Waar ken ik die vent vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:46 schreef zovty het volgende:
Hij doet echt z'n best, en het lukt m ook een heel end, maar net niet helemaal.
Begrijpelijk, ik zou het ook niet kunnen.
Naar haar boobs staren dan he.
Nee, ik had hem nog niet gezien in haar filmpjes. Ik kijk ze dan eigenlijk ook nooitquote:
Nee hoor, zou er wel eens heen willen op vakantie, maar genoeg zaken in Japan staan me niet aanquote:
Ik begin mij persoonlijk nu te ergeren aan dat ongelovelijke chauvinisme. Maar verder is het een prima vakantie land.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee hoor, zou er wel eens heen willen op vakantie, maar genoeg zaken in Japan staan me niet aan
Het klinkt alleen zo leuk
Op z'n japans bukakkequote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zaad in het gezichtje zou haar niet misstaan...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zij is echt vaag, snapniet hoe iemand zo prettig gestoord kan zijn en toch nog met zichzelf kan leven
Ach ze heeft een vrolijke persoonlijkheid en zo pik ik ook nog wat woorden op
Ik heb vooral last van het feit dat Japanners vaak niet eens moeite doen om een béétje Engels te leren, omdat Japan toch alles is. En dat ze hun kop in het zand steken wat betreft de Japanse bezetting van China (Nanking, iemand?).quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef internal het volgende:
[..]
Ik begin mij persoonlijk nu te ergeren aan dat ongelovelijke chauvinisme. Maar verder is het een prima vakantie land.
Whut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Suzumushi Tsuishiki: Enma Kōrogi
清虫終式紅閻魔蟋蟀
De Japanse jeugd krijgt engels als schoolvakquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik heb vooral last van het feit dat Japanners vaak niet eens moeite doen om een béétje Engels te leren, omdat Japan toch alles is. En dat ze hun kop in het zand steken wat betreft de Japanse bezetting van China (Nanking, iemand?).
Maar tegelijk heeft Japan echt een prachtige cultuur. Ik vind het zo mooi dat ze geloven dat alles in de natuur een geest heeft - en ze gaan er vaak zo respectvol mee om (behalve dan met walvissen![]()
)
Plus, Japan is natuurlijk hét land van tegenstellingen. Vunzige hentai in de trams lezen, maar oh zo beleefd zijn tegen een anderDe hele week non-stop werken, maar wél op je enige vrije dag naar een maidcafé of karaoke zingen met je collega's.
Ik moet er echt een keertje heen. Het liefst meteen een maand, volgens mij is het zonde om korter te gaan!
Ik weet niet waar jij in Japan bent geweest, maar het is misschien wel het aardigste volk ter wereld. Met Konichiwa, en dozo kom je daar al een heel eind. Als jij een beetje moeite doet voor hun leggen zij voor jou in het Engels precies uit wat je wil, er wordt namelijk ook Engels onderwezen op de scholen in Japan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:08 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik heb vooral last van het feit dat Japanners vaak niet eens moeite doen om een béétje Engels te leren, omdat Japan toch alles is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |