abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2010 @ 15:35:02 #101
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86383761
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:10 schreef Lienekien het volgende:

Ik ben misschien een uitzondering, maar echt geen hoge uitzondering.

quote:
Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef Lienekien het volgende:

Jullie willen vanuit mijn unieke geval generaliseren. Dat heeft geen zin, jongens.

Want jij hebt geen administratief baantje, dat zou voor ons voldoende bewijs moeten zijn.
Ik blijf helaas in herhaling vallen, maar om te argumenteren dat jij geen hoge uitzondering zou zijn, moet je met wat beters komen dan het argument: ik heb geen administratief baantje, dus TS hoeft er ook geen genoegen mee te nemen. Je weet vast wel waarom je aangenomen bent, waarom ze toevallig jou hebben gekozen en niet een bedrijfskundige, maar zo is er niet te discussieren en ontwijk je elke keer de logische gevolgtrekking: jij bent een hoge uitzondering.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_103096684
In een ander topic las ik dat je in elk geval niet klaar kunt komen. :')
pi_103100216
Doe eens gek en ga naar een carrierebeurs waar je normaal gesproken niets te zoeken zou hebben.
pi_103107090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Beste. Kick. Ever.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103117287
Is een taal studie niet meer iets wat je erbij neemt als 2e studie? Van die super gemotiveerde studenten die helemaal door paps en mams gefinancierd worden en daardoor bijvoorbeeld een technische studie samen met chinees doen om na de studie in China te gaan werken in een bedrijf wat veel relaties heeft tussen Nederland en China. Je bent nooit te oud om te leren misschien nog een verkortte studie erbij tot iets waar een hoge baangarantie aan vastzit?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:12:09 #106
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_103119059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Wel handig voor z'n ambities als 'Italian Stallion' O-)

TS, al werk gevonden? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')