Klopt, maar letters maken niks uit voor de functionaliteitquote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klein detail? De ene heeft een lul van 7cm en de ander van 20cm.. Practisch hezelfde? Ja het ishetzelfde wormpje, alleen qua lengte he..
Nee, echte bazen hebben houten pepermolens!quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat je die alu molen had.....
Dat is waarquote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, echte bazen hebben houten pepermolens!
En dan het liefste deze! Wtf, plaatje doet het niet... andere dan maar!quote:
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd wordquote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar letters maken niks uit voor de functionaliteitAls jij "Baas" op je lul tatoeeert presteert ie niet ineens beter hoor
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd word
Gefixed!quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Plaatje doet het niet en het is weer wonderbaarlijk hoe jullie van blokker naar pepermolens naar lullen gaan.
Tja.. goeie vraag. Voorlopig geen broodjes eten dan maar he.quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefixed!
Maar goed, over keuekenspullen gesproken, ik mis nog steeds een goed broodmesHoe moet je nou normaal broodjes opensnijden zonder broodmes...
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?quote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn lul presteert zowiezo niet beter als er iets op getatoeerd word
De stap van pepermolen naar lul is niet zo groot.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Plaatje doet het niet en het is weer wonderbaarlijk hoe jullie van blokker naar pepermolens naar lullen gaan.
Inkt heeft geen potentieverhogende ingredienten. Anders zou ik ook harder moeten gaan schrijven als ik inkt op mijn vingers krijg, wat niet het geval isquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?
Dat stap van pepermolen naar "Hey, ben jij vanavond in Boekanier?" ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
De stap van pepermolen naar lul is niet zo groot.
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!quote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat stap van pepermolen naar "Hey, ben jij vanavond in Boekanier?" ook niet
Omg, intelligentie ten topquote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!
En zo kunnen we gelijk weer het ethische vraagstuk van de euthanasie behandelen, wat ons gelijk weer terugbrengt bij de ouderenzorg en bij jouw werk.
De cirkel is rond.
Nee, zijn we open dan?quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omg, intelligentie ten top![]()
![]()
Maar ben je ook in de Boekanier vanavond?
Het is zondag. Tuurlijk ben je open. Anders ga je maar open. Ik kom vanavond met wat vrienden de kas spekkenquote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Nee, zijn we open dan?.. Ik heb geen idee!
Ik ben wel om 4 uur in Kadinsky te vinden!
quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt, in de borrel 'euthanasie' zit namelijk zwarte peper!
En zo kunnen we gelijk weer het ethische vraagstuk van de euthanasie behandelen, wat ons gelijk weer terugbrengt bij de ouderenzorg en bij jouw werk.
De cirkel is rond.
Goed puntquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker, heb je het geprobeerd?
Je krijgt er altijd zo een leuke vetvlek afbeelding van de duif zelf van op je raamquote:Op zondag 19 september 2010 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er vliegt hier net een duif zich erg dood tegen ons raam, stevige klap en duif is nu klikovulling
quote:Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd zo een leuke vetvlek afbeelding van de duif zelf van op je raamWhehehe.. tenminste laatst hier wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |