Klopt, maar letters maken niks uit voor de functionaliteitquote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klein detail? De ene heeft een lul van 7cm en de ander van 20cm.. Practisch hezelfde? Ja het ishetzelfde wormpje, alleen qua lengte he..
Nee, echte bazen hebben houten pepermolens!quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat je die alu molen had.....
Dat is waarquote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, echte bazen hebben houten pepermolens!
En dan het liefste deze! Wtf, plaatje doet het niet... andere dan maar!quote:
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd wordquote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar letters maken niks uit voor de functionaliteitAls jij "Baas" op je lul tatoeeert presteert ie niet ineens beter hoor
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd word
Gefixed!quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Plaatje doet het niet en het is weer wonderbaarlijk hoe jullie van blokker naar pepermolens naar lullen gaan.
Tja.. goeie vraag. Voorlopig geen broodjes eten dan maar he.quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefixed!
Maar goed, over keuekenspullen gesproken, ik mis nog steeds een goed broodmesHoe moet je nou normaal broodjes opensnijden zonder broodmes...
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?quote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd word
De stap van pepermolen naar lul is niet zo groot.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Plaatje doet het niet en het is weer wonderbaarlijk hoe jullie van blokker naar pepermolens naar lullen gaan.
Inkt heeft geen potentieverhogende ingredienten. Anders zou ik ook harder moeten gaan schrijven als ik inkt op mijn vingers krijg, wat niet het geval isquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?
Dat stap van pepermolen naar "Hey, ben jij vanavond in Boekanier?" ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
De stap van pepermolen naar lul is niet zo groot.
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!quote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat stap van pepermolen naar "Hey, ben jij vanavond in Boekanier?" ook niet
Omg, intelligentie ten topquote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!
En zo kunnen we gelijk weer het ethische vraagstuk van de euthanasie behandelen, wat ons gelijk weer terugbrengt bij de ouderenzorg en bij jouw werk.
De cirkel is rond.
Nee, zijn we open dan?quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omg, intelligentie ten top![]()
![]()
Maar ben je ook in de Boekanier vanavond?
Het is zondag. Tuurlijk ben je open. Anders ga je maar open. Ik kom vanavond met wat vrienden de kas spekkenquote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Nee, zijn we open dan?.. Ik heb geen idee!
Ik ben wel om 4 uur in Kadinsky te vinden!
quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!
En zo kunnen we gelijk weer het ethische vraagstuk van de euthanasie behandelen, wat ons gelijk weer terugbrengt bij de ouderenzorg en bij jouw werk.
De cirkel is rond.
Goed puntquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?
Je krijgt er altijd zo een leuke vetvlek afbeelding van de duif zelf van op je raamquote:Op zondag 19 september 2010 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er vliegt hier net een duif zich erg dood tegen ons raam, stevige klap en duif is nu klikovulling
quote:Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd zo een leuke vetvlek afbeelding van de duif zelf van op je raamWhehehe.. tenminste laatst hier wel
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet meer Guard plaatst een afdruk van een dode vogel en meteen valt het hele topic dood
Truequote:
Dat jahquote:
Die schmutzige vogel, zoals ik er ook een pishekel aan heb als ik op de snelweg rijdt en zo'n kutvogel precies mijn auto weer weet te raken met zn strontquote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet meer en meteen valt het hele topic dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
(Beetje je ramen zo schoon maken dat die zielige duifjes het helemaal niet kunnen zien...)
Ik zei het nog vorig jaar toen ze hem schoonmaakte; dadelijk vliegt er een duif tegenaanquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit topic was ten dode opgeschreven toen jij over je duivenmoordende praktijken begon (Beetje je ramen zo schoon maken dat die zielige duifjes het helemaal niet kunnen zien...
)
Ik maakte het alleen even af met een krachtig visueel statement
quote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zei het nog vorig jaar toen ze hem schoonmaakte; dadelijk vliegt er een duif tegenaan
quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
[..]PTT is er weer, eindelijk kunnen we ophouden met f5-en tot hij er weer is, maar kunnen we weer slowchatten
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!PietTT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!ik heb je niet zo heel erg gemist, sinds ik niet op je boekborrel mag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:
Jawel joh, het was maar een grapje hihiquote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb je niet zo heel erg gemist, sinds ik niet op je boekborrel mag komen
Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemistquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef PierreTT het volgende:
Jawel joh, het was maar een grapje hihi
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemist(en de rest natuurlijk ook, niet zo lang wegblijven uit het topic hoor
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?
Hahahaquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Hoezo? Ik was altijd al voorquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afsprekenquote:
Hoezo mogen wij niet meemeetenquote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ooo leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ja! Dat doe jij toch ook zoveel?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar iets over filmpje pakkken
Iedere weekquote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Dat doe jij toch ook zoveel?
Juist, dat bedoel ikquote:
Ik vroeg gewoon of jij er weleens was geweestquote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Impressie het volgende:
Hooi, ik werd hierheen gestuurd door auto.
Wanneer krijg ik mijn award ?quote:
Hoi!quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef Impressie het volgende:
Hooi, ik werd hierheen gestuurd door auto.
Doei!quote:
Wij lagen idd al in bedquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:09 schreef aardappel het volgende:
idd... ik denk dat alle paupers en 30 plussers al in bed liggen![]()
Ik geen 30+ maar wel in bedquote:
Oeh lekker, ik zit bij de Slagroom aan de koffie en uitsmijterquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga een ei koken en dat eten met een pistoletje en een berg salade
/dagboek
Krijgen we een live fotoverslag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga volgende week woensdag bij hetzusjevan eten
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijgen we een live fotoverslag?
[..]
[..]
[..]
Das niet echt een gevalletje van Joepiequote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag zometeen naar de tandarts, verstandskies laten trekken.
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik er nou van vind....quote:Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Das niet echt een gevalletje van Joepie
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik om die tijd alleen in bed lag, dan zou het idd pauper zijn..
Ik zal even overleggen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag zometeen naar de tandarts, verstandskies laten trekken.
Dat is inderdaad vreemdquote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes
Pfft, hoor net collega die nu 3 weken met mij mee loopt. Die schrijft zijn uren van moment instappen tot moment uitstappen. Gast schrijft 2.5 overuur per dag
Duidelijk toen met baas afgesproken dat wij (degene die er vast zitten) 1 overuur mogen schrijven. Omdat reistijd 3 uur is en dit nog vanuit oude afspraak is. Andere collegas mogen ook alleen maar in overleg overuren schrijven.
Vrijdag maar is ff met de baas spreken. Beetje krom dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |