Eigenlijk zegt dat ook wel weer genoeg over dat bedrijf, ze wilde gewoon lekker vervelend zijn vanwege een of ander principe.quote:
Dit is toch gewoon 2e van het nieuwe seizoen?quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Apostrof het volgende:
Huh? Is het vanavond nou nieuwe aflevering maar waren er van te voren ook al nieuwe uitgezonden?
Jep.quote:Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Stefanovich het volgende:
Dus de nieuwe afleveringen zijn nu steeds maandags? En vrijdag herhaling of zo?
Teringquote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
En deal over de typetjes is weer van de baan.
Zodra je betaling binnen is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Stefanovich het volgende:
Fack, vergeten dat dit erop kwam... iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het op uitzendinggemist staat?
Kwartiertje - halfuurtje max. meestalquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Stefanovich het volgende:
Fack, vergeten dat dit erop kwam... iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het op uitzendinggemist staat?
Als je haar kan plaatsen, zet haar dan maar hier voor de deur neer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Walter81 het volgende:
Weet iemand wie dat meisje is die regelmatig figureert in Neonletters?
Ze komt me bekend voor maar kan haar even niet plaatsen.
Ik dacht eigenlijk meer aan een plaatsje tussen mij en mijn matras.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je haar kan plaatsen, zet haar dan maar hier voor de deur neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |