Engels als schoolvak daar is puur theoretisch, ze leren daar namelijk alleen hoe je Engels schrijft. Ze doen daar echt niets aan de uitspraak.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef internal het volgende:
[..]
De Japanse jeugd krijgt engels als schoolvakEn de cultuur van Japan vind ik geweldig maar je wordt daar toch wel vies aangekeken als buitenlander
hoe beleefd je ook bent.
Op school niet nee, daarbuiten oefenen/leren ze het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:34 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Engels als schoolvak daar is puur theoretisch, ze leren daar namelijk alleen hoe je Engels schrijft. Ze doen daar echt niets aan de uitspraak.
Dat is niet xenofobisch, dat is logisch. Als hier een Japanner met een klompen en een bos tulpen in z'n hand zou lopen zou je er toch ook niets van moeten?quote:En Japanners zijn heel erg xenofobisch, daar was ik al achtergekomenKon me doodergeren aan die Nederlandse animetrutjes die op vakantie gingen naar Japan en daar 24/7 in cosplay rondliepen, omdat het daar 'normaal' was.
In Japan spreekt het merendeel gewoon slecht Engels. Zeker oudere mensen zullen je dom aankijken als je Engels praat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op school niet nee, daarbuiten oefenen/leren ze het wel.
[..]
Dat is niet xenofobisch, dat is logisch. Als hier een Japanner met een klompen en een bos tulpen in z'n hand zou lopen zou je er toch ook niets van moeten?
Ik wil haar suru!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Rewiinded het volgende:
Kutdebiel is het, Undousuru is niet 1 woord.
Je hebt undou, en suru.
Undou is gewoon trainen, suru betekend doen.
Undousuru is zeker wel 1 woord. Het is namelijk een werkwoordquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Rewiinded het volgende:
Kutdebiel is het, Undousuru is niet 1 woord.
Je hebt undou, en suru.
Undou is gewoon trainen, suru betekend doen.
Ik heb het helemaal foutquote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef internal het volgende:
[..]
Undousuru is zeker wel 1 woord. Het is namelijk een werkwoord
Het moet zijn: grote tetten op youtube.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Gezicht het volgende:
Foutje in de TT, het moet zijn: [JAP] Culsus Japans
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |