Kwam mooi uit, nu kan jij lekker naar bed met je zere koppiequote:Op maandag 6 september 2010 22:24 schreef McLaura het volgende:
Haha, ik had je net een berichtje gestuurd of jij hem wilde maken, ik had de LAPO
Geweldigquote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kwam mooi uit, nu kan jij lekker naar bed met je zere koppie
Meteen maar even een nieuwe foto spammen:
[ afbeelding ]
Troost je Vlindur, dat spelen is echt iets nieuws bij Isabeau. Dat doet ze pas een week of 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:39 schreef Vlindur het volgende:
Wat een mooie foto's weer zegIk heb een zwak voor Emma merk ik wel! En Isabeau zo heerlijk spelen! Rienk houd dat echt nog geen 10 seconden vol
En Evie is zo groot! En ik mis foto's van Ruben en Jochem
Ik heb een Speciale zwak voor Thijs en Isabeau, maar die zie ik ook vaak in het echtquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef Takkembah het volgende:
Wat een schitterende foto's van mooie kindjes weer.
Vlindur jij een zwak voor Emma, ik smelt als ik Isabeau zie
Dat vind ik ook! Daarom heb ik ook een zwak voor Rienkquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Niels ook een beetje op Rienk lijken
Ja! Ik ben een filmpje aan het uppen van vorige week.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Daarom heb ik ook een zwak voor Rienk![]()
![]()
Ze hebben allebei zo'n typisch koppie met grote bruine ogen en flapoortjes.
Te veel werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ahhh Groofs, gewoon opnieuw posten die mooierds van je!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Mexx jurkjewat ik van Huup heb Huup van k_i_m heeft overgenomen![]()
Vaak ben ik meer van de stoerdere dingen, maar dit staat haar wel heel erg goed
Blijf het gek vinden, ik ben namelijk heel erg blond.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhhh Becky; wat een mooi donker schatje
1 woord: WOW!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef becky27 het volgende:
Relaxed na babymassage
[ afbeelding ]
wat zij zegt!!quote:
Tja, ik ben nou eenmaal neit van het roze prinsessenspul en jurkjes hebben we er niet zo veel van. En wat ik mooi of leuk vind neem ik mee... en soms is dat wel wat jongensachtig, maar dat maakt haar gewoon een stoer wijf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Becky, wat een schoonheid. Wauw!
En Minke in jongenskleding. Heerlijk grietje. Als ik toch ooit nog een derde krijg.... dan wil ik er zo een
.
Orea, das pas lachen! Haha, met volle overtuiging.
Ze is zelf zo lekker meisjesachtig, ze kan het erg goed hebben juist. keistoer vind ik het en heel schattig en lief!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Tja, ik ben nou eenmaal neit van het roze prinsessenspul en jurkjes hebben we er niet zo veel van. En wat ik mooi of leuk vind neem ik mee... en soms is dat wel wat jongensachtig, maar dat maakt haar gewoon een stoer wijf!
Ja, het staat haar erg goed! Wolf had van de stof van dat groene bovending van Lief! wat Minke aanheeft een pakje en vest.Zo'n gave kleur groen vond ik datquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:31 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ze is zelf zo lekker meisjesachtig, ze kan het erg goed hebben juist. keistoer vind ik het en heel schattig en lief!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Lijnloos het volgende:
't is ook zo'n zelfde pakje hoor poppejans(maatje 50-56 nog steeds
) vond het zo'n tof ding.
Ja, zo ervaar ik het ook. Ze is echt ineens een gewoon meisje, zo'n meisje waarbij je je kunt voorstellen dat ze een keer naar de basisschool gaat enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
jeumig, wat is S al groot zeg, grote verandering, R ook hoor maar S is helemaal baby af
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:42 schreef trui het volgende:
mooi shirtje S!![]()
en die krullen van R!![]()
![]()
hij lijkt veel op een vriendje van onze Willem, grappig is dat. (en W zelf vindt S meer op de grote zus van die vriend lijken, zegt ie net
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |