Mocht dat zo zijn: succes, broer! Ik vind het alvast knap.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tekstkritisch denk ik dat laatste, gezien de nadruk op 'dit moment'.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
Want je bent nog nooit verder gekomen of je bent drie dagen geleden gestopt?
Maar wie weet past het wél bij broer,quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Het zijn meestal de mensen die succesvol zijn gestopt met roken die verbloemen dat het moeilijk is. Broer: het is kut maar je hebt vast een goede reden. (Ik heb niet gerookt dus ik weet natuurlijk niet waar ik het over heb.)
Oh, en mijn tip zou zijn om gewoontes te vervangen. Wat dat betreft kan ik me prima voorstellen dat hardlopen bij jou gewerkt heeft, zodiakk, maar ik denk niet dat dat bij iedereen past.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:48 schreef zodiakk het volgende:
Enfin, het gaat er inderdaad om dat je gewoontes vervangt, daarmee verminder je de neiging om 'stoppen' ook echt als werkwoord te ervaren.
Die is bijna even hilarisch als de keyboardcat van Lienekien (die was echt geniaal).quote:
Ik overweeg al een tijdje te gaan hardlopen. Misschien is dit nog niet eens zo'n gek moment.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben vorig jaar augustus gestopt met roken en ben toen ook begonnen met hardlopen. Heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakt en voel me tegelijkertijd gezonder dan ooit.
Inderdaad, ik moet vanaf eind januari een onfeilbaar rolmodel zijn. Goede reden én een onafwendbare stimulans om het vol te houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Broer: het is kut maar je hebt vast een goede reden.
Ringo is anders. Echt hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Thisbe het volgende:
Toen ik van de week was gaan eten met mijn mannelijke vrienden en even naar de wc moest, ging het onmiddellijk over neuken. Ik heb het een tijdje van een afstandje staan bekijken, en toen ik weer ging zitten zei één vriend meteen "Ja, Cohen." en ging het zogenaamd over het kabinet.
Toen ik aangaf het gesprek gehoord te hebben voor een groot deel begonnen ze ineens over 'de liefde bedrijven' te praten.
Het is wat, met die mannen.
Ik weet niet wat voor vrouw hij nodig heeft, maar misschien heb jij wel een lieve, bescheiden man nodig. En ik ken Ringo natuurlijk niet, maar de keren dat ik met hem gesproken heb kwam hij lief en bescheiden over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef Thisbe het volgende:
Je wilde zeggen dat Ringo een lieve, bescheiden man is die een dominante vrouw nodig heeft?
Hoezo koppelen, ik dacht dat je een paar posts terug al voor Ringo had getekend?quote:Probeer je me soms te koppelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |