Dat is het probleem juist, dat hij het zo consequent verkeerd doet.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Dat is een spellingseigenaardigheid die ik door de vingers wil zien, daar Gellius de enige is die dit (zeer consequent) doet. Zoals Multatuli die per se die vermaledijde y wilde gebruiken. Maar het is waar.
Ik zeg sinds ik multatuli heb gelezen ook steevast kofffij.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Dat is een spellingseigenaardigheid die ik door de vingers wil zien, daar Gellius de enige is die dit (zeer consequent) doet. Zoals Multatuli die per se die vermaledijde y wilde gebruiken. Maar het is waar.
Wat een kut-smiley gebruik je daar, Gellius.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Gellius het volgende:
De balkonspin heeft twee vliegen gevangen!. Dat word smullen!
Ik begrijp waarom je dat denkt: hij heeft al een tijdje niets meer over de vernietiging van Israël gezegd.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef beeer het volgende:
Ik ben meer een man van inhoud, zodiakk. En qua inhoud werd Ahmadinejad me toch iets te heet onder de voeten. Jan Molenaar paste iets meer in mijn straatje
Maar de vreugd' over de spinnen en hun maal vind je doodnormaal?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat een kut-smiley gebruik je daar, Gellius.
Ik begrijp dat jij je nu als een gewond taaldier rondsleept in dit topic, maar dat is geen reden voor rijmelarij van lik-me-vestje.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar de vreugd' over de spinnen en hun maal vind je doodnormaal?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef beeer het volgende:
Praat gewoon Nederlands man godverdomme. Ik ben het zat dat ik elke keer moet gissen of googlen naar wat kankerjezus bedoeld wordt
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef NoCigar het volgende:
En hier moest ik helemaal om schateren.
Ter informatie en als stimulans: de eerste drie dagen zijn prima vol te houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk stoppen met roken, MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |