quote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet meer Guard plaatst een afdruk van een dode vogel en meteen valt het hele topic dood
Truequote:
Dat jahquote:
Die schmutzige vogel, zoals ik er ook een pishekel aan heb als ik op de snelweg rijdt en zo'n kutvogel precies mijn auto weer weet te raken met zn strontquote:
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben er niet meer en meteen valt het hele topic dood
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
(Beetje je ramen zo schoon maken dat die zielige duifjes het helemaal niet kunnen zien...)
Ik zei het nog vorig jaar toen ze hem schoonmaakte; dadelijk vliegt er een duif tegenaanquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit topic was ten dode opgeschreven toen jij over je duivenmoordende praktijken begon (Beetje je ramen zo schoon maken dat die zielige duifjes het helemaal niet kunnen zien...
)
Ik maakte het alleen even af met een krachtig visueel statement
quote:Op maandag 20 september 2010 20:04 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zei het nog vorig jaar toen ze hem schoonmaakte; dadelijk vliegt er een duif tegenaan
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef Guard het volgende:
[..]PTT is er weer, eindelijk kunnen we ophouden met f5-en tot hij er weer is, maar kunnen we weer slowchatten
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PietTT!quote:foto Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb je niet zo heel erg gemist, sinds ik niet op je boekborrel mag komenquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef PierreTT het volgende:
Blablabla, hup en zo, je hebt me best gemist en dat weet jij ook!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jawel joh, het was maar een grapje hihiquote:foto Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb je niet zo heel erg gemist, sinds ik niet op je boekborrel mag komen
Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemistquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef PierreTT het volgende:
Jawel joh, het was maar een grapje hihi
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?quote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval, heb ik je wel een beetje gemist(en de rest natuurlijk ook, niet zo lang wegblijven uit het topic hoor
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!quote:foto Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, goedmaakkoffie op de uni dan maar?
Hahahaquote:foto Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Hoezo? Ik was altijd al voorquote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wakker nu niet weer de discussie over meeten aan!
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afsprekenquote:
Hoezo mogen wij niet meemeetenquote:Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ooo leuk!quote:foto Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, wij moeten echt weer een keer afspreken. Kom je een x eten? Vind E. ook gezellig
. Of ga je morgen mee naar de bios, we hebben halve prijs tickets dinges van de c1000
.
Ja! Dat doe jij toch ook zoveel?quote:foto Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
Hoor ik daar iets over filmpje pakkken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop