Jullie zijn allebei nogal veeleisend toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
SAJ, je kunt toch alles wel van de todo met angel lijst halen?
Ik voldoe niet aan je strenge eisen
Jullie zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog erg makkelijk vergeleken met hem
Zo streng zijn mijn eisen toch niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
SAJ, je kunt toch alles wel van de todo met angel lijst halen?
Ik voldoe niet aan je strenge eisen
Dan is de spoeling sowieso al gelijk een stuk dunner denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Wel. Het moest minimaal een sportschoolperfect lijf hebben
Nou daar ga ik al!
je avaquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo streng zijn mijn eisen toch niet?
Botch?quote:
Ja da heb ik ook niequote:
Wie zijn dat?quote:
Ik ben juist zeikeriger geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:47 schreef creno het volgende:
hoe ouder je wordt, hoe minder streng je wordt.?!
die vorige was leukerquote:
Wacht maar tot je straks oud verleept eenzaam en alleen bentquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben juist zeikeriger geworden.
Ik ben al oud, verlept, eenzaam en alleen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks oud verleept eenzaam en alleen bent
Zoals ik dus, morgen
Gayromeo is een ander soort datingquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:57 schreef mike_hunt het volgende:
Je hoeft niet alleen te zijn. (Dating)-sites genoeg.
Ben nu helemaal into GayRomeo.
Is dat lastig? Dan kan ik me vast voorbereidenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben al oud, verlept, eenzaam en alleen.
Nee het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat lastig? Dan kan ik me vast voorbereiden
Wat stigmatiserend weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gayromeo is een ander soort datingEn 80% musclemary's en leerbeertjes
o fuck ja, Je bent morgen jarig. Word je eindelijk volwassen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat lastig? Dan kan ik me vast voorbereiden
Die hoop heb ik al opgegeven toen ik 18 werd en dat werd nogmaals bevestigd toen ik 21 werdquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, Je bent morgen jarig. Word je eindelijk volwassen.
Ja daar werken ze zelf wel aan mee he met die foto's van de sitequote:
Neuh, daar zit vanalles wat.quote:allerlei pluimage zit daar. En Gay.nl vind ik meer voor tweens and shit. Tenminste, ken dat niet zo goed nog.
ja, bij mij wil dat ook niet echt lukken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven toen ik 18 werd en dat werd nogmaals bevestigd toen ik 21 werd
ja, geil toch?!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Ja daar werken ze zelf wel aan mee he met die foto's van de site
Da's beter. De vijver wordt steeds groter.quote:Neuh, daar zit vanalles wat.
wat bedoel je met 'een gay die stereotiep'' is. Je bedoelt een handtas o.i.d.? Nee. dat ben ik niet. Ben ook geen fan van Cher/Celine o.i.d.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:14 schreef creno het volgende:
Ik snap iets niet mike, je komt over als een gay die erg uhh stereotiep is, sex in de gaysauna, je kent een hoop termen en uitdrukkingen, nu weer gayromeo, maar je bent niet uit de kast ?
Door al die dingen moet het toch voor iedereen KEI-duidelijk zijn dat je geen hetero bent ?
que?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:15 schreef Stroekie het volgende:
Maar Mieke zoekt dus een vriendje ???
of een vervroegde intrede van de midlife crisis en bewijzen dat je nog steeds volop meetelt ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'een gay die stereotiep'' is. Je bedoelt een handtas o.i.d.? Nee. dat ben ik niet. Ben ook geen fan van Cher/Celine o.i.d.iets wat je me zeker niet kan noemen is stereotyp. Maar goed dat is natuurlijk in the eye of the beholder.
Gaysauna is voor mij (in de kast nog) laagdrempeliger dan een gaybar. (Vroeger en in Nederland). Gaysauna (Thermos, meer ken ik niet) is een beetje anoniem en iedereen komt ervoor één ding. (niet altijd)
Ja, in Nederland ben ik niet uit de kast. Tis een beetje een raar verhaal. Als je het hele verhaal wilt horen, dan komt dat nog wel een keer. Ik ga dat hier niet uit de doeken doen.
Tevens, die uitdrukkingen waar jij op doelt is niet zo speciaal. Verder komt het voort uit mijn vorige baan.
En nu ik even in Nederland woon, struin ik die sites af. Dat deed ik voorheen niet. Lijk net 18 jaar.
Verward je me niet met iemand anders?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of een vervroegde intrede van de midlife crisis en bewijzen dat je nog steeds volop meetelt ?
tuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Verward je me niet met iemand anders?
ik ben nog steeds relevant.![]()
o ja, in oktober kwam er weer een lading toch?quote:
dan moet je de drank eigenlijk laten staan, he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
en ik ga blokjes kweken op mijn buik door naar de sportschool te gaan na 10 jaar
Ja wellicht 1e of 2e weekend, sorteren dus wordt het daarnaquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, in oktober kwam er weer een lading toch?
ik dacht dat het een grapje was, maar hij heeft nog meer nummers.quote:
ik ben al zeer matig met de drankquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan moet je de drank eigenlijk laten staan, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |