valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gayromeo is een ander soort datingEn 80% musclemary's en leerbeertjes
waar ga je ook alweer heen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wellicht 1e of 2e weekend, sorteren dus wordt het daarna
maar dan wellicht ook pas na mijn vakantie van 5 t/m 19 nov
en het meisje van de oliebollenkraamquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat het een grapje was, maar hij heeft nog meer nummers.Marloes etc.
dan zoek je zeker bij jou dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt wel mee hoor80% is wel duitser
hier zitten alleen dikke mensenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan zoek je zeker bij jou dicht in de buurt.
dit is dat meisje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en het meisje van de oliebollenkraam
Via Johannesburg naar Port Elizabethquote:
27-08-2010 17.00 Assen, Restaurant Pondorosaquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is dat meisje!![]()
http://www.zangeresgabry.nl/
Noem je me nou DIK?!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier zitten alleen dikke mensen
geen noodquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
27-08-2010 17.00 Assen, Restaurant Pondorosa
28-08-2010 19.00 Assen , Restaurant Pondorosa
shit heb haar optredens gemist
dus je bent geen chubby chaser?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had het over hier in de omgeving op gayromeo ja
nee niet echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je bent geen chubby chaser?![]()
zaten die hier maarquote:of een anabooltje..
Egge is er zo één.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee niet echt![]()
[..]
zaten die hier maar
mike is de expertquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Van anabolen krijg je toch erectieproblemen?
wie noemt zijn kind nou eggequote:Op dinsdag 7 september 2010 13:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Egge is er zo één.Die woont bij jou in de buurt.
sms EGGE naar 1010
Nee, kleinere testikels, maar dat hoeft niet eens. Net zoals MOOBS..quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Van anabolen krijg je toch erectieproblemen?
expert?? ik doe niet aan anabolen. Had vroeger wel een kuurtje gedaan, 100 jaar geleden, maar ben daar halverwege mee gestopt. Mijn lever was fucked up.quote:
niet in zelf gebruiken maar je kent altijd wel iemand die dit of dat doet enzquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
expert?? ik doe niet aan anabolen. Had vroeger wel een kuurtje gedaan, 100 jaar geleden, maar ben daar halverwege meegestopt. Mijn lever was fucked up.
ben er nog geen tegen gekomen dus geen last van gehadquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jij bent alleen van de sex
Nou ze staan bekend om kleine verschrompelde pikkies en weigerende stijgeringen, dus dat lijkt me ook niet handig.
Uit Veenhuizen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie noemt zijn kind nou eggemaar verder pics
![]()
oh diequote:Op dinsdag 7 september 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Uit Veenhuizen.
ja, we rommelden vroeger wat. Hij heeft nu een vriendin en een kindje.
TV kom er maar in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jij bent alleen van de sex
Nou ze staan bekend om kleine verschrompelde pikkies en weigerende stijgeringen, dus dat lijkt me ook niet handig.
ja, ik ben ook paar jaartjes ouder.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet in zelf gebruiken maar je kent altijd wel iemand die dit of dat doet enz
gaan er ook genoeg de pijp uit aan een hartaanval.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben ook paar jaartjes ouder.![]()
Ja, xie het in mijn omgeving. Zelfs in the Gym. De lange termijn shit is niet te overzien. Cystes op je lever etc. Geen pretje..
Live hard, die pretty!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaan er ook genoeg de pijp uit aan een hartaanval.
Van Ang3l kan ik het hebbenquote:
Pas maar op met die open mondquote:
Ben jij een leraar?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... dat was mijn 'eerste' schooldag.
Oh. My. God.
Zo vat ik het samen.
Was je je gymspullen vergeten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... dat was mijn 'eerste' schooldag.
Oh. My. God.
Zo vat ik het samen.
Nee, ik volg weer colleges om zo mijn diploma te halen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben jij een leraar?
[ afbeelding ]
Dat moest er nog eens bijkomen. Bij komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was je je gymspullen vergeten?
O leuk! Welke studierichting?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik volg weer colleges om zo mijn diploma te halen.
Ik heb deze post 3 keer gelezen en ik snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen. Bij komen.![]()
Maar ik leer nu helemaal opnieuw, wat ik tien jaar láng heb gedáán, ik leer nu opnieuw dát waardoor mijn studie zo in de soep gelopen is.Ik moet zelfs opdrachtjes doen die... Ik zou bijna willen zeggen: die ik wel heel erg havop-tesk vind.
Op mijn fokking 31e. Als ze mij HIER nou van vrijstellen, alleen DIT, dan scheelt me dat weer twee maanden!
Maar ja, ik denk dat ik in m'n handen mag knijpen dat ik dit überhaupt mag doen. Nou ja, we zien wel.
Dat klopt maar dit is echt niet te volgenquote:
Oke oke okequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit is echt niet te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |