?!? Die had ik dus vanavond willen bekijken! Iemand hem ergens anders gezien?
Geen paniek!quote:Op maandag 1 november 2010 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed dat je dit aankaart. Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die gans het huis hadden afgesloten, telefoons uitgeschakeld, gordijnen dicht. Verwarming omhoog. Om vervolgens de hele avond Ushi Dushi op repeat te draaien.
Zo'n zwarte stekker heb ik ook op de broodrooster.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze komt uit Dronten.
[ afbeelding ]
Chelonioideashirt!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:26 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
[..]
Ja.
Al helemaal in combinatie met een Chelonioideashirt.
[ afbeelding ]
![]()
Commerciële hoer die Marlous.quote:Zanger Rinus
Hierbij even een kort berichtje over de fandag van Rinus. ik heb leuke dingen proberen te regelen en hoop aan iedereen gedacht te hebben. maar als je wat regelt loopt er ook wel eens wat mis ,maar wij zijn doorzetters het team om Rinus heen.... want Rinus is drijfkracht voor ons om door te gaan. Zoals een ieder weet is Rinus begonnen in 2009 met de hit ...;marlous ; onder de douche. Marlous waar Rinus over zingt is de enige echte Marlous Oosting de zangeres die ook heeft meegestreden samen met ons Sieneke....van de hit ....SHA LA LIE .... Nu was het een leuk idee om Marloes te betrekken bij de fandag wat tevens ook Rinus zijn 1 jarig Jubileum is. Dat feest gaat helaas niet door de kosten van marloes worden zo rond de 1200 euro maar omdat het rinus is word dat ongeveer 750 euro......JA u leest het goed ....maar het management van marlous heeft dit zo besloten ...nu zijn wij geen moddergooiers dat willen wij als team om Rinus heen niet dat is niet erg netjes tegen over collega s Dus marlous onder de douche was een hit en ik zal u vertellen dat toen ik de manager van marlous aan de telefoon had er gelijk een idee in me op kwam van een nieuw NUMMER voor ONZE RINUS........ SLOES MET MARLOUS.....want zeg nou zelf dat is nu wel een keer klaar dan als je als collega artiesten hoge artiesten gages gaat rekenen toch. sloes is het met marlous maar RINUS GAAT DOOR en ik beloof u de namen die optreden op de fandag van Rinus dat zijn pas echt ,mensen die Rinus zijn carriere waarderen en dat stimuleert Rinus e ons omn door te gaan.... DUS FANS ..........KOM OP DE FANDAG EN DE VOLGENDE HIT IS GEBOREN ......SLOES MET MARLOES....... @ manageroffice
Is dit serieus een flyer die zalen vol moet gaan trekken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Dus daar moet ik natuurlijk wel naar toe.
Ik bedoel: er komt een Mystery Gueast!
Een kameraad van mij gaat die dag trouwen.
Nu ga ik ruzie krijgen omdat ik daar niet op kan komen dagen.
Of zou ik hem zover kunnen krijgen om zijn bruiloft uit te stellen?
quote:Zanger Rinus Hallo lieve fans en vriendjes Hierbij even een kort berichtje over de fandag van Rinus. ik heb leuke dingen proberen te regelen en hoop aan iedereen gedacht te hebben. maar als je wat regelt loopt er ook wel eens wat mis ,maar wij zijn doorzetters het team om Rinus heen.... want Rinus is drijfkracht voor ons om door te gaan. Zoals een ieder weet is Rinus begonnen in 2009 met de hit ...;marlous ; onder de douche. Marlous waar Rinus over zingt is de enige echte Marlous Oosting de zangeres die ook heeft meegestreden samen met ons Sieneke....van de hit ....SHA LA LIE .... Nu was het een leuk idee om Marloes te betrekken bij de fandag wat tevens ook Rinus zijn 1 jarig Jubileum is. Dat feest gaat helaas niet door de kosten van marloes worden zo rond de 1200 euro maar omdat het rinus is word dat ongeveer 750 euro......JA u leest het goed ....maar het management van marlous heeft dit zo besloten ...nu zijn wij geen moddergooiers dat willen wij als team om Rinus heen niet dat is niet erg netjes tegen over collega s Dus marlous onder de douche was een hit en ik zal u vertellen dat toen ik de manager van marlous aan de telefoon had er gelijk een idee in me op kwam van een nieuw NUMMER voor ONZE RINUS........ SLOES MET MARLOUS.....want zeg nou zelf dat is nu wel een keer klaar dan als je als collega artiesten hoge artiesten gages gaat rekenen toch. sloes is het met marlous maar RINUS GAAT DOOR en ik beloof u de namen die optreden op de fandag van Rinus dat zijn pas echt ,mensen die Rinus zijn carriere waarderen en dat stimuleert Rinus e ons omn door te gaan.... DUS FANS ..........KOM OP DE FANDAG EN DE VOLGENDE HIT IS GEBOREN ......SLOES MET MARLOES....... Tevens zullen we samen met sbs 6 morgen overleggen want zei hebben wel belang bij onze Rinus zijn fandag en jubileum en de meerdere film ploegen die deze avond bij zullen wonen..... Heel veel liefs Management Rinus Gerjanne Hallo lieve fans en vriendjes Hierbij even een kort berichtje over de fandag van Rinus. ik heb leuke dingen proberen te regelen en hoop aan iedereen gedacht te hebben. maar als je wat regelt loopt er ook wel eens wat mis ,maar wij zijn doorzetters het team om Rinus heen.... want Rinus is drijfkracht voor ons om door te gaan. Zoals een ieder weet is Rinus begonnen in 2009 met de hit ...;marlous ; onder de douche. Marlous waar Rinus over zingt is de enige echte Marlous Oosting de zangeres die ook heeft meegestreden samen met ons Sieneke....van de hit ....SHA LA LIE .... Nu was het een leuk idee om Marloes te betrekken bij de fandag wat tevens ook Rinus zijn 1 jarig Jubileum is. Dat feest gaat helaas niet door de kosten van marloes worden zo rond de 1200 euro maar omdat het rinus is word dat ongeveer 750 euro......JA u leest het goed ....maar het management van marlous heeft dit zo besloten ...nu zijn wij geen moddergooiers dat willen wij als team om Rinus heen niet dat is niet erg netjes tegen over collega s Dus marlous onder de douche was een hit en ik zal u vertellen dat toen ik de manager van marlous aan de telefoon had er gelijk een idee in me op kwam van een nieuw NUMMER voor ONZE RINUS........ SLOES MET MARLOUS.....want zeg nou zelf dat is nu wel een keer klaar dan als je als collega artiesten hoge artiesten gages gaat rekenen toch. sloes is het met marlous maar RINUS GAAT DOOR en ik beloof u de namen die optreden op de fandag van Rinus dat zijn pas echt ,mensen die Rinus zijn carriere waarderen en dat stimuleert Rinus e ons omn door te gaan.... DUS FANS ..........KOM OP DE FANDAG EN DE VOLGENDE HIT IS GEBOREN ......SLOES MET MARLOES....... Tevens zullen we samen met sbs 6 morgen overleggen want zei hebben wel belang bij onze Rinus zijn fandag en jubileum en de meerdere film ploegen die deze avond bij zullen wonen..... Heel veel liefs Management Rinus Gerjanne @ thuus
En vervolgens alleen maar moddergooi-geblaat eronderquote:nu zijn wij geen moddergooiers dat willen wij als team om Rinus heen niet dat is niet erg netjes tegen over collega s
Apekoppiequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze komt uit Dronten.
[ afbeelding ]
Meer ruimte voor je kloppend lid.quote:
like seriouslyquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:26 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clip.
Godver, die vriendin van Rinus.![]()
_!
ROTTERDAM TERROR CORPSquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:26 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clip.
Godver, die vriendin van Rinus.![]()
_!
Zal komen door de familie van dat meisje uit de andere clip. Maar zeg nou zelf, dit is toch vele malen beter:quote:
Wat een matchquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zal komen door de familie van dat meisje uit de andere clip. Maar zeg nou zelf, dit is toch vele malen beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doutzen en Rinus. Betere ambassadeurs voor Friesland zijn er niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef Patrickovik het volgende:
Godverdomme zeg, ik schaam me kapot voor die RinusWat een vernedering voor Friesland.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zal komen door de familie van dat meisje uit de andere clip. Maar zeg nou zelf, dit is toch vele malen beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een zelf gebreide wolventrui was inderdaad epic geweestquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En daaronder een zelfgebreide berentrui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |