Ach en wee, Umberto D.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef Korstje het volgende:
[..]
Ik heb die Italiaanse cinema nooit gemogen, op Umberto D. na dan. Maar goed.
Ik moest een traantje wegpinken, zelfs bij de tweede kijkbeurt. Tot zover de ontboezemingen van Korstje!quote:
Die heeft zich voor onbepaalde tijd afgemeld.quote:
QFT.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef Mainport het volgende:
Wat een slechte tip van je laatst, Ringo. Ik doe altijd wat met aanraders van anderen omdat het zich meestal uitbetaalt, maar hier ben ik lelijk ingestonken. Kijk geen Greenberg, mensen!
Ik denk niet dat je hier veel medestanders zult krijgen als je er een 'zwangere vrouwen zijn méér vrouw' tegenaan gooit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef Ringo het volgende:
Vrouwen denken dat mannen zwangere vrouwen lelijk vinden, niet?
Eigenlijk zou alles beter zijn dan een boerderijdier. Savannedier, bosdier, het maakt me niet zoveel uit. Maar géén boerderijdier.quote:
Nee, maar het zijn wel mooie wezens. En medestanders voor die stelling heb ik zo gevonden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier veel medestanders zult krijgen als je er een 'zwangere vrouwen zijn méér vrouw' tegenaan gooit.
Een nijlpaard?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk zou alles beter zijn dan een boerderijdier. Savannedier, bosdier, het maakt me niet zoveel uit. Maar géén boerderijdier.
Ik moest ookal denken aan een everzwijn. Schiet niet echt op zo. Misschien kan ik beter weer wenend op bed gaan liggen terwijl ik me in een foetushouding probeer te manoeuvreren die volgens beeer niet haalbaar is.quote:
Je bent een vrouw, dit is juist goed, dit is zoals het hoort. Vrouwelijke ronde vormen zijn ontzettend sensueel en voelen heerlijk zacht en fijn aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Het verontrustende aan al die Oprah- en Felliniwijsheden is dat ik me er warempel beter door ga voelen. Maar ik wil helemaal niet dik zijn. En ik ben niet eens dik, ik ben zwanger. Ik voel me wel een zeug, alleen zet ik niet al 14 jaar geweldige gerechten op tafel en dus voelt dat gewoon waardeloos.
quote:Beheerpakket A01.02.03: Bouwland voor hamsters
Instapeisen:
1. De beheereenheid bestaat uit bouwland;
2. De beheereenheid voldoet aan de minimale oppervlakte-eisen;
3. De beheereenheid is geschikt bevonden voor de hamster en gelegen in, of in een
straal van 2 km van, een hamsterkernleefgebied of hamsterverbindingszone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |